• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ze trekt zich naar me toe en drukt zich tegen me aan en maakt nog steeds wilde bewegingen, 'Laat de pijn weggaan,' smeekt ze dan en ze schreeuwt weer. 'Het is over voor je het weet' Antwoord ik en houd haar hand vast terwijl ik met de ander onder haar wilde bewegingen haar haar voor haar gezicht weg haal.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik zie haar met haar ogen knipperen en lach zachtjes. De koppijn neemt terug toe maar ik negeer het.
    'Lekker geslapen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat het over is, voordat ik het weet. 'D-dan is het t-te laat,' jammer ik. Ik hol mijn rug weer en Nick haalt ondertussen wat haren uit mijn gezicht. 'Kan ik hier a-aan dood?' Ik schreeuw het weer uit en raak er heel erg vermoeid van.

    Leslie Day
    Jake lach zachtjes en vraagt dan aan me of ik lekker geslapen heb. 'Hm, ja hoor,' zeg ik dan en dan merk ik ineens dat ik best wel opgewonden ben. Volgens mij ben ik nat en ik heb ook stijve tepels. O shit. Ik ga wat beter onder de dekens liggen, zodat het niet te zien is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Over wat droomde je?' grijns ik plagerig. Ik druk mijn lippen even kort op de hare. Ik laat een pijnstiller verschijnen in mijn mond en slik die door zonder dat ze het door heeft, anders maakt ze zich terug zorgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'D-dan is het t-te laat,' Jammert ze en holt haar rug weer, 'Kan ik hier aan a-aan dood?' vraagt ze en schreeuwt het dan weer uit. 'Nee, je gaat er niet aan dood, al zal het wel zo voelen. Je lichaam.. verplaatst en veranderd dingen, verbeterd het en maakt je sterker' Antwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Neeeee,' zeg ik dan zachtjes kreunend. Jake weet waar ik over gedroomd heb, of zo ongeveer. 'Je ben nu net zo pestend als in mijn droom.' Ik kijk hem aan, maar wend dan mijn blik al snel af. Ik kijk naar Jake's borstkas en probeer gewoon terug rustig te worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    De pijn in mijn borst is niet te verdragen en ik draai weer bij Nick vandaan. 'AAAAHHH,' gil ik dan weer en begin in het bed te slaan om de pijn niet te hoeven voelen, hoewel ik daar niet aan ontkom. 'I- ik wil d-dat het nu stop-p-t.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik zachtjes en streel door haar haren. 'Hm sorry Les maar we moeten wachten dat weet je.'
    Om twee redenen eigenlijk, het ziek zijn en het herstellen van onze relatie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik ten teken dat ik het begrijp. 'Het hoeft ook niet, het was gewoon een droom,' zeg ik en ik durf weer op te kijken naar Jake. 'Het is prima zo, gewoon bij je zijn.' Ik glimlach eventjes naar hem, ik voel me wel beter dan daarstraks. 'Hoe voel je je?' vraag ik dan aan hem, ik merk dat het warmer is in huis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik heb de verwarming iets verhoogd zodat ik minder dekens nodig heb.' zeg ik zachtjes en sluit mijn ogen even terwijl mijn handen haar haar iets slordig beginnen te vlechten aangezien ik niet zie wat ik aan het doen ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik merkte al dat het warmer was in huis, maar ik begrijp het. Dekens voelen heel vermoeiend.' Ik gaap een keer zachtjes en kijk dan naar Jake. Hij heeft zijn ogen gesloten en prutst een beetje in mijn haar. Ik lach zachtjes. 'Jake, wat doe je?' vraag ik dan aan hem. De opgewonden gevoelens verdwijnen langzamerhand weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik open mijn ogen even met een klein lachje. 'Vlechten?' mompel ik en kijk naar de rampzalige vlecht in mijn handen.
    'Of ja proberen te vlechten met gesloten ogen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er staan een klein lachje op zijn gezicht en hij zegt dan wat hij deed. Ik lach nu ook zachtjes en kijk hem aan. 'Ach, alles wat jij maakt, is prachtig,' zeg ik glimlachend. 'Jij bent prachtig.' Ik druk weer een klein kusje op zijn lippen. 'Kan ik iets voor je doen? Wil je nog wat bloed? Ik voel me nu gewoon prima, nu ik geslapen heb.' Dat is echt waar, ik voel me echt beter dan daarstraks.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik maak de vlecht terug los en probeer opnieuw. 'Nee ik wil gewoon je stem en je lichaam horen en voelen.' zeg ik zachtjes.
    Ik vlecht terug en sluit mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    En proeven, denk ik er achteraan. 'Hm,' zeg ik alleen als antwoord. Jake heeft zijn ogen weer gesloten, mooi. Hij vlecht weer mijn haar en ik druk een klein kusje op zijn wang.

    Dan laat ik een mesje verschijnen en maak een klein sneetje aan de zijkant van mijn andere pols dan daarstraks. Ik houd mijn pols dan bij Jake's lippen. 'Drink,' zeg ik zachtjes tegen hem. 'Dat is beter voor je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.