• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Heb ik wel,' zeg ik tegen Jake. 'Trouwens, tijdens het slapen wordt het toch weer zat aangemaakt.' Het is zo. 'Dus, of je drinkt mijn bloed en ik ga slapen. Of ik ga niet slapen en dan houd ik je extra koel met mijn krachten. Het hoeft niet veel bloed te zijn, gewoon een kleine opkikker. Dan slaap ik alleen maar sneller.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht en laat, weliswaar met moeite, een klein mesje in mijn hand verschijnen. Ik maak voorzichtig, een klein sneedje aan de zijkant van haar pols zodat het niet in de buurt is van slagaders en plaats mijn lippen er zachtjes op als er bloed uit het wondje opwelt. Haar bloed smaakt best lekker maar ik houd het bij 2 kleine slokjes en haal mijn lippen er dan terug af. Ik laat met het beetje kracht die ik nu gekregen heb een pleister verschijnen om op haar wondje te plakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake laat een klein mesje in zijn hand verschiijnen. De snee is niet groot, maar er komt wel bloed uit. Jake begint er dan een beetje van te drinken, maar hij stotpt al snel. Ondanks dat het redelijk weinig was, kan hij nu makkelijk een pleister laten verschijnen. Hij plakt die op mijn wond en ik zucht dan een keer zachtjes, voordat ik in slaap val. Het neemt me echt helemaal over. Eigenlijk was dat bloed drinken de druppel, waardoor ik eigenlijk niets anders meer kan dan slapen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Leslie slaapt al snel en ik glip voorzichtig van de zetel. Het is gewoon te warm. Ik loop, iets wankelend, naar de keuken en vul een glas met water. Ik nip ervan en draai na een lichte aarzeling de verwarming iets hoger, dan hoef ik minder dekens. Ik loop dan terug naar de woonkamer en trek het deken goed over Leslie heen voor ik terug naast haar ga liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    *le slaapt*

    Droomt stiekem over seks met Jake.


    Lol, grapje xd


    Hoe gaat het met Nate? (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Serieus? Eeen natte droom dus xd


    Jake
    Ik kijk naar de slapende Leslie en glimlach.
    Plots hoor ik haar kreunen in haar slaap waardoor ik even schrik en ze kreunt mijn naam zachtjes. Ik vind het wel grappig.

    Mijn hand streelt terug over haar buik.

    Nate
    Kreunend kom ik in Jessica klaar en ze laat zich naast me vallen. Ze kruipt tegen me aan maar ik sta gewoon op en doe mijn kleren aan.
    'Ik zie je nog wel.' zeg ik tegen haar en loop de kamer uit.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 20:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik zei in de tweede spoiler grapje D: maar okay, dan maar een NATTE, niet een nate xd. Jij wilt echt graag dat het Leslie x Nate is he? :P


    Leslie Day
    Ik droom over Jake en het zal vast wel gênant zijn wanneer ik wakker word, maar op dit moment is echt eigenlijk fijn. Het gaat niet om de lust, maar om de liefde bedrijven. Daarbij is Jake heel opwindend, zoals hij er zo uitziet. Ik kan het gewoon niet voorkomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Daarom stond het in een spoiler maar ok xd]

    Jake
    Ik voel haar tepels verstijven en grinnik zachtjes. 'Naughty Les.' zeg ik zachtjes hoofdschuddend.
    Mijn hand blijft in haar buikzone. Ik ben ziek dus ga niet van haar droom gebruik maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Wat?' Vraagt ze, ze snapt me niet, en ze lijd niet alleen pijn, ik lijd pijn iedere keer als ze schreeuwt, als ik haar vertrokken gezicht zie. Ik zucht, 'Je veranderd, in een demon. Luna heeft je haar bloed gegeven.' Antwoord ik en kijk naar haar en besluit niet meer te antwoordden op Luna, 'Ik vind wel iets om het te stoppen, het tegen te houden, wat dan ook' voeg ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    [O... I get it xd.]

    Leslie Day
    Ik draai me om in mijn slaap en druk me onbewust dichter tegen Jake aan. Ik mag toch hopen dat ik voor de rest gen bewegingen maak, want in mijn droom zijn Jake en ik ondertussen bezig met het inspannende gedeelte. In mijn droom is Jake niet ziek, maar ik wel nog zwanger. Eigenlijk is alles goed in mijn droom. Ik druk mijn lippen op die van Jake, in mijn droom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Ik kijk hem met wijde ogen aan als hij zegt dat ik in een demon verander. 'D-d-dat is-s onmogelijk,' zeg ik zachtjes. Ik weet dat ze mij haar bloed heeft gegeven, ze dwong me daar toe. Hij zegt dat hij iets zal vinden om me te stoppen. Ik steek mijn hand naar hem uit, die een beetje spastisch is door de pijn die er doorheen schiet. 'B-blijf bij me.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik hoor een zucht over haar lippen rollen en voel haar lippen plots op de mijne, iets verward kus ik haar terug.
    Ze ligt helemaal tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'D-d-dat is-s onmogelijk,' zegt ze zachtjes, ze steekt haar hand uit, die een beetje spastisch is door de pijn en ik pak hem vast wanneer ze me vraagt bij haar te blijven. 'Tuurlijk' Antwoord ik met een kleine glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake zoent echt goed en er staat een tevreden glimlachje op mijn lippen. Mijn hoogtepunt komt steeds dichterbij, maar uiteindelijk stopt Jake voordat ik klaar kom. Ik pruil naar hem en kijk hem dan aan. 'Waarom nou?' pruil ik lichtelijk. Hij lacht zachtjes en drukt nog een kus op mijn lippen. 'Gemeen,' zeg ik zachtjes. Ik slaap weer gewoon verder en de droom verdwijnt dan langzaamaan. Zodra de droom weg is, word ik zelf ook slaperig wakker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Nick pakt mijn hand vast en ik trek hem naar me toe. Ik druk me tegen hem aan en probeer me in te houden om wilde bewegingen te maken, wat niet altijd lukt. 'Laat de pijn weggaan,' smeek ik dan aan hem. Het doet zijn pijn. Weer kan ik een schreeuw niet onderdrukken en ik vraag me af hoe lang dit zal duren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.