• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Hayden Fitch
    De pijn in mijn borst is niet te verdragen en ik draai weer bij Nick vandaan. 'AAAAHHH,' gil ik dan weer en begin in het bed te slaan om de pijn niet te hoeven voelen, hoewel ik daar niet aan ontkom. 'I- ik wil d-dat het nu stop-p-t.'


    Zullen we de tijd doorspoelen en doorgaan naar het gevecht? ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TussenNick enLuna?


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaaaaaa ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Is goed (: Wil jij eerst reageren?


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik heb alles via mijn visioenen goed in de gaten gehouden, waardoor ik en weet dat Hayden een verschrikkelijke pijn heeft gehad, de volle drie dagen. En ik weet ook dat Nick er zo aan komt. Ik ben in het bos en maak mijn spieren een beetje los. Kom maar op Nick, want dit ga je verliezen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Hayden was aan het slapen, nu was Luna aan de beurt, Hayden had drie dagen lang pijn gehad, en het uitgeschreeuwt. Ik laat me verschijnen op school om vervolgens te voelen waar er demonen zijn en voelde er één in het bos. Ik waagde het erop en liep het bos in om vervolgens Luna te zien staan


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Het duurt inderdaad niet lang of Nick is er al. 'Ik had je al verwacht,' zeg ik dan met een onschuldig glimlachje. 'Ik hoop dat ze... veel pijn heeft gedaan, maar ik denk van wel. Het was erg vermakelijk om te zien tijdens de visioenen.' Ik sla mijn vleugels uit, zodat ik gewoon weg kan wanneer ik wil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik open mijn ogen verschrikt en kijk haar aan. 'Nee Leslie ik wil niet.' zeg ik zachtjes, al hoewel haar bloed wel lekker is.
    Mijn hand vlecht verder terwijl mijn lippen terug op elkaar geklemd worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake opent gelijk zijn ogen en kijkt me geschrokken aan. 'Jake, drink wat, alsjeblieft,' zeg ik zacht en houd mijn pols voor zijn lippen. Hij heeft zijn lippen stijf op elkaar en vlecht verder met mijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik trek mijn hoofd weg van haar pols. 'Je bloed is... lekker maar jij wil ook niet drinken als ik het je vraag.' zeg ik zachtjes.
    Ik kijk haar aan en druk een kusje op haar pols zonder haar bloed aan te raken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt zijn hoofd weg en ik zucht zachtjes. 'Dat is waar,' zeg ik, 'alleen jij dwingt me dan altijd om het alsnog te doen.' Hij drukt een kusje op mijn pols, maar ontwijkt het bloed. 'Het hoeft niet veel te zijn, al is het maar een beetje. Je vindt het lekker, dus waarom niet? Dan voel je je misschien iets beter en dat zal mij meer geruststellend.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik vind het vreemd en ben bang je pijn te doen.' zeg ik zachtjes en leg mijn hoofd op de hare aangezien we op dezelfde hoogte liggen.
    'Zouden we niet naar de slaapkamer gaan? Straks valt er nog iemand.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Wat vindt je vreemd?' Vraag ik dan aan hem. 'En je doet me er geen pijn mee. Anders zou ik het niet aanbieden.' Hij legt zijn hoofd op die van mij en ik kijk naar het bloed wat uit de snee nog komt, het is niet veel bloed. 'Is goed, maar eerst drink je bloed en je laat me je tillen,' zeg ik tegen Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht iets mokkend en druk mijn lippen op haar wondje. Ondertussen drink ik iets en stop dan. 'Moet je me echt dragen?' zeg ik zeurend.
    Ik leg mijn hoofd terug op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake stopt al heel snel met drinken. 'Hm, eerst nog wat meer drinken, daarna ga ik je inderdaad dragen.' Hij legt zijn hoofd op die van mij. 'Aangezien ik degene ben die jou verpleegt en ik me goed voel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.