• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

FAMILIES

[ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik kijk Jake blij aan. 'Maar dat is geweldig nieuws!' Zeg ik tegen hem. Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem aan terwijl mijn duim over zijn wang streelt. 'Je blijft gewoon bij ons.'

Ik sta op en trek nieuwe kleren aan. Ik loop dan terug naar Jake en ga weer bij hem liggen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    'Ze schreef er wel bij dat het 50% kans op slagen heeft.' zeg ik zachtjes. 'Als het mislukt, vermoord het me.'
    Ik streel over haar wang.

Jaimes schreef:
    Luna Day
    Het duurt inderdaad niet lang of Nick is er al. 'Ik had je al verwacht,' zeg ik dan met een onschuldig glimlachje. 'Ik hoop dat ze... veel pijn heeft gedaan, maar ik denk van wel. Het was erg vermakelijk om te zien tijdens de visioenen.' Ik sla mijn vleugels uit, zodat ik gewoon weg kan wanneer ik wil.

Nick
    'Ik had je al verwacht,' zegt Luna met een onschuldig glimlachje, 'Ik hoop dat ze... veel pijn heeft gehad, maar ik denk van wel. Het was erg vermakelijk om te zien tijden de visioenen.' zegt ze en ze slaat haar vleugels uit. 'Ben je vanplan weg te gaan Luna? Of ben je gewoon bang?' Vraag ik dan in plaats van te antwoorden op haar vraag.

Mischien dat Leslie komt? Net op het moment dat hij Luna's hooft van haar lijf wil rukken? (:

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    'W-wat?' vraag ik dan met een gebroken stem. 'Nee!' Jake streelt over mijn wang en er rollen gelijk tranen over mijn wangen. Ik kijk Jake aan. 'Ik wil je niet kwijt,' fluister ik.

Jake is half aan het dood gaan xd. Maar ik heb al een idee ^^

Luna Day
    Hij vraagt of ik van plan ben om weg te gaan of dat ik bang ben. Ik lach en schud mijn hoofd. 'Ik ben niet bang, misschien wel van plan om weg te gaan inderdaad.' Ik spring op en vlieg de lucht in. 'Dag nick,' grijns ik.

Jake
    'Als ik het niet pak ga ik zoiezo dood.' zeg ik en druk een kusje op haar lippen.
    Ik veeg haar tranen weg

Leslie Day
    Ik slik een keer moeizaam. 'Oke,' fluister ik dan en blijf rustig ademhalen. Jake veegt mijn tranen weg en blijft eigenlijk heel rustig. 'Wat wil je nu gaan doen?' vraag ik aan hem. Dit zijn of zijn laatste twee uren of hierna is hij weer beter.

Nick
    'Ik ben niet bang, misschien wel van plan om weg te gaan inderdaad.' Zegt ze en ze springt op om vervolgens de lucht in te vliegen, 'Dag nick' Zegt ze grijnzend. 'Je vergeet iets Luna, Ik ben sneller dan jou, sterker dan jou. Ik weet je wel te vinden maar dat hoeft niet, want je blijft hier' Zeg ik waarna ik mijn vleugels ontvouw en naar haar toe vlieg, ik pak haar voet vast om vervolgens haar mee naar de grond te trekken waar ik mijn vleugels weer invouw. Ze was hard op de grond terecht gekomen.

Jake
    'gewoon.... knuffelen.' ik trek haar dichter naar me toe.
    Mijn lippen zoeken de hare voor een liefdevolle zoen. Mijn armen liggen om haar middel.

Luna Day
    Ik vlieg weg, maar nick is inderdaad sneller. Hij pakt mijn voet vast en smijt me neer op de grond. Ik val best hard neer, maar krabbel alsnog snel overeind. 'Je hebt mijn kleding vies gemaakt,' zeg ik beschuldigend en ik klop wat vuil eraf. Dan kijk ik Nick weer aan. Ik trek ook mijn vleugels in. 'Dus je bent sneller en sterker?' zeg ik spottend. 'Je bent niet altijd sneller.' Ik verdwijn en verschijn achter hem. Ik verdwijn weer en verschijn op een andere plek van hem. Telkens een aantal willekeurige meters verder. 'Hier ben ik beter in,' zeg ik. Ik draai in een rondje om hem heen. 'En het kost me weinig energie en jij haat het.'

Leslie Day
    Jake trekt me dichter naar zich toe en ik knuffel hem. Als zijn lippen die van mij raken, kus ik hem teder en met alle liefde die ik in mijn lijf heb zitten, hem terug. Zijn armen liggen om mijn middel en ik ga met mijn handen in zijn haar. Laat dit moment voor eeuwig duren. Alsjeblieft.

Nick
    'Je hebt mijn kleding vies gemaakt,' Zegt ze beschuldigend en ze klopt er wat vuil af om mij vervolgens weer aan te kijken en haar vleugels in te trekken, 'Dus je bent sneller en sterker?' zegt ze spottend, 'Je bent niet altijd sneller.' Zegt ze vervolgens en verschijnt achter me vervolgens weer ergens anders, 'Hier ben ik beter in,' zegt ze en draait een rondje om me heen. 'En het kost me weinig energie en jij haat het.' Zegt ze vervolgens en ik schop met mijn voet haar voeten hard onder haar weg waardoor ze me haar rug op de grond terecht komt, 'Mischien minder praten, meer opletten. En daarbij, kleren heb je toch zometeen niet meer nodig, aangezien je dan.. dood bent' zeg ik op precies dezelfde manier zei het over Katherine had gezegt.

[ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 15:30 ]

Luna Day
    Nick schopt ineens keihard tegen mijn voeten, wat echt pijn doet. Ik lig met mijn rug op de grond en kijk op naar Nick. 'En daarbij, kleren heb je toch zometeen niet meer nodig, aangezien je dan dood bent.' 'O, heel volwassen, mijn woorden gebruiken,' sis ik. Dan laat ik me verdwijnen en een stuk verder in het bos verschijnen. Gelijk begin ik te rennen op een snel tempo, richting de snelweg. Hij denkt toch niet dat ik zomaar dood ga, dan had hij het verkeerd gedacht en anders heb ik altijd nog een optie achter de hand.

[ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 15:32 ]

Jake
    Zo blijven we een hele tijd liggen en de tijd vliegt voorbij.
    'Jake? Leslie?' Klinkt de stem van mijn tante door heen het hele huis.

Nick
    'O, heel volwassen, mijn woorden gebruiken,' sist ze dan en verdwijnt dan, bij gevoel verschijn ik onopgemerkt achter haar. Op een manier waarop ze zich niet los kan maken en geen adem kan halen klem ik mijn hand om haar keel. En wanneer je dat niet kan gaat verdwijnen ook moeilijk, daar heb je namelijk concentratie voor nodig.