• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik zucht en plaats mijn lippen terug op haar pols. Ik voel het kleverige spul in mijn mond en sluit mijn ogen, gewoon om de smaak te onthouden.
    Ik drink nog wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach eventjes als Jake weer verder dring. Het zal hem goed doen en daar gaat het mij om. Ik strijk zachtjes met mijn vrije hand over zijn haren. 'Goed, drink maar verder,' zeg ik met een glimlach tegen hem. Ik voel er namelijk nog niets van.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ben bang dat ik niet zal kunnen ophouden en drink verder. Mijn ogen nog steeds gesloten.
    Mijn hoofdpijn neemt iets af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake blijft drinken en ik hoop dat het hem goed doet. Hij heeft zijn ogen gesloten en ik druk een kus op zijn voorhoofd. Ik begin er nu pas wat van te voelen, dat Jake echt aan het drinken is. 'Heb je al genoeg?' vraag ik zachtjes aan Jake. 'Als je wilt mag je nog doordrinken.' Alleen niet te lang meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik moet mezelf dwingen om te stoppen laat haar dan los. Ik lik even langs mijn lippen.
    Ik proef haar bloed nog steeds.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake stopt met drinken en ik glimlach naar hem. Hij likt even langs zijn lippen en ik laat een pleister voor mezelf verschijnen. Ik doe die erop en druk een kus op Jake's lippen. 'En nu ga ik je naar boven tillen,' zeg ik met een glimlach. Ik sta op van het bed en til Jake dan op. 'Op naar boven prinses,' grijns ik tegen hem. Ik til hem naar boven en zorg dat ik nergens met hem tegenaan ga. Boven leg ik hem neer op bed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik ben geen prinses.' mopper ik, ik laat haar me naar boven dragen en trek haar dan op me.
    Ik kus haar lippen iets intens.

    En scheur vervolgens haar kleren van haar lichaam....

    okee nee xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Het was een grapje,' zeg ik met een glimlach tegen hem. 'Maar jij noemt me ook altijd prinses als je me draagt.' Als ik hem neergelegd heb, trekt hij me bovenop zich. Hij kust me dan en het voelt anders dan de afgelopen keren.

    Ineens trekt Jake de kleren van mijn lijf en lig ik naakt op hem. Mijn ogen zijn iets groter geworden. 'Jake? W-wat doe je?' vraag ik aan hem. 'Ik dacht dat je het rustig aan wilde doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    moet ik echt op de spoiler antwoorden ? xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ... Gheheheheh, ja ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake

    'Je maakt me gewoon gek.' zucht ik zachtjes. 'Je bloed, je gezicht, je lichaam.' Mijn hand streel zachtjes over haar borsten.
    Ik trek haar dichter tegen me aan.

    'Je bent trouwens ook mijn prinses daar is niets aan te veranderen.' glimlach ik zachtjes naar haar.
    Ik druk een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day

    Ik kijk Jake aan en bijt op mijn lip. Er rolt een kreun over mijn lippen als hij over mijn borsten streelt. 'Jake, je wilde het rustig aan doen,' zeg ik zacht. 'Je bent ziek en onze relatie moet herstelt worden.' Hij trekt me dichter tegen zich aan, maar ik ga dan iets van hem af liggen, naast hem. Zodat ik niet meer op hem lig.


    'En jij mijn prins, of nee, koning,' zeg ik dan glimlachend. Ik kus hem zachtjes terug en kijk hem dan weer aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake

    Ik zucht aangezien ze gelijk heeft. 'Ja ok...' zegik zachtjes.

    Mijn hand is op zoek naar de hare. 'Je bent perfect.'zeg ik en hoor mijn gsm afgaan.
    Ik strek mijn hand uit en pak de gsm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day

    Het is enigszins jammer, dat het niet doorgaat, maar ik denk dat het beter is zo. Ondanks dat ik me nu gelijk weer opgewonden voel. Mijn kleren zijn namelijk nog nooit zo uitgedaan. Door niemand niet. 'Ik trek dan maar nieuwe kleren aan, zeker,' mompel ik dan.


    Jake pakt mijn hand. 'Jij het perfectst,' zeg ik tegen hem. Ik hoor zijn telefoon af gaan en ik wacht af. 'Wie is het?' vraag ik dan aan Jake. Ik hoop dat het zijn tante is en dat ze het tegengif heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Tante.' zeg ik zachtjes en lees het berichtje. 'Ze heeft het gevonden maar het moet nog gemaakt worden door een heks, binnen een uurtje of 2 komt ze het brengen.' zucht ik

    en druk mijn opgewonden gevoelens weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'