• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ineens word ik van achteren beetgegrepen. Ik schrik ervan, omdat het heel plots is en me de adem ontnomen wordt. Ik maak een piepend geluidje en probeer tegen te stribbelen, maar Nick heeft me te stevig vast. Ik krijg geen lucht meer en het lukt me ook niet om weg te flitsen.

    Kan je Nick nog even haar laten martelen ofzo? :3 dingen zegt als; hoe voelt het nou, zo machteloos of iets en dat hij pas in -niet de komende, maar die daarna post- vermoordt?


    Leslie Day
    Het voelt alsof de tijd veel te snel gaat en dan ineens hoor ik zijn tante ons roepen. Ik slik een keer en kijk Jake dan aan. Gelijk komen er weer tranen op. 'Ik hou van je,' fluister ik en druk een kus op zijn lippen. 'En ik blijf bij je, voor altijd.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik hoor haar een piepend geluidje maken, en merk dat het haar niet meer lukt om weg te flitsen, 'Ik zei toch, ik ben sterker en sneller. Iets wat je niet fijn vind om te doen houd nog niet in dat je het niet kan' Zeg ik, ik ging haar nek breken, haar vermoorden en zou er geen moment spijt van hebben.


    Don't be like the rest of them, darling

    Damn. Waarom is Lizl precies nu offline xd.

    Ach, dat maakt niets uit (:

    Luna Day
    Nick is degene die sterker is. Misschien dat ik alles dan toch wel verkeerd heb uitgedacht. De lucht in mijn longen wordt steeds minder en zelf word ik ook steeds iets slapper. Nick is sterker en sneller, maar alleen omdat hij ouder is. Ik zamel al mijn krachten bij elkaar en dan lukt het me net aan, om Leslie hierheen te laten verschijnen. Mijn troef.

    Leslie Day
    De tranen stromen nog over mijn wangen en voordat ik met Jake naar beneden ben, of hij überhaupt heeft gereageerd op wat ik zeg, word ik ineens weg geflitst. Ik ben verwart en zie dan Nick en Luna voor me. Ik raak alleen maar meer in de war. Het tafereel voor me is Nick die Luna aan het wurgen is. 'NICK!' Roep ik, 'STOP!' Ik kijk hem aan en zie dan ook Luna naar mij toe kijken. 'VERDOMME! Wie van jullie heeft me hierheen geflitst? I-ik moet terug naar Jake.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'NICK!' hoor ik plots Leslie roepen, 'STOP!' roept ze vervolgens, ik kijk naar haar en door de verassing verslapt mijn verwurging om haar nek even maar niet voor heel lang, 'VERDOMME! Wie van jullie heeft me hierheen geflitst? I-ik moet terug naar Jake.' Zegt ze dan, 'Ik was het niet, dus dat laat maar één iemand over, volgens mij kun je jezelf nog steeds terug laten verdwijnen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Even kan Luna snel in een moment ademhalen, maar dan verstrakt Nick zijn greep weer. Hij zegt dat ik mezelf kan terug flitsen en ik kijk hem ongelovig aan. 'Je denkt dat ik dat doe terwijl jij hier mijn zus aan het vermoorden bent?' Ik loop naar ze toe. 'Laat haar los en dan kan ik gaan.' Ik veeg de tranen ruw weg van mijn wangen. 'Ik moet terug naar Jake. Hij heeft Nix Fegris. Een ziekte waar hij sowieso dood aan gaat.' Ik slik moeizaam. 'Zijn tante is daar nu met hem en hij moet een drankje in neemt. 50% kans dat hij overleeft en 50% kans dat hij sterft. En jullie zitten verdomme ruzie te maken? Laat Luna nu los, Nick.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Nee' antwoord ik simpelweg, het kon me helemaal niets schelen dat Jake een of andere ziekte had, hij zou het toch wel overleven op een of andere manier. 'Zij heeft Hayden gemarteld' zeg ik vervolgens, 'en veranderd in een demon' voeg ik er aan toe en span mijn spieren wat er voor zorgt dat ze nog minder lucht krijgt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Nick, het is mijn zus,' zeg ik dan, ziedend. 'Jake gaat verdomme over enkele minuten dood, dan heb ik geen vader voor het kind van Jake en mij, ben ik de liefde van mijn leven kwijt... En mijn enige echte familie als je ook nog Luna vermoordt.' Hij zegt dat Luna Hayden gemarteld heeft en ook in een demon verandert heeft. 'Zij leeft tenminste nog,' sis ik tegen Nick. 'Je gaat Luna nu loslaten,' zeg ik gebiedend tegen hem. 'Of ik doe jou ook wat aan nadat ik terug ben gekomen van Jake.' Ik zie dat Luna bijna buiten bewustzijn raakt, doordat ze geen lucht meer krijgt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Nick, het is mijn zus,' zegt Leslie dan, 'Jake gaat verdomme over enkele minuten dood, dan heb ik geen vader voor het kind van Jake en mij, ben ik de liefde van mijn leven kwijt... En mijn enige echt familie als je ook nog Luna vermoordt.' Zegt ze dan, 'Zij leeft tenminste nog, jij gaat Luna nu loslaten. Of ik doe jou ook wat aan nadat ik terug ben gekomen van Jake.' zegt ze, en ik laat Luna los om vervolgens zonder iets te zeggen te verdwijnen, en verschijn in de stad. Ik was kwaad, nee woedend. Omdat ik dacht dat juist zij het zou snappen. Omdat Luna nu nog steeds leefde. Ik liep een beetje doelloos rond, door de straten zonder door te hebben dat ik werd gevolgd tot ik iets in mijn rug voelde branden en ik er een pijltje uithaalde, verdovingspijltje. demonen jagers.


    Don't be like the rest of them, darling

    NEEEEEEE!

    Ellie
    ...

    Waag het niet...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Leslie is weg en mijn tante komt naar me toe gelopen. Ze heeft een klein flesje vast gemaakt van donkerblauw glas. Er zit een kurken stop op. 'Hier.' zegt ze zachtjes en ik zucht. Leslie is er niet, ik sla het drankje in één beweging achterover.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ore what?
    Where's nothing here for him :')


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick laat Luna dan toch los en verdwijnt dan gelijk. Luna klapt neer op de grond. 'Je hebt geluk dit keer Luna, de volgende keer hoef je niet meer op me te rekenen.' Ik flits me dan gelijk terug naar Jake. 'S-sorry, ik werd ineens weg geflitst, door Luna.' dan zie ik hoe Jake ineens het drankje achterover giet. Ik ben te laat...

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:15 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Ore what?
    Where's nothing here for him :')


    ... :\ but I love Nick... I would be heartbroken :\ en denk ook aan Katherine.. Wat dacht je van Hayden, zij kan ook niet zonder nick...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zie Leslie en er komt een waas voor mijn ogen. Mijn tante zegt iets wat lijkt op rustig ademhalen of zo.
    Ik zak door mijn benen en grijp naar mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    (...)

    ... :\ but I love Nick... I would be heartbroken :\ en denk ook aan Katherine.. Wat dacht je van Hayden, zij kan ook niet zonder nick...


    Katherine would move on.. Hayden.. Well.. I don't think she will really like him now :')


    Don't be like the rest of them, darling