• -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik hoop echt dat er iets gedaan word aan het rpg probleem ,want ik zie amper normale topics. Waardoor ik ik bijna niet meer op Quizlet zit ,omdat het saai word / vervelend word met die rpg's :c.


    Shoganai i ne~

    Devourer schreef:
    (...)

    Of course, ik ben al aan het brainstormen.

    Ik zou je eventueel wel willen helpen, als je wilt. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hetalia schreef:
    Ik hoop echt dat er iets gedaan word aan het rpg probleem ,want ik zie amper normale topics. Waardoor ik ik bijna niet meer op Quizlet zit ,omdat het saai word / vervelend word met die rpg's :c.

    Lol dus door de RPG topics stop je half met Q? :') Oké.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hetalia schreef:
    Ik hoop echt dat er iets gedaan word aan het rpg probleem ,want ik zie amper normale topics. Waardoor ik ik bijna niet meer op Quizlet zit ,omdat het saai word / vervelend word met die rpg's :c.


    Dat is niet het probleem, en dat kan je oplossen door GM te kopen..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Dat is niet het probleem, en dat kan je oplossen door GM te kopen..

    Niet iedereen heeft daar het geld voor. ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Niet iedereen heeft daar het geld voor. ;p


    Het is nochtans een van de grote pluspunten van GM, dus het zou sowieso onwaarschijnlijk zijn dat de rpg's ooit volledig uit Actieve Topics verdwijnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Het is nochtans een van de grote pluspunten van GM, dus het zou sowieso onwaarschijnlijk zijn dat de rpg's ooit volledig uit Actieve Topics verdwijnen.

    Dat ben ik wel met je eens, hoor, maar ik denk niet dat iedereen zo maar 'even' GM kan kopen, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Dat ben ik wel met je eens, hoor, maar ik denk niet dat iedereen zo maar 'even' GM kan kopen, haha.


    Dan moeten ze niet zeuren..
    Het spijt me dat het zo cru klinkt, maar het is wel zo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Dan moeten ze niet zeuren..
    Het spijt me dat het zo cru klinkt, maar het is wel zo.

    Ik snap ook wel dat het sommige mensen hindert, maar Quizlet is nou eenmaal een site waar schrijven en quizzen centraal staan, niet het forum, dus ergens is het wel logisch dat er zo veel RPG topics in de actieve topics staan. Vind ik, dan. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik snap ook wel dat het sommige mensen hindert, maar Quizlet is nou eenmaal een site waar schrijven en quizzen centraal staan, niet het forum, dus ergens is het wel logisch dat er zo veel RPG topics in de actieve topics staan. Vind ik, dan. :'D


    RPG'en is ook schrijven.
    En dat is net het nut van GM, om enkele voordelen te bieden aan Q'ers die van enkele dingen -in dit geval de vele RPG's- last hebben.
    Als we al deze dingen gewoon automatisch gaan doen, geraakt Q failliet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Endure schreef:
    (...)

    Je hoeft me niet zo aan te vallen en kom op zeg, sommige besteden er serieus geen aandacht aan. Als iemand een RPG opent met als plot "6 vrienden gaan op vakantie" en niks meer of minder, dan is er geen tijd ingestoken en meestal openen zulke mensen talloze RPG's. Gewoon dikke spam dus. En het maakt mij niet zoveel uit dat ze tussen actieve topics verschijnen, ik kan me alleen voorstellen dat anderen dat vervelend vinden. En zo grof is het werkelijk waar niet als er een user is die honderden RPG's met "slechte" plotten opent.


    Voel je je daar al door aangevallen? Hou je dan maar vast, want er komt nog meer.
    Je zeurt tegen Galinda dat ze zich bazig opstelt maar je doet verdorie net hetzelfde. Je beweert dat je mensen wilt helpen langere posts te maken maar om welke reden? Omdat jij je er aan ergert.
    Je kunt mensen niet laten doen wat jij wilt, omdat je zelf ergens een andere kijk op hebt.
    Ja, er zijn veel RPG's die bijna exact hetzelfde zijn en ja, het is echt strontvervelend maar dan nog vind ik niet dat jij, of gelijk wie hier van de users, het recht zou mogen hebben om te zeggen; "dat RPG mag open blijven, en dat moet dicht." Komaan zeg, waar slaat dat op?
    En alsof jij meteen posts van door de tweehonderd woorden kon maken. Ikzelf ben ook begonnen met posts van amper drie regels en toen vond ik dat heel wat. Achteraf bekeken denk ik ook; oh hell, waar was ik mee bezig?
    Dus als ik jou nu goed begrijp dan had ik enkel in inloop-RPG's mogen meedoen tot ik er wat meer van kon? Hoezo is dat fair? Jij doet toch ook mee aan de RPG's die je leuk vindt? En als je een leuk idee hebt, werk je dat toch ook uit? Niet iedereen is helaas even creatief, maar je moet ze wel de kans geven te ontwikkelen en dat doe je niet door ze beperkingen op te leggen.
    Ik snap dat je het goed bedoelt, maar je pakt het gewoon volkomen verkeerd aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    een rpg is juist iets waardoor je creatief kan zijn met waar het heen gaat, anders kan je net zo goed een story schijven met dat idee. ja, natuurlijk moet je je idee uitbreiden, maar een heel plot bedenken, dat klopt niet.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    en de lengte van de posts hé, als je een post maakt van 300 woorden, en dan doe je daar een half uur over om dat mooi, goed op te schrijven. dan post je die post, en dan zie je dat andere mensen ook al hebben gereageerd, waardoor jij je post (compleet) moet aanpassen. dan kan je beter een actief topic hebben waar iedereen rond de twee, drie regels post, dan dat iedereen pissig word, omdat die een post aan moet passen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    LadyCeliac schreef:
    en de lengte van de posts hé, als je een post maakt van 300 woorden, en dan doe je daar een half uur over om dat mooi, goed op te schrijven. dan post je die post, en dan zie je dat andere mensen ook al hebben gereageerd, waardoor jij je post (compleet) moet aanpassen. dan kan je beter een actief topic hebben waar iedereen rond de twee, drie regels post, dan dat iedereen pissig word, omdat die een post aan moet passen.


    De meeste mensen zijn zo beleefd om op iemand's anders post te wachten in een gesprek met meerdere personen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LadyCeliac schreef:
    en de lengte van de posts hé, als je een post maakt van 300 woorden, en dan doe je daar een half uur over om dat mooi, goed op te schrijven. dan post je die post, en dan zie je dat andere mensen ook al hebben gereageerd, waardoor jij je post (compleet) moet aanpassen. dan kan je beter een actief topic hebben waar iedereen rond de twee, drie regels post, dan dat iedereen pissig word, omdat die een post aan moet passen.

    Oh dat herken ik, dat is zó gruwelijk irritant. D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''