• -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er was toch een inloop-RPG??
    Van Michonne denk ik.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Galinda schreef:
    Als mensen zo'n rpg willen openen, wie zijn wij om ze tegen te houden? Jij doet niet mee, dus je hebt er geen last van.

    En zo'n topic raad ik ten zeerste af.
    Jullie zijn niet meer of minder, niet belangrijker of slimmer of wat dan ook dan de rpg'ers die anders rpg'en dan jullie.


    Jeetje wat reageert iedereen fel, het gaat hier om mensen die het moeilijk vinden langere posts te schrijven maar dit wel
    graag willen leren, wat is daar mis mee :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Souvenir schreef:
    Er was toch een inloop-RPG??
    Van Michonne denk ik.

    Ja, van Nikki, maar die is nu een beetje dood.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Endure schreef:
    Top (: En dan is het handig als het er één met een sticky wordt denk ik. Denk wel dat het al veel zou schelen.


    Er komt geen topic.

    Ieder rpg't op zijn of haar manier. Punt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Endure schreef:
    (...)

    Jeetje wat reageert iedereen fel, het gaat hier om mensen die het moeilijk vinden langere posts te schrijven maar dit wel
    graag willen leren, wat is daar mis mee :S


    Er bestaan genoeg hulpmiddeltjes die je op internet kan vinden, in een van jouw topics staan, dus een topic is overbodig.

    Hoe ik jullie idee zie, is iedereen die niet zo rpg't als jullie, het aanleren want hun manier is niet goed genoeg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat je mod bent betekent niet dat je zo bazig hoeft te doen, het was een voorstel, niet nodig om zo af te kraken.
    Sowieso dringt het idee volgens mij niet helemaal tot je door, "ieder RPG't op zijn of haar manier".
    Daar gaat het dus om, sommigen willen dus juist anders leren RPG'en, langere stukken leren schrijven --''

    Galinda schreef:
    (...)

    Er bestaan genoeg hulpmiddeltjes die je op internet kan vinden, in een van jouw topics staan, dus een topic is overbodig.

    Hoe ik jullie idee zie, is iedereen die niet zo rpg't als jullie, het aanleren want hun manier is niet goed genoeg.

    Dan zie je het dus verkeerd.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Dat je mod bent betekent niet dat je zo bazig hoeft te doen, het was een voorstel, niet nodig om zo af te kraken.
    Sowieso dringt het idee volgens mij niet helemaal tot je door, "ieder RPG't op zijn of haar manier".
    Daar gaat het dus om, sommigen willen dus juist anders leren RPG'en, langere stukken leren schrijven --''

    (...)
    Dan zie je het dus verkeerd.


    This.
    Ik wil gewoon een doodgewone inspring-RPG maken.


    26 - 02 - '16

    Endure schreef:
    Dat je mod bent betekent niet dat je zo bazig hoeft te doen, het was een voorstel, niet nodig om zo af te kraken.
    Sowieso dringt het idee volgens mij niet helemaal tot je door, "ieder RPG't op zijn of haar manier".
    Daar gaat het dus om, sommigen willen dus juist anders leren RPG'en, langere stukken leren schrijven --''

    (...)
    Dan zie je het dus verkeerd.


    Je kan niet zomaar mensen 'leren' rpg'en, aangezien er geen vaste regels zijn voor een rpg.
    Iedereen groeit in rpg'en, je leert dat als schrijven of weet ik veel wat.
    En ik doe het helemaal niet bazig, jullie letten er gewoon niet op wat ik jullie vertel.

    Het is niet zo dat je van mensen die voor de eerste keer in hun leven rpg'en meteen posts van 500 woorden gaan schrijven, tenzij ze dit ook zonder moeite in een verhaal kunnen of dit natuurlijk in hun hebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Devourer schreef:
    (...)

    Die 'waarheid' van jou is ook gewoon een mening. En jullie kraken wel degelijk werk af, namelijk de wat meer amateuristische RPG's.


    Met mijn waarheid had ik het niet op de amateuristische rpg, maar meer op het feit van het spammen en one-liners. :')
    Ik kraakte inderdaad dingen af, maar ik heb daarbij volgens mij ook geen specifieke rpg genoemd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dus, wtf, mag ik gewoon geen inspring-RPG maken?


    26 - 02 - '16

    Als er al een is, waar niets in gebeurt, wil het zeggen dat mensen daar gewoon geen behoefte aan hebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Als er al een is, waar niets in gebeurt, wil het zeggen dat mensen daar gewoon geen behoefte aan hebben.

    Omdat ze daar ook al snel mee stopte. Er waren mensen die ermee door gingen, maar voor degenen die "langer wilde leren schrijven" stopte er al snel mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Galinda schreef:
    Als er al een is, waar niets in gebeurt, wil het zeggen dat mensen daar gewoon geen behoefte aan hebben.


    Hij is doodgelopen. Djeez. En ik heb al eerder een inloop-rpg gemaakt en toen was het ook geen probleem.


    26 - 02 - '16

    Tortura schreef:
    (...)
    Omdat ze daar ook al snel mee stopte. Er waren mensen die ermee door gingen, maar voor degenen die "langer wilde leren schrijven" stopte er al snel mee.


    Ik blijf gewoon bij mijn standpunt dat je mensen niet kan leren rpg'en.
    Als iemand wil rpg'en, beginnen ze in een rpg naar keuze en bij mijn weten is dat nog nooit een probleem geweest.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Er komt geen topic.

    Ieder rpg't op zijn of haar manier. Punt.

    Wauw, het is toch om mensen te helpen voor de personen die daar behoefte aan hebben? ._. Ik ken er zat die grotere stukken willen schrijven, en die oefenen daar ook in. Het heeft er niks mee te maken wie beter of slechter is. Ik vind zo'n topic juist een goed idee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''