• -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Die mensen zijn er wel, die schrijven zich in en maken vervoglens Mary Sue's, doen aan godmodding en schrijven te weinig. Dan is het dus oké als ik ze eruit zet na aantal waarschuwingen?


    Tuurlijk.
    Je hebt regels in een rpg, wordt daar niet aan voldaan, krijgen de rpg'ers waarschuwingen van de rpg-eigenaar en hebben ze de kans eruit gegooid te worden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Tuurlijk.
    Je hebt regels in een rpg, wordt daar niet aan voldaan, krijgen de rpg'ers waarschuwingen van de rpg-eigenaar en hebben ze de kans eruit gegooid te worden.


    Top, dat scheelt al.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Devourer schreef:
    (...)

    Waarom werd er dan geen probleem van gemaakt toen er eerder inloop-rpg's waren.


    Toen waren er nog geen expliciete rpg-moderators die ook effectief rpg'den en weten waar het over gaat.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:35 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Toen waren er nog geen expliciete rpg-moderators die ook effectief rpg'den


    Sorry, maar dat vind ik dan eigenlijk niet eerlijk. Want nu wordt een eventuele vernieuwde RPG geen kans geboden, terwijl dat misschien wel een succes kan worden.


    26 - 02 - '16

    Misschien kunnen jullie zo'n lijstje met regels maken voor mensen die een rpg openen en het met jullie eens zijn - ik ben het deels ook eens - zodat ze dat erin kunnen zetten bij de regels? Ik zou dat wel handig vinden, eigenlijk. :x


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Devourer schreef:
    (...)

    Sorry, maar dat vind ik dan eigenlijk niet eerlijk. Want nu wordt een eventuele vernieuwde RPG geen kans geboden, terwijl dat misschien wel een succes kan worden.


    Er wordt al een hele tijd gewerkt aan een vernieuwd rpg-systeem, maar er wordt gewacht op technische instructies van Rutger.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sasquatch schreef:
    Misschien kunnen jullie zo'n lijstje met regels maken voor mensen die een rpg openen en het met jullie eens zijn - ik ben het deels ook eens - zodat ze dat erin kunnen zetten bij de regels? Ik zou dat wel handig vinden, eigenlijk. :x


    Is er al. Voila
    Titel is btw door een mod gedaan, dus mij niet boos gaan aankijken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sasquatch schreef:
    Misschien kunnen jullie zo'n lijstje met regels maken voor mensen die een rpg openen en het met jullie eens zijn - ik ben het deels ook eens - zodat ze dat erin kunnen zetten bij de regels? Ik zou dat wel handig vinden, eigenlijk. :x


    Er zijn de basisregels die iedereen neemt, en het is dan aan de rpg-eigenaar om ervoor te zorgen dat de spelers zich eraan houden.
    Daar gaan wij als mods ons niet mee moeien, wij hebben ook een leven.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Er wordt al een hele tijd gewerkt aan een vernieuwd rpg-systeem, maar er wordt gewacht op technische instructies van Rutger.


    En wat nou als ik er wel een plot eraan toevoeg en posts van elke lengte welkom zijn?


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    En wat nou als ik er wel een plot eraan toevoeg en posts van elke lengte welkom zijn?


    Dan heb je een gewoon rpg.
    We vinden nog steeds dat het geen nut heeft om mensen 'proberen' langere posts te leren schrijven, wanneer ze te lui zouden zijn om er zelf aan te werken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Endure schreef:
    (...)

    Is er al. Voila
    Titel is btw door een mod gedaan, dus mij niet boos gaan aankijken.


    Ok c: Ik denk dat ik het wel ga gebruiken :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Galinda schreef:
    (...)

    Dan heb je een gewoon rpg.
    We vinden nog steeds dat het geen nut heeft om mensen 'proberen' langere posts te leren schrijven, wanneer ze te lui zouden zijn om er zelf aan te werken.


    Oke, dan moet ik nog even een naam verzinnen en dan zal ik hem zo wel even aanmaken. Ook zal ik tips toevoegen voor het maken van langere posts en het maken van goede personages.


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    Oke, dan moet ik nog even een naam verzinnen en dan zal ik hem zo wel even aanmaken. Ook zal ik tips toevoegen voor het maken van langere posts en het maken van goede personages.


    Als je dan perse iets wil doen, maak een story aan met rpg-tips, en dan kunnen we het nog overwegen om daar een topic voor te openen die wel een sticky kan worden.
    Maar dan wil ik dat je de story volledig uitwerkt qua: verhaallijn, posts, personages,...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Als je dan perse iets wil doen, maak een story aan met rpg-tips, en dan kunnen we het nog overwegen om daar een topic voor te openen die wel een sticky kan worden.
    Maar dan wil ik dat je de story volledig uitwerkt qua: verhaallijn, posts, personages,...


    Of course, ik ben al aan het brainstormen.


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    Of course, ik ben al aan het brainstormen.


    En dan naar Lane of mij stuurt, wij zullen het dan goedkeuren en er eventueel een topic rond openen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.