• -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DamnBieber schreef:
    (...)Ik geef me ook nooit op voor rpg´s dat je langer dan 8 regels moet schrijven. Dat is voor mij sowieso al moeilijk met een beperking.

    Is het moeilijk om meer dan 8 regels te schrijven met een beperking, je kan toch gewoon 8 regels proberen te schrijven o.o? -Niet gemeen opvatten, ik weet niet wat je hebt en kan moeilijk oordelen. Het staat een beetje.....raar-

    OT:Ik vind het wel een goed idee, want dat voorkomt ook gelijk al die irritante Rpg in het actieve topic

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 21:50 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Owjee, daar hebben we de RPG Nazi weer



    PS: De captcha toen ik hem uploadde op tinypic was "PERFECT WORLD" D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Eerst loopt iedereen te zeiken dat er te veel rpg dit en dat is, kom ik met mogelijke oplossingen dan is het nog niet goed.
    En rpg nazi? Ik probeer ten minste met een oplossing te komen,.kan ik niet zeggen van mensen die alleen klaagtopics openen. ;/


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Eerst loopt iedereen te zeiken dat er te veel rpg dit en dat is, kom ik met mogelijke oplossingen dan is het nog niet goed.
    En rpg nazi? Ik probeer ten minste met een oplossing te komen,.kan ik niet zeggen van mensen die alleen klaagtopics openen. ;/


    RPG Nazi omdat jij (en een aantal van je medequizzers) willen dicteren wat wel en niet een RPG mag zijn.


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat heb je fout. Deze mensen proberen met een oplossing te komen voor de overtollige RPG topic's. Ze proberen niet te zeggen wat wel en niet mag, alleen wat in hun ogen belangrijk is en wat fijn zou zijn voor de ervaren RPG'ers onder ons. Ze zeggen niet dat de one-liners niet mag, maar wel dat er minder zijn en geen topic's met hetzelfde plot.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Dat zeg ik dus, dat probeer, wil en moet ik niet. Het is gewoon een feit dat er een hoop gespamd wordt en dubbele topics zijn onder de rpgs.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Huoriel schreef:
    Dat heb je fout. Deze mensen proberen met een oplossing te komen voor de overtollige RPG topic's. Ze proberen niet te zeggen wat wel en niet mag, alleen wat in hun ogen belangrijk is en wat fijn zou zijn voor de ervaren RPG'ers onder ons. Ze zeggen niet dat de one-liners niet mag, maar wel dat er minder zijn en geen topic's met hetzelfde plot.


    ik zie inderdaad een boel hoogmoed en eigenwijsheid, maar nog meer zie ik minachting voor mensen die geen heel boek schrijven per post.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ik zie inderdaad een boel hoogmoed en eigenwijsheid, maar nog meer zie ik minachting voor mensen die geen heel boek schrijven per post.

    Natuurlijk is dat er. Ik heb diezelfde minachting omdat ik gewend ben om op een heel ander niveau te RPG'en dan de mensen die plotloze topics aanmaken en in one-liners RPG'en.
    Helaas kun je dit niet ontwijken, maar je kunt er wel iets aan doen.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)
    Natuurlijk is dat er. Ik heb diezelfde minachting omdat ik gewend ben om op een heel ander niveau te RPG'en dan de mensen die plotloze topics aanmaken en in one-liners RPG'en.
    Helaas kun je dit niet ontwijken, maar je kunt er wel iets aan doen.


    niks natuurlijk. RPG'en is net als heel quizlet een manier van vermaak, van tijdsverdrijf. Het is onzin om dan iemand te gaan micnachten die zich op een iets andere manier vermaakt dan jij. Helemaal als iemand die fantasieloze Louis Tomlison fanfic schrijft.









































    hm, is het niet vervelend als iemand je minacht omdat jij iets net ietsje anders doet (schrijven in dit geval)?


    quidquid excusatio prandium pro

    Minachting slaat nergens op en is een verkeerd woord, toen ik 11 was schreef ik letterlijk soms een post van twee woorden. Verschil is alleen dat het doen meespeelverhalen heetten en ik het deed op digidier.
    Maardaar gaat het me niet om, het gaat me om het spammen en de dubbele topics. Dat er oneluners zijn en rpgs met weinug diepgang, prima, boeit mij het.
    Als het rpgs waren waarin langer gepost werd die allemaal dubbel waren had ik hetzelfde gevonden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    (Ik lijk heel nieuw want ik heb een nieuw account maar ik kijk al behoorlijk lang mee hier haha)

    Kan er niet een topic komen waar onderwerpen voor RPG's besproken kunnen worden en er zo af en toe één gekozen kan worden als er behoefte is aan een nieuw RPG? Dan wordt er, lijkt mij, beter over onderwerpen nagedacht en beter uitgewerkt aangezien je met meerdere er over nadenkt.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 22:21 ]


    You can't always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    niks natuurlijk. RPG'en is net als heel quizlet een manier van vermaak, van tijdsverdrijf. Het is onzin om dan iemand te gaan micnachten die zich op een iets andere manier vermaakt dan jij. Helemaal als iemand die fantasieloze Louis Tomlison fanfic schrijft.









































    hm, is het niet vervelend als iemand je minacht omdat jij iets net ietsje anders doet (schrijven in dit geval)?



    Als je op mij doelt met die opmerking over Louis Tomlinson, ben je echt op het verkeerde adres.

    Mensen hebben altijd een bepaalde reactie op verschillende dingen, bij deze op het RPG'en. Iedereen heeft hier een bepaalde mening over en die mag heus geuit worden. Iedereen mag RPG'en zoals die willen, maar het word voor anderen een stuk minder leuk als je een RPG binnen komt en twee jongens hebben meteen butt-sex.
    Iedereen stelt zo zijn eisen aan een RPG, zo ook wij. Daarom proberen wij een oplossing te vinden, niet om mensen af te kraken of dergelijke, maar het onderdeel Suggesties is voor ideeën.


    I'd rather die my way, than live yours.

    RainbowDash schreef:




    Hhm, is het niet vervelend als iemand je minacht omdat jij iets net ietsje anders doet (schrijven in dit geval)?


    Er zal altijd op je neer gekeken worden als je "minder goed" in iets bent/net begint. Dat zorgt er juist voor dat je beter wilt worden en dat mensen naar je gaan opkijken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Minachting slaat nergens op en is een verkeerd woord, toen ik 11 was schreef ik letterlijk soms een post van twee woorden. Verschil is alleen dat het doen meespeelverhalen heetten en ik het deed op digidier.
    Maardaar gaat het me niet om, het gaat me om het spammen en de dubbele topics. Dat er oneluners zijn en rpgs met weinug diepgang, prima, boeit mij het.
    Als het rpgs waren waarin langer gepost werd die allemaal dubbel waren had ik hetzelfde gevonden.


    Wacht, dus als ik het goed begrijp klaag je niet over de lengte van de posts, maar over het feit dat er veel RPG's zijn over hetzelfde onderwerp, en zou je willen dat RPG's bijvoorbeeld vooraf bekeken/gekeurd zouden moeten worden? En dat er bijvoorbeeld maar één one direction RPG mag zijn, één Harry Potter RPG, één Pirates of the Carribean RPG?

    Oftewel, je wilt twee dingen:
    1: een maximum van één RPG per onderwerp/thema/fanficwereld
    2: Om een RPG te openen moet je toestemming hebben van een onafhankelijke beoordelaar?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Wacht, dus als ik het goed begrijp klaag je niet over de lengte van de posts, maar over het feit dat er veel RPG's zijn over hetzelfde onderwerp, en zou je willen dat RPG's bijvoorbeeld vooraf bekeken/gekeurd zouden moeten worden? En dat er bijvoorbeeld maar één one direction RPG mag zijn, één Harry Potter RPG, één Pirates of the Carribean RPG?

    Oftewel, je wilt twee dingen:
    1: een maximum van één RPG per onderwerp/thema/fanficwereld
    2: Om een RPG te openen moet je toestemming hebben van een onafhankelijke beoordelaar?


    Oh nee, dat is het probleem niet. Het probleem is dat er teveel RPG's zijn zonder een goed plot dubbele RPG's (wat sowieso niet mag).
    Het hoeft niet persé gekeurd te worden, wij als leden kunnen dubbele RPG's/ongepaste RPG's/plotloze RPG's (zoals: 1D en een groep meiden worden in een huis gedumpt en klaar), melden bij de mod's, die er dan naar gaan kijken.


    I'd rather die my way, than live yours.