• -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Galinda schreef:
    (...)

    Ik blijf gewoon bij mijn standpunt dat je mensen niet kan leren rpg'en.
    Als iemand wil rpg'en, beginnen ze in een rpg naar keuze en bij mijn weten is dat nog nooit een probleem geweest.

    Je kan mensen toch ook leren schrijven? Je kunt jezelf ook gewoon aan leren om langere stukken te schrijven als het voor je eigen verhaal is. Ik snap niet wat eraan fout is dat we hen nu proberen te helpen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Je kan mensen toch ook leren schrijven? Je kunt jezelf ook gewoon aan leren om langere stukken te schrijven als het voor je eigen verhaal is. Ik snap niet wat eraan fout is dat we hen nu proberen te helpen.


    True, damn story.


    26 - 02 - '16

    Galinda schreef:
    (...)

    Ik blijf gewoon bij mijn standpunt dat je mensen niet kan leren rpg'en.
    Als iemand wil rpg'en, beginnen ze in een rpg naar keuze en bij mijn weten is dat nog nooit een probleem geweest.

    Het is niet zo zeer om te leren RPG'en, meer om langere posts te schrijven. En dát kan je wel leren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Praelectio schreef:
    (...)

    Met mijn waarheid had ik het niet op de amateuristische rpg, maar meer op het feit van het spammen en one-liners. :')
    Ik kraakte inderdaad dingen af, maar ik heb daarbij volgens mij ook geen specifieke rpg genoemd.
    Dat deed je degenlijk wel kijk maar even terug!!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tortura schreef:
    (...)
    Je kan mensen toch ook leren schrijven? Je kunt jezelf ook gewoon aan leren om langere stukken te schrijven als het voor je eigen verhaal is. Ik snap niet wat eraan fout is dat we hen nu proberen te helpen.


    Er zijn al meerdere topics geweest, als ik het zo goed begrijp, en geen enkel daarvan is nu nog actief.
    Ik zie niet in waarom er dan nog een topic zou moeten komen.
    Het is niet omdat mensen korte posts maken, dat ze daar niet mee tevreden zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Er zijn al meerdere topics geweest, als ik het zo goed begrijp, en geen enkel daarvan is nu nog actief.
    Ik zie niet in waarom er dan nog een topic zou moeten komen.
    Het is niet omdat mensen korte posts maken, dat ze daar niet mee tevreden zijn.


    Ik zie niet in waarom er dan geen topic zou mogen komen. Dat is dan namelijk gewoon een kwestie van een mening. Ik kan ook gewoon de RPG maken en kijken wat er gebeurd. Er zijn vast wel mensen die mee willen doen.


    26 - 02 - '16

    Galinda schreef:
    (...)

    Er zijn al meerdere topics geweest, als ik het zo goed begrijp, en geen enkel daarvan is nu nog actief.
    Ik zie niet in waarom er dan nog een topic zou moeten komen.
    Het is niet omdat mensen korte posts maken, dat ze daar niet mee tevreden zijn.

    Elke RPG loopt wel dood, denk ik. Neem bijvoorbeeld THG. Er zijn al tientallen RPG's van geweest, lopen dood en mensen maken constant nieuwe aan. Waarom mag dat niet bij een inloop RPG?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Galinda schreef:
    (...)

    Er zijn al meerdere topics geweest, als ik het zo goed begrijp, en geen enkel daarvan is nu nog actief.
    Ik zie niet in waarom er dan nog een topic zou moeten komen.
    Het is niet omdat mensen korte posts maken, dat ze daar niet mee tevreden zijn.


    Omdat hij dan ergens achteraan in de lijst verdwijnt en de meeste er niet van op de hoogte zijn dat
    er zo'n RPG is, hij moet gewoon sticky worden. Het kan in ieder geval getest worden? Neem
    je bijvoorbeeld twee weken proefperiode.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Galinda schreef:
    (...)

    Er zijn al meerdere topics geweest, als ik het zo goed begrijp, en geen enkel daarvan is nu nog actief.
    Ik zie niet in waarom er dan nog een topic zou moeten komen.
    Het is niet omdat mensen korte posts maken, dat ze daar niet mee tevreden zijn.

    Er zijn honderden "namaak"-RPG's, maar er mag niet nog een inloop-RPG gemaakt worden waar we ze helpen?
    Wauw, fuck logic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Macabre schreef:
    (...)
    Elke RPG loopt wel dood, denk ik. Neem bijvoorbeeld THG. Er zijn al tientallen RPG's van geweest, lopen dood en mensen maken constant nieuwe aan. Waarom mag dat niet bij een inloop RPG?


    Dit is dus eigenlijk wat ik de hele tijd al wilde zeggen.


    26 - 02 - '16

    Galinda schreef:
    (...)

    Er zijn al meerdere topics geweest, als ik het zo goed begrijp, en geen enkel daarvan is nu nog actief.
    Ik zie niet in waarom er dan nog een topic zou moeten komen.
    Het is niet omdat mensen korte posts maken, dat ze daar niet mee tevreden zijn.


    De meeste RPG's zijn naar verloop van tijd niet meer actief meer, dat betekent niet gelijk dat er nooit meer een RPG geopend moet worden. Waarom zou dat voor inloop-RPG's anders gelden :x ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devourer schreef:
    (...)

    Ik zie niet in waarom er dan geen topic zou mogen komen. Dat is dan namelijk gewoon een kwestie van een mening. Ik kan ook gewoon de RPG maken en kijken wat er gebeurd. Er zijn vast wel mensen die mee willen doen.


    Uiteindelijk, hetgeen wat je nu wil openen staat in contrast met wat je wil bereiken in de beginpost.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben gewoon lui die hele beginpost weer aan te passen, maar dit zou toch al een goed begin zijn, ik snap het punt niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Omdat hij dan ergens achteraan in de lijst verdwijnt en de meeste er niet van op de hoogte zijn dat
    er zo'n RPG is, hij moet gewoon sticky worden. Het kan in ieder geval getest worden? Neem
    je bijvoorbeeld twee weken proefperiode.


    Er komt geen sticky, zolang het niet nodig is.
    Zie mijn reactie hieronder

    Tortura schreef:
    (...)
    Er zijn honderden "namaak"-RPG's, maar er mag niet nog een inloop-RPG gemaakt worden waar we ze helpen?
    Wauw, fuck logic.


    Nog nooit heb ik mensen horen klagen over het feit dat ze hulp nodig hebben omdat anderen vinden dat hun posts niet lang genoeg zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Nog nooit heb ik mensen horen klagen over het feit dat ze hulp nodig hebben omdat anderen vinden dat hun posts niet lang genoeg zijn.

    Lol waarom moeten ze daar per se over klagen? :'D
    Ik ken er wel een aantal, hoor. En inderdaad, we kunnen het toch op zijn minst proberen? Het is alleen maar goed bedoeld. Als het niet werkt/doodloopt/weet ik veel, oké, dan niet. Maar niet geschoten is altijd mis.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''