• -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nu overdrijf je weer, er kunnen veel.variaties bestaan op 1D rpgs bijv.
    En het hoeft geen toestemmung te krijgen voir het openen, wij als user kunnen het zelf toch ook melden als we zien dat iemand een rpg opent die wel erg veel lijkt op een al bestaande rpg. (mobiel typen is biet mijn sterkste punt)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Oh nee, dat is het probleem niet. Het probleem is dat er teveel RPG's zijn zonder een goed plot dubbele RPG's (wat sowieso niet mag).
    Het hoeft niet persé gekeurd te worden, wij als leden kunnen dubbele RPG's/ongepaste RPG's/plotloze RPG's (zoals: 1D en een groep meiden worden in een huis gedumpt en klaar), melden bij de mod's, die er dan naar gaan kijken.


    De mods kijken er naar en dan? Er zijn geen regels tegen 'plotloze' rpgs. hoewel ik plotloos hier erg ruim gebruikt vind worden, gezien het feit dat 1D plus meiden in een huis ook een (zeer mager) plot is. Ongeveer op het niveau van een fanfic.

    Dus als jullie suggestie enkel is om users op te zetten tegen dit soort rpg's en ze te melden dan zal er weinig uitkomen gezien het feit dat er geen minimum hoeveelheid plot vereist is om een RPG te openen. (En hoe meet je plots?)


    quidquid excusatio prandium pro

    Doe dat dan gewoon, er zijn mensen hier die het eens zijn.

    Mijn suggestie: RPG's niet meer in de actieve topics laten komen. Topics van het off-topic subforum komen ook niet tussen de actieve topics.


    Food.

    Je [wilt/u] het gewoon niet begrijpen he? Jullie verdraaien elke keer alles zo dat ik er als de boosdoener uitkom --"


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Je [wilt/u] het gewoon niet begrijpen he? Jullie verdraaien elke keer alles zo dat ik er als de boosdoener uitkom --"


    Gezien het feit dat je hier al drie keer een topic over hebt geopend en iedere keer met suggesties komt die mooi klinken maar in de praktijk onuitvoerbaar zijn vind ik je inderdaad een beetje een boosdoener. Jij niet alleen, overigens, maar al je mede-rpg'ers die zo neerkjiken op andere rpg'ers terwijl ze zelf ook vrolijk het forum onderspammen.

    De sugestie van Scharry is gewoon de beste sugestie. Je behandelt alle RPG's gelijk, er is geen extra werk. En als je dan een nieuwe RPG wilt joinen hoef je maar eventjes in het rpg forum te kijken.
    Mijn suggestie: Spam de mailbox van onze twee liefelijke administrators vol tot ze iets regelen.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 22:49 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Scharry schreef:
    Doe dat dan gewoon, er zijn mensen hier die het eens zijn.

    Mijn suggestie: RPG's niet meer in de actieve topics laten komen. Topics van het off-topic subforum komen ook niet tussen de actieve topics.

    Dan vind ik persoonlijk dat het met de subforums van Justin Bieber en One direction ook moet gebeuren aangezien ik me daar enorm hard aan erger.
    Nu heb ik wel GM, maar daarvoor was het één en al JB en 1D wat de klok sloeg en nog nooit heb ik daar een woord over gezegd.
    Maar nu iedereen hier wat zit te zeuren dat RPG topics storend zijn, vind ik dat ik mijn beklag ook nog wel mag doen.

    Ze vroeg niet of het storend was, maar wel of er een manier bedacht kon worden dat de RPG's niet zo snel toegelaten kunnen worden omdat er vaak erg nutteloze RPG's zijn waarin er vaak maar een handvol mensen reageren met 3 zinnen die dan ook nog eens daadwerkelijk nergens op slaan.
    Ik vind het erg dat iedereen nu een beetje op de kap van Endure zit terwijl ze alleen maar een voorstel deed om het voor iedereen wat leuk te houden.
    Als je niet eens aan RPG's doet, snap ik nog niet eens what the fuck je hier te zoeken hebt...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Gezien het feit dat je hier al drie keer een topic over hebt geopend en iedere keer met suggesties komt die mooi klinken maar in de praktijk onuitvoerbaar zijn vind ik je inderdaad een beetje een boosdoener. Jij niet alleen, overigens, maar al je mede-rpg'ers die zo neerkjiken op andere rpg'ers terwijl ze zelf ook vrolijk het forum onderspammen.

    De sugestie van Scharry is gewoon de beste sugestie. Je behandelt alle RPG's gelijk, er is geen extra werk. En als je dan een nieuwe RPG wilt joinen hoef je maar eventjes in het rpg forum te kijken.
    Mijn suggestie: Spam de mailbox van onze twee liefelijke administrators vol tot ze iets regelen.


    Oh nee je moet ze niet aan je mailbox komen, want je mag al geen 2 Mod's tegelijk mailen en ze zeggen toch dat je het moet melden en dan word er iets aan gedaan. Geweldig idee *kuch*


    I'd rather die my way, than live yours.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Dan vind ik persoonlijk dat het met de subforums van Justin Bieber en One direction ook moet gebeuren aangezien ik me daar enorm hard aan erger.
    Nu heb ik wel GM, maar daarvoor was het één en al JB en 1D wat de klok sloeg en nog nooit heb ik daar een woord over gezegd.
    Maar nu iedereen hier wat zit te zeuren dat RPG topics storend zijn, vind ik dat ik mijn beklag ook nog wel mag doen.

    Ze vroeg niet of het storend was, maar wel of er een manier bedacht kon worden dat de RPG's niet zo snel toegelaten kunnen worden omdat er vaak erg nutteloze RPG's zijn waarin er vaak maar een handvol mensen reageren met 3 zinnen die dan ook nog eens daadwerkelijk nergens op slaan.
    Ik vind het erg dat iedereen nu een beetje op de kap van Endure zit terwijl ze alleen maar een voorstel deed om het voor iedereen wat leuk te houden.
    Als je niet eens aan RPG's doet, snap ik nog niet eens what the fuck je hier te zoeken hebt...


    Iedereen merkt wat van RPG's.En dat handjevol mensen met hun paar zinnen vermaakt zich ook, maar op een iets andere manier dan de rpg'ers die langere stukjes schrijven. Iedereen zou moeten mogen doen wat ze willen.

    En Endure heeft wat dit betreft vaker topic geopend, zijnde deze en deze. De drie topics lijken heel erg op elkaar en het loopt steeds op hetzelfde uit, namelijk het feit dat iets moeilijk te handhaven is.


    quidquid excusatio prandium pro

    Gipsy schreef:
    (...)
    Dan vind ik persoonlijk dat het met de subforums van Justin Bieber en One direction ook moet gebeuren aangezien ik me daar enorm hard aan erger.
    Nu heb ik wel GM, maar daarvoor was het één en al JB en 1D wat de klok sloeg en nog nooit heb ik daar een woord over gezegd.
    Maar nu iedereen hier wat zit te zeuren dat RPG topics storend zijn, vind ik dat ik mijn beklag ook nog wel mag doen.

    Ze vroeg niet of het storend was, maar wel of er een manier bedacht kon worden dat de RPG's niet zo snel toegelaten kunnen worden omdat er vaak erg nutteloze RPG's zijn waarin er vaak maar een handvol mensen reageren met 3 zinnen die dan ook nog eens daadwerkelijk nergens op slaan.
    Ik vind het erg dat iedereen nu een beetje op de kap van Endure zit terwijl ze alleen maar een voorstel deed om het voor iedereen wat leuk te houden.
    Als je niet eens aan RPG's doet, snap ik nog niet eens what the fuck je hier te zoeken hebt...


    Amen.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Oh nee je moet ze niet aan je mailbox komen, want je mag al geen 2 Mod's tegelijk mailen en ze zeggen toch dat je het moet melden en dan word er iets aan gedaan. Geweldig idee *kuch*


    Je moet iets melden als het tegen de regels is, dan word er wat aan gedaan ^^

    Als jij je ergert aan iemand die in de trein luidkeels zit te bellen, bel je dan de politie? Als je ze zou bellen, denk je echt dat ze gaan komen om die man te arresteren? De moderators kunnen alleen wat doen als er regels tegen/over zijn. er zijn regels tegen reclame in gb's, regels tegen dubbel topics en regels tegen meerdere topics bumpen. Meld dat soort activiteiten en de moderators doen er wat aan. Meld een rpg omdat ie te weinig plot heeft en je verspild de tijd van iedereen, want dat is niet verboden.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Iedereen merkt wat van RPG's.En dat handjevol mensen met hun paar zinnen vermaakt zich ook, maar op een iets andere manier dan de rpg'ers die langere stukjes schrijven. Iedereen zou moeten mogen doen wat ze willen.

    En Endure heeft wat dit betreft vaker topic geopend, zijnde deze en deze. De drie topics lijken heel erg op elkaar en het loopt steeds op hetzelfde uit, namelijk het feit dat iets moeilijk te handhaven is.

    Kijk naar de data die er op staan, man....Als er niet geluisterd wordt naar de users snap ik heel goed waarom ze dit doet.
    Je zou blij moeten zijn, ze probeert tenminste nog iets goeds te doen voor mensen die niet aan RPG's doen.
    Als ik in haar plaats was, zou ik waarschijnlijk ook meerdere RPG's hebben geopend in de hoop dat er naar geluisterd werd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kan dinks niet aanklikken, maar mocht ik eenzelfde rpg openen dan is het heropenen, omdat de vorige dood was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je moet iets melden als het tegen de regels is, dan word er wat aan gedaan ^^

    Als jij je ergert aan iemand die in de trein luidkeels zit te bellen, bel je dan de politie? Als je ze zou bellen, denk je echt dat ze gaan komen om die man te arresteren? De moderators kunnen alleen wat doen als er regels tegen/over zijn. er zijn regels tegen reclame in gb's, regels tegen dubbel topics en regels tegen meerdere topics bumpen. Meld dat soort activiteiten en de moderators doen er wat aan. Meld een rpg omdat ie te weinig plot heeft en je verspild de tijd van iedereen, want dat is niet verboden.


    Je oordeelt terwijl je niet eens weet waarom ik ze heb gepb't. Niet netjes van je.

    Ik heb ze gepb't omdat er een RPG aan de hang was over 1D. Geen crime.
    Het ging over dat elke jongen met een meisje gekoppeld moest worden en het doel was dat ze sex zouden hebben. Opzich ook nog geen crime, aangezien je de sex ook kunt skippen.

    De crime was, vond ik, dat de eerste post die ik zag was: twee jongens die butt-sex hebben. Gewoon openlijk besproken. Dat vind ik niet kunnen. Er zijn hier ook meiden en jongens van 12 jaar bij die misschien ook wel fan van 1D zijn, maar hierdoor meteen afschrikken als ze dit lezen.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Endure schreef:
    Ik kan dinks niet aanklikken, maar mocht ik eenzelfde rpg openen dan is het heropenen, omdat de vorige dood was.


    nee, omdat in de vorige twee de suggestie werd afgewezen, en omdat ik je ook in die twee topics erop heb gewezen dat je suggesties praktisch onuitvoerbaar zijn. dat is hier ook het geval.

    Je moet minder defensief zijn. Ik wijs je op de problemen in jouw suggestie. bedenk een oplossing voor die problemen. Verfijn je oplossing, maak het concreet. Misschien vind je wat nuttigs.


    quidquid excusatio prandium pro

    Defensief, vind je het gek als iedereen zo gaat lopen doen. Alles wat ik zeg wordt verdraait tot het klinkt alsof ik een of andere discriminerende trut ben.
    Het is prima uitvoerbaar, maar iedereen maakt er iets ontzettends mieilijks van, terwijl het zó simpel is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.