Scharry schreef:
Doe dat dan gewoon, er zijn mensen hier die het eens zijn.
Mijn suggestie: RPG's niet meer in de actieve topics laten komen. Topics van het off-topic subforum komen ook niet tussen de actieve topics.
Dan vind ik persoonlijk dat het met de subforums van Justin Bieber en One direction ook moet gebeuren aangezien ik me daar enorm hard aan erger.
Nu heb ik wel GM, maar daarvoor was het één en al JB en 1D wat de klok sloeg en nog nooit heb ik daar een woord over gezegd.
Maar nu iedereen hier wat zit te zeuren dat RPG topics storend zijn, vind ik dat ik mijn beklag ook nog wel mag doen.
Ze vroeg niet of het storend was, maar wel of er een manier bedacht kon worden dat de RPG's niet zo snel toegelaten kunnen worden omdat er vaak erg nutteloze RPG's zijn waarin er vaak maar een handvol mensen reageren met 3 zinnen die dan ook nog eens daadwerkelijk nergens op slaan.
Ik vind het erg dat iedereen nu een beetje op de kap van Endure zit terwijl ze alleen maar een voorstel deed om het voor iedereen wat leuk te houden.
Als je niet eens aan RPG's doet, snap ik nog niet eens what the fuck je hier te zoeken hebt...
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.