• -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien kan er net zoals bij de wedstrijden dat je pas een RPG mag maken wanneer hij goedgekeurd is ofzo.
    Ik weet ook niet of dit een goed idee is hoor, ik bemoei me nooit zo met RPG zaken. Ik heb het liefst dat het gewoon van Quizlet verdwijnt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Niet verdwijnen maar in elk geval 1] niet meer in de actieve topics of 2] idd zoals bij de wedstrijden.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vind het niet echt nodig....... Ik zie niet echt RPG'S die op elkaar lijken. Sowieso die van de hungergames lijken op elkaar maar verder niet echt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Ik vind het niet echt nodig....... Ik zie niet echt RPG'S die op elkaar lijken. Sowieso die van de hungergames lijken op elkaar maar verder niet echt.

    *cough* One Direction *cough*


    ars moriendi

    Als geen enkele RPG op elkaar mag lijken dan blijft er nauwelijks iets over :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wedstrijden wordt te veel gedoe, maar we zouden er als user ook op kunneb letten he. Als bijv. Heel vaak dezelfde rpg in actieve topics staat is t meestal een one liner met twee mensen, of je hebt gewoon pure pirno rpg's waar verder niks in gebeurt. Als het zo is dat we die kunnen melden en er dan wat mee gebeurt zou het wel helpen en denken mensen misschien ook meer na voordat ze er een openen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is irritant, maar je kan lastig mensen verbieden one-liners in RPG's te schrijven - tenzij het in de regels van de RPG staat dat er een minimum aantal regels is - of onderwerpen verbieden.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 21:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jemima schreef:
    Als geen enkele RPG op elkaar mag lijken dan blijft er nauwelijks iets over :x


    nou, veel 1D rpgs gaan gewoon over de jongens die anderen ontmoeten, terwijl er veel variaties op te verzinnen valt. Je hoeft alleen wat meer fantasie te gebruiken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    nou, veel 1D rpgs gaan gewoon over de jongens die anderen ontmoeten, terwijl er veel variaties op te verzinnen valt. Je hoeft alleen wat meer fantasie te gebruiken.


    Helaas hebben sommige mensen geen fantasie xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jemima schreef:
    Het is irritant, maar je kan lastig mensen verbieden one-liners in RPG's te schrijven - tenzij het in de regels van de RPG staat dat er een minimum aantal regels is - of onderwerpen verbieden.


    One liners worden.vaak volgespamd en staan haast non stop tussen actieve topics.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    One liners worden.vaak volgespamd en staan haast non stop tussen actieve topics.
    Dat is echt bullshit. Meestal staat er bij een RPG dat het 3 of meer regels zijn dus daar klopt niks van.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Endure schreef:
    (...)

    One liners worden.vaak volgespamd en staan haast non stop tussen actieve topics.


    Ja, dat weet ik en dat is ook ontzettend irritant, maar je kan ze niet verplichten zoveel minuten te wachten voordat ze weer posten of dat ze een minimum aantal regels moeten schrijven als dat niet in de regels van de RPG zelf staat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nou, om die reden had ik eigenlijk in de Facebook RPG groep een tijd terug voorgesteld om een wachtlijst of desnoods een max. tijd aan een RPG te koppelen. Zo kun je het ook daadwerkelijk voor elkaar spelen een RPG uit te spelen. Want in de twee jaar dat ik RPG is er nog nooit, not once een RPG uitgespeeld waar ik hoogte van heb. Niet alleen 'dwing' je mensen om goed na te denken over een plot omdat het even duurt voor ze weer aan de beurt zijn en zo dan een kans goed gaan benutten, ook zullen RPG'ers die de verhaallijn leuk vinden ook een stuk toegewijder zijn, is mijn theorie. Als de RPG na verloop van tijd aan de limiet zit qua tijd kunnen mensen nadenken over een vervolg en zich weer aanmelden in de lijst.
    Maar dat idee werd van de baan geschoven omdat 'het dom is als er aan schrijven een limiet zit' aldus ene Amy of Erika of iets dergelijks. Hoe zit het dan met deadlines voor manuscripten en schijfwedstrijden? Als ik mee wil doen aan Write Now moet ik m'n shizzle ook voor 1 april in hebben geleverd. Schoolverslagen, opstellen, columns voor in de Metro. Hell, de 'Story of the Month' zegt het al in de titel. Hoppakee; deadlines. Ik besefte dat toen niet, maar ik begrijp nu dat die statement helemaal nergens op slaat.
    Afijn. Ik zou mensen inderdaad aanraden om een gedegen plotline te verzinnen voor een RPG in plaats van 'vijftien jongeren op een eiland, boze wezens en klaar' maar ik denk dat daar zonder concrete afbakening vrij weinig van komt.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 21:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Nou, om die reden had ik eigenlijk in de Facebook RPG groep een tijd terug voorgesteld om een wachtlijst of desnoods een max. tijd aan een RPG te koppelen. Zo kun je het ook daadwerkelijk voor elkaar spelen een RPG uit te spelen. Want in de twee jaar dat ik RPG is er nog nooit, not once een RPG uitgespeeld waar ik hoogte van heb. Niet alleen 'dwing' je mensen om goed na te denken over een plot omdat het even duurt voor ze weer aan de beurt zijn en zo dan een kans goed gaan benutten, ook zullen RPG'ers die de verhaallijn leuk vinden ook een stuk toegewijder zijn, is mijn theorie. Als de RPG na verloop van tijd aan de limiet zit qua tijd kunnen mensen nadenken over een vervolg en zich weer aanmelden in de lijst.
    Maar dat idee werd van de baan geschoven omdat 'het dom is als er aan schrijven een limiet zit' aldus ene Amy of Erika of iets dergelijks. Hoe zit het dan met deadlines voor manuscripten en schijfwedstrijden? Als ik mee wil doen aan Write Now moet ik m'n shizzle ook voor 1 april in hebben geleverd. Schoolverslagen, opstellen, columns voor in de Metro. Hell, de 'Story of the Month' zegt het al in de titel. Hoppakee; deadlines. Ik besefte dat toen niet, maar ik begrijp nu dat die statement helemaal nergens op slaat.
    Afijn. Ik zou mensen inderdaad aanraden om een gedegen plotline te verzinnen voor een RPG in plaats van 'vijftien jongeren op een eiland, boze wezens en klaar' maar ik denk dat daar zonder concrete afbakening vrij weinig van komt.



    Mehehehe 8D Heb je dat expres zo gezegd?

    Anyway, ik had een rpg met een uitgediepte verhaallijn, regels en al die shizzle. Niemand deed mee en het stierf een langzame dood :C Komt wss doordat er geen kans in zat op hete kontsex met one direction.


    quidquid excusatio prandium pro

    Idd, maar als we rpgs met zulke flut plitten mogen melden en dat ze dan gesliten worden,.mm dan gaan mensen denk en hoop ik ook meer nadenken. +sorry mobiel )


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.