• -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:47 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Met decent amount bedoel ik het aantal woorden dat de topicmaker als uitgangspunt heeft genomen. Als dat 300 woorden is, hou je daar dan ook gewoon aan.
    En ik vind lange posts juist fijn omdat je op die manier (met veel gedachtes en beschrijvingen van bvb omgevingen of interpretaties) tenminste wat diepgang in je RPG creëert. Op die manier geef je je karakter veel meer vorm, inhoud en karakter. Maar goed, zo zie ik het. Ik kan me voorstellen dat dat in 1D-RPG's niet opgaat.


    Aan posts van 3 zinnen heb je inderdaad niets, maar ik vind vanaf 8 regels toch best wel voldoende, al schrijf ik meestal gewoon tot ik het goed vind.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Met decent amount bedoel ik het aantal woorden dat de topicmaker als uitgangspunt heeft genomen. Als dat 300 woorden is, hou je daar dan ook gewoon aan.
    En ik vind lange posts juist fijn omdat je op die manier (met veel gedachtes en beschrijvingen van bvb omgevingen of interpretaties) tenminste wat diepgang in je RPG creëert. Op die manier geef je je karakter veel meer vorm, inhoud en karakter. Maar goed, zo zie ik het. Ik kan me voorstellen dat dat in 1D-RPG's niet opgaat.

    :W _O_


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jemima schreef:
    (...)

    Omdat wanneer je 10 zinnen zegt, mensen na elke zin een "enter" doen waardoor je soms alsnog maar stukjes van 100 woorden hebt.


    Oooh, dat is écht een verschrikking, haha. Zo had ik ooit iemand die typte dan bijvoorbeeld alleen "Ja lekker," zei hij op één regel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Beginpost aangepast.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb inderdaad niet het gedult om zo veel te schrijven voor een RPG (dankje ADHD) maar als ik daardoor niet kan RPG-en, dan kan ik het toch ook nooit leren?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Agree. Iets meer diepgang is vaak fijn.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 18:53 ]


    Tijd voor koffie.

    Endure schreef:
    (...)

    Oooh, dat is écht een verschrikking, haha. Zo had ik ooit iemand die typte dan bijvoorbeeld alleen "Ja lekker," zei hij op één regel.

    Ja daar heb ik zo'n pesthekel aan.


    Tijd voor koffie.

    Tsja, dit klinkt misschien hard, maar als je geen geduld hebt lange stukken te schrijven voor een RPG, dan moet je je gewoon niet inschrijven voor een RPG waar een minimum is van 10 zinnen/300 woorden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Endure schreef:
    Niemand moet zich aangevallen voelen door dit topic en als je je wel aangesproken voelt zal dat wel met een reden zijn.

    Er zijn dus best wat mensen die, volgens mij, behoorlijk wat RPG's openen zonder er veel denkwerk in te steken. In andere woorden,
    de RPG's komen allemaal de een na de ander uit de grond en meestal wordt er kort en vaak geschreven in zo'n RPG waardoor
    er vaak een nieuw topic geopend moet worden. Zo wordt eigenlijk én het RPG subforum én de actieve topids volgespamd.

    Ik wil dus helemaal niemand benadelen, maar het is een feit dat je mensen hebt die een RPG openen met alleen "zes vrienden
    gaan op vakantie" en mensen die er wat meer tijd in steken. Niks mis mee, maar als de topics zo in overvloed verschijnen en
    elke keer snel sterven wordt dat natuurlijk wel irritant (;

    Het enige wat ik dus wilde zeggen/vragen/voorstellen was dat wij als users zelf ook kunnen opletten. Als we zien dat een
    user een paar RPG's per week opent of dat er vaak RPG's verschijnen met hetzelfde plot (dubbele topics zijn immers
    verboden als ik me niet vergis) dat we dat best kunnen melden. En nee dat is niet grof of gemeen, het zorgt er voor
    dat er wel RPG's blijven voor de mensen die graag wat minder schrijven en dergelijke, maar zo wordt het niet ondergespamd,
    komen er niet te veel dubbele RPG's en blijven er ook gewoon RPG's voor mensen die graag langere stukken schrijven
    .
    Serieus? Ik denk gewoon dat jij alleen maar aan jezelf denkt. Dat alle RPG s jou moeten zinnen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jemima schreef:
    Tsja, dit klinkt misschien hard, maar als je geen geduld hebt lange stukken te schrijven voor een RPG, dan moet je je gewoon niet inschrijven voor een RPG waar een minimum is van 10 zinnen/300 woorden.
    Ik geef me ook nooit op voor rpg´s dat je langer dan 8 regels moet schrijven. Dat is voor mij sowieso al moeilijk met een beperking.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Serieus? Ik denk gewoon dat jij alleen maar aan jezelf denkt. Dat alle RPG s jou moeten zinnen.

    lolololol wat? :'DDDD Ze probeert dubbele topics te voorkomen, wat is daar erg aan? Dat is allesbehalve egoïstisch. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik kijk naar het collectieve belang --'' Je hoort zo vaak mensen klagen over de overdadigheid van RPG's en daar hebben ze gelijk in.
    Sowieso zie ik het nut niet van dubbele topics, daar heeft iedereen alleen maar last van. Trouwens, zonder mij waren er geen eens RPG's op quizlet --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik kijk naar het collectieve belang --'' Je hoort zo vaak mensen klagen over de overdadigheid van RPG's en daar hebben ze gelijk in.
    Sowieso zie ik het nut niet van dubbele topics, daar heeft iedereen alleen maar last van. Trouwens, zonder mij waren er geen eens RPG's op quizlet --''


    Drie hoeraatjes voor Endure!


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Drie hoeraatjes voor Endure!


    (yeah)


    26 - 02 - '16

    Kunnen de RPG's niet gewoon uit de actieve topics? Want volgens mij komen topics van het off-topic-subforum ook niet in de actieve topics.


    Food.