• Hallooooooo..

    Ik ben Jolie, ik ben 12 jaar oud/jong en hou van tekenen. Ik ben benieuwd naar jullie mening en vroeg me af of jullie wat tips hebben om beter te worden ^^

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 0:21 ]


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Volgens mij is het linkeroog groter dan het rechter.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Volgens mij is het linkeroog groter dan het rechter.:)


    Bij welke?:Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    En bij de eerste, is dat vlekkerige patroon op zijn gezicht schaduw?


    You were born original, don't die as a copy.

    Lunar schreef:
    (...)

    Bij welke?:Y)


    Onderste.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Oefen nog wat meer op de basis en proporties van het gezicht voordat je aan de schaduwen gaan beginnen, want de verhoudingen kloppen niet.


    ars moriendi

    SPECS schreef:
    En bij de eerste, is dat vlekkerige patroon op zijn gezicht schaduw?


    Ik moet toegeven dat ik niet zo goed ben in foto's maken en dat het er op de foto niet echt goed uitziet, maar, ja, inderdaad.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Lunar schreef:
    (...)

    Ik moet toegeven dat ik niet zo goed ben in foto's maken en dat het er op de foto niet echt goed uitziet, maar, ja, inderdaad.


    Hmmm want de schaduw lijkt hier meer een soort uitslag of allergische reactie te zijn, op de tweede is de schaduw mooier


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil trouwens niet dat je dit slecht oppakt want ik kan al helemaal niet tekenen, just want to help you.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    ze zijn best mooi en ik kan totaal niet tekenen maar bij de tweede klopt de proportie niet helemaal. zijn linkse oog staat te dicht tegen zijn neus volgens mij


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SPECS schreef:
    Ik wil trouwens niet dat je dit slecht oppakt want ik kan al helemaal niet tekenen, just want to help you.:)


    Snap ik ook hoor. Dit is eigenlijk ook iets van mijn eerste tekening waar ik een soort van serieus aan gewerkt heb.^^
    Maar ik denk dat mijn tekenleraar op school eeen soort van andere smaak heeft dan jullie want hij gaf er een 10 voor xD


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik vind hem erg mooi, ik zou het je niet na doen. Ik vind alleen die vlekken wat raar staan op het gezicht. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik doe het je niet na zo realistisch, maar het is een beetje te veel schaduw in zijn gezicht (beetje onregelmatig)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik vind het gaaf dat je op twaalfjarige leeftijd al zo kan tekenen, in mijn tekenklas zit bijna geen een zestienjarige die het je na zal doen lol. De shading is niet perfect, maar ik denk dat dat een kwestie van oefenen is.


    i put the fun in funeral

    Dit was de originele afbeelding btw


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Nice! Ik vind hem best wel lijken.


    26 - 02 - '16