• Dit topic is alleen bedoeld voor de mensen die meedoen met de Weerwolven van Wakkerdam-wedstrijd van Patholoog.

    -Hier zullen alleen discussies plaats vinden.
    -Voor iedere discussie maak ik een nieuwe, duidelijke post waar je kunt zien dat er een nieuwe discussie begonnen is, dan wil ik ook dat de discussies begint en niet dat jullie dan nog door gaan met het volgende. Dit maakt het alleen maar onduidelijker.
    -De rest in dit topic aub.

    Succes. De link van de poll zal online komen zodra het oog valt op een paar mensen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb ook al mijn verdenkingen, maar die kan ik pas plaatsen als de discussieronde is geopend. Ik vind het wel stom dat er maar drie mensen hebben ingeleverd. :')


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik heb ook al mijn verdenkingen, maar die kan ik pas plaatsen als de discussieronde is geopend. Ik vind het wel stom dat er maar drie mensen hebben ingeleverd. :')


    Plaats maar. (:
    Het is Elly4ever's probleem dat ze te laat is, ik zal haar wel nog toevoegen, maar de discussieronde is bij deze geopend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ^Oké, ik ga beginnen met typen. ;3


    •*• Lululu •*•

    Na deze ronde verdenk ik Seaver een beetje. Ik verdacht haar al een tijdje maar ik was niet zeker, maar de tip gaf voor mij de uitslag door, tenminste dat denk ik. "Schone handen bespaart een hoop ziektes," dat was de clou. Als ze naar het goede pad zou overstappen dan zou dat een hoop lijken besparen, zo zie ik het.
    Na het stukje vond ik katl1 ook eenbeetje verdacht lijken. Ze staat vroeg op, misschien om te doden? En doordat ze 's nachts misschien haar bed uitkwam was ze erg moe en ging ze vroeg slapen om daar na weer op te staan. " Zes uur ’s ochtends, een persoonlijk record, " deed mij weer twijfelen. Misschien is het de laatste tijd die ze ooit is opgestaan? Ze ging haar familie bezoekn, ookal wonen ze twee uur van haar weg, op een schooldag. Ik zou denken dat ze de inwoners wilt ontwijken, ze wilt de bedroefde gezichten niet zien van de vrienden van de slachtoffers. Deze verdenking is ver gezocht en dat weet ik, maar dit was het enige wat ik uit je tekst kon halen.
    Mijn grootste verdenking gaat toch wel naar Seaver uit, die clou was voor mij echt wel duidelik.


    •*• Lululu •*•

    @Mallory: ik ben het helemaal met je eens. Wat voor rollen zitten er allemaal nog in het spel? Volgens mij alleen nog burgers en één weerwolf, correct me if I'm wrong en ik zou niet weten in welk opzicht deze clou op een burger zou kunnen slaan.
    Daarbij vond ik net als jij het stukje van katl1 het meest verdacht. Als we het goed raden kan deze ronde de laatste ronde worden, dus ik wil er nog wel even aandacht aan geven en er goed over nadenken op wie ik ga stemmen en wie ik 'definitief' verdenk. Ik ben van plan om zo snel mogelijk (wanneer ik tijd heb) alle oude inzendingen van degenen die nog in het spel zitten woord voor woord door te lezen en ook het discussietopic nog eens door te lezen om te kijken op wie iedereen de voorgaande rondes gestemd heeft. Daarna ga ik mijn definitieve mening vormen (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Volgens mij de heks, maar ik ben er bijna helemaal zeker van dat ik weet wie het is. (;
    En volgens mij zit er dan nog een weerwolf en burgers erin. Dat snap ik.^^


    •*• Lululu •*•

    Sorry ik had met mijn domme hoofd de opdracht niet gelezen, maar nu staat hij er wel bij^^
    Ik verdenk Seaver, omdat de hint mij een beetje die richting op stuurt. Er zijn al veel burgers dood dus er zijn al veel " ziektes" als Seaver dus schone handen zou hebben zou dat niet gebeurt zijn. Vandaar dat ik haar verdenk


    Can't control my second personality

    Ik was dus net bezig met alles goed doorlezen en ik wil toch even ergens op attenderen. In je beginpost staat dit:

    Bij de derde keer te laat geef ik je rol weg en lig je voor het rapen bij de weerwolven of de burgers.

    Wanneer je kijkt bij de inzendingen van ronde 3, 4 en 5, zie je dat de vijfde ronde niet de tweede, maar de derde ronde is dat Seaver niet inlevert. In ronde vier is namelijk ook al een clou gegeven over Seaver voor twee keer niet inleveren, namelijk: "Het is lente en de lammetjes dartelen in de weide" wat ik overigens heel erg op een burger vind slaan, maar goed
    Is het dan niet logisch dat Seavers rol openbaar gemaakt wordt?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 22:14 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    De hint doet mij inderdaad sterk vermoeden dat Seaver een weerwolf is, mijn enige verdenking momenteel.
    Het stukje van Liberacorpus doet me aan een heks denken, aangezien ze iets over drankjes zegt. En ik geloof dat die rol ook nog in het spel is.
    Bij Mallory heb ik voorlopig geen enkele verdenkingen, ze lijkt me behoorlijk onschuldig. En ook van Elly4ever kan ik niet veel bijzonders zeggen.

    En blijkbaar ben ik zelf toch niet zo slim geweest met bepaalde dingen in mijn stukje, helaas was ik inspiloos... xD


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    @Liberacorpus: tja, ergens zou ik het eigenlijk spijtig vinden als Seavers rol bekend zou gemaakt worden, aangezien het spel bijna gedaan is
    En die vorige hint kan er ook op slaan dat ze een wolf is, aangezien onschuldige lammetjes makkelijke slachtoffers zijn


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    @Liberacorpus: tja, ergens zou ik het eigenlijk spijtig vinden als Seavers rol bekend zou gemaakt worden, aangezien het spel bijna gedaan is
    En die vorige hint kan er ook op slaan dat ze een wolf is, aangezien onschuldige lammetjes makkelijke slachtoffers zijn

    Ja, daar dacht ik gisteravond ook al over na. Tijdens 'dag 4' vond ik haar hint juist heel onschuldig en op een gewone burger slaan, maar nu bekijk ik het toch in een ander licht. En daarbij: wolven eten schapen, toch?
    Ik vind jouw stukjes waarin je het de hele tijd over je familie hebt en daarheen wil gaan omdat dat 'veiliger' is (wat je trouwens ook op verschillende manieren uit kunt leggen) ook een beetje opvallend, maar als ik nu een 'definitieve' verdachte zou aanwijzen, zou dat Seaver zijn, op grond van de hints die we over rol gehad hebben.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    (...)
    Ja, daar dacht ik gisteravond ook al over na. Tijdens 'dag 4' vond ik haar hint juist heel onschuldig en op een gewone burger slaan, maar nu bekijk ik het toch in een ander licht. En daarbij: wolven eten schapen, toch?
    Ik vind jouw stukjes waarin je het de hele tijd over je familie hebt en daarheen wil gaan omdat dat 'veiliger' is (wat je trouwens ook op verschillende manieren uit kunt leggen) ook een beetje opvallend, maar als ik nu een 'definitieve' verdachte zou aanwijzen, zou dat Seaver zijn, op grond van de hints die we over rol gehad hebben.

    Hier ben ik het met je eens. Wolven eten schapen, voor mij is die clou duidelijk.
    Seaver heet trouwens nu Unimaginable.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 10:53 ]


    •*• Lululu •*•

    Ik zal vanavond (anders morgen ochtend) even reageren. Dan heb ik ook even de tijd om alles door te lezen en na te denken. ik heb de afgelopen twee weken drie onvoldoendes moeten ophalen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Elly4ever:
    Op zich een niet heel veracht persoon, maar Shiki/Rhyme heeft wel ooit gezegd:
    “Maar ik denk niet dat Elly4ever het is, want ze wil juist af van de duisternis , Zoals ze dat zegt" en zij bleek ene weerwolf te zijn. En “Ik moet eerlijk zijn dat ik shiki/ verdenk omdat andere dat doen”…Dat suggereert, naar mijn mening, dat het alleen maar opoffering was. Nou heb ik al de hele tijd een raar gevoel bij jou, maar dat kan ook aan mij liggen.
    Katl1:
    Heeft nog nooit in één van de polls gestaan. Vooral omdat al haar stukjes nog net niet ‘te braaf’ zijn. Het is bijna alsof jij de perfecte burger bent, wat bij mij argwaan opwekt. Plus je wil niet dat de rol van de enige andere persoon die beschuldigd word hier (Of in ieder geval genoemd wordt) bekend wordt gemaakt ook al moet dat volgens de regels wel? Hmm...
    Mallory:
    “Zullen we het overleven? Of zullen wij allemaal gedood worden, net zoals onze makkers?” Is werkelijk het enige verdachte wat ik jou ooit heb horen zeggen en eigenlijk betekend het nog niks. Ik vond op dat moment het gewoon een klein beetje klinken alsof je iets anders bedoelde als burgers, maar dat is dan ook echt alles
    Liberacorpus:
    Nog nooit iets echt verdachts gezegd naar mijn mening.

    Voor de rest vind ik het bijna alsof jullie mijn clous ‘slecht’ willen zien. Schone handen bespaart een hoop ziektes kan ook betekenen dat door mijn ‘schone handen’ een hoop ‘gespaard’ zijn gebleven en ik hier dus niets te maken heb met alle doden. Voor de rest weet ik echt niks en dit zijn ook geeneens echt beschuldigingen, meer dingen die mij opvielen en een gevoel. Ik ga dingen nog wel even echt goed doorlezen...
    En ik ben idd drie keer vergeten om mijn dingetje in te leveren.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:


    Voor de rest vind ik het bijna alsof jullie mijn clous ‘slecht’ willen zien. Schone handen bespaart een hoop ziektes kan ook betekenen dat door mijn ‘schone handen’ een hoop ‘gespaard’ zijn gebleven en ik hier dus niets te maken heb met alle doden. Voor de rest weet ik echt niks en dit zijn ook geeneens echt beschuldigingen, meer dingen die mij opvielen en een gevoel. Ik ga dingen nog wel even echt goed doorlezen...
    En ik ben idd drie keer vergeten om mijn dingetje in te leveren.

    Ik zie de clou slecht. Er is nog één weerwolf in het spel en beide tips doen bij mij een klein belletje ringelen. Ik ga nu op mijn gevoel af en iets zegt mij dat jij wel eens een weerwolf zou kunnen zijn.


    •*• Lululu •*•