• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    dan gaat Jake dood en Nate dus ze gaan niet verder !!!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Dan laat je ze gewoon niet dood gaan (puh)

    We let Jaimy choose. }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Neheee Nate heeft al een dierbaar iemand verloren en nu dus het meisje waar hij verliefd op is én zijn hoogstwaarschijnlijke kind! Plus hij is een pooier alsof hij nog een normal meisje gaat tegenkomen xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Blablablablablablablablablabla

    Geef nou maar gewoon toe dat het een goed idee is,
    En anders laat je Nate maar doodgaan, nog meer drama (:}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Maar... maar... maar... I'LL CUT YOUR HEART OUT WITH A SPOON AND LET YOU EAT IT ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {That's my line.. (without the eating part)

    We let Jaimy choose. :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik gebruik het nu tegen je.

    This is me if she dies =


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dudes. No way dat Leslie dood gaat ^^

    Maar ze gaat niet terug naar Nate of Jake...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    i want Zac Efron, but you know what? Everyone have to live with a little disappointment

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 18:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Nate
    Ik ga zitten aangezien rechtstaan me nu niet goed afgaat en we kijken haar beiden. 'Dat is een grove leugen leslie.' zeg ik tegen haar zachtjes.
    Jake gaat naast haar staan en kijkt haar aan. Ik kijk weg van hen 2. 'We lossen het samen op oke? Met zijn drieën. We hebben je nodig Leslie. In ons leven. Of ja ik weet het niet hoe het met hem zit maar ik alleszins weg.' zeg ik zachtjes. Nate begint nu te praten. 'Weet je wat je zei voor ik sprong?" Ik wil niet dood maar soms denk ik dat het beter is maar als ik dat doe dan trek ik 3 mensen mee in mijn dood." dat zei je. En je had gelijk. Als je die pijl gebruikt, dan volgen wij jouw.' 'Denk ook aan Katherine.' zegt Jake nu zachtjes.


    Leslie Day
    'Het is geen leugen, het is een oplossing, de enige oplossing,' zeg ik dan tegen Nate met opeengeklemde kaken. Hij zit op de grond en Jake en Nate kijken me allebei aan. 'Dit valt niet op te lossen,' fluister ik dan. 'Ik doe jullie beiden pijn en dat is mijn schuld.' Ik steek mijn hand op. 'En nu niet gaan zeggen dat ik jullie geen pijn doe, of dat het niet alleen mijn schuld is. Het heeft toch geen zin meer.' Nate wijst me dan op wat ik zei. 'Toen was het nog niet naar buiten gekomen wat wij deden, had ik niet door hoe fout ik bezig was en wist ik ook nog niet dat Jake gisteren dronken een orgie heeft gehad en het leuk vond. Het leven is gewoon fucked up en Katherine verdient mij niet, zij verdient iemand die veel beter is dan ik.' Ik kijk ze beiden aan. 'En oke, als jullie me niet dood willen, dan vertrek ik gewoon uit jullie levens en ga op deze aarde rondzwerven.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik sta echt op het punt in huilen uit te barsten. Ik kan niet zonder haar, ik zou instorten, terug vallen naar alles wat slecht is. Nate ziet dat het niet meer gaat en staat op. En hoe raar het ook is, na al die jaren vol haat voor elkaar zorgt hij dat ik blijf staan. 'Leslie...' fluister ik zachtjes. 'Doe dit ons niet aan.' Zo blij ik was toen ze me haar jawoord gaf, zo deprimerend voel ik me nu. En dat is heel deprimerend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Maar ze komt wel weer terug in de 2de generatie?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nate en Jake staan naast elkaar en lijken elkaar overeind te houden. Ik slik een keer en richt mijn blik op de grond. 'Zie je, ik doe jullie pijn... Dat is juist wat ik niet wil.' Ik voel een pijn in mijn buik, maar ik negeer die. De wond op mijn pols lijkt voor mijn gevoel ook nog steeds te bloeden en als ik naar het verband kijk, zie ik ook dat die helemaal roodgekleurd is. Het boeit me allemaal niets. 'Ik wil blijven leven, echt waar,' fluister ik dan, 'maar ik weet niet hoe..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Leslie kom alsjeblieft gewoon terug naar huis.' smeek ik en Nate knikt. 'Ga met hem mee naar huis, ik red me wel, je kent me toch.' glimlacht hij eventjes. 'En de enige die je op dit moment pijn doet is Jake met de gedachte dat je weggaat. Ik ben al blij dat je leeft.' Ik kijk haar iets wanhopig aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk ze beiden even aan en slik dan. 'Oké,' zeg ik dan zachtjes, 'maar op 1 voorwaarde.' Ik zwijg heel even. 'Ik wil dat jullie normaal tegen elkaar doen, net zoals jullie nu doen. Het verleden is gebeurd, wat Jake heeft gedaan is niet terug te draaien en Nate, jij hebt Jake het leven ook zuur gemaakt.' Ik vraag me af hoe dit op ze zal inwerken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.