• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Die zijn geweldig o 3o en ook zijn cover van Give me love]

    Leslie Day
    Ik knik, 'Ja, groen, misschien ook geel,' zeg ik dan. Jake draait me om op zijn schoot en ik kijk hem aan. Ik druk een zachte kus op zijn lippen. Gewoon eentje, aangezien ik weet dat ik zijn vertrouwen weer moet winnen, hem laten zien dat hij de enige voor mij is. 'Dus gaan we dat dan straks doen? Dan gaan we gewoon straks met de auto naar het grote winkelcentrum.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik goedkeurend en laat mijn handen op haar rug liggen waarna ze iets onder haar shirt kruipen om haar huid daar zachtjes te strelen.
    Gewoon geruststellend. Mijn lippen plaats ik na een lichte aarzeling op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn handen gaan onder mijn shirt en liggen op mijn rug. Hij streelt daar zachtjes en ik zie zijn aarzeling voordat hij me kust. 'Jake, we doen het op jouw tempo,' fluister ik tegen zijn lippen aan. Ik wacht tot of hij me weer kust, of dat hij alsnog af haakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik druk teder mijn lippen op haar lippen. Lief en voorzichtig. Mijn vingers strelen nog steeds over haar rug.
    Dan haal ik mijn lippen van de hare en glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake drukt lief zijn lippen op die van mij en ik kus hem zacht terug. Zijn vingers strelen me nog steeds en na de kus glimlachen we naar elkaar. 'Zullen we ons klaar gaan maken om te vertrekken?' vraag ik dan aan hem. Ik strijk een lok achter mijn oor en zucht een keer zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik en sta dan op met haar. Ik loop naar de slaapkamer voor andere kleren aangezien Leslie haarbloed op mijn shirt zit. Ik trek hem over mijn hoofd en pak een ander shirt. De bebloede t-shirt doe ik in een emmer waarna ik naar de badkamer loop, er wasmiddel in giet en water.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We staan op en gaan dan naar de slaapkamer. Ik wil ook iets anders aantrekken. Dus daarom kijk ik even in mijn kast en pak er een jeans uit met daarover een lekkere warme trui, zodat mijn buik ook lekker warm blijft. Het kindje moet namelijk ook een behoorlijke klap gehad hebben, aangezien ik bloed tekort had. 'Hoe gaat het eigenlijk met het kindje?' vraag ik dan aan Jake, terwijl ik een hand op mijn buik leg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Je werd net op tijd wakker, als je in coma zou geraakt zijn zou het kindje geen voedingsstoffen meer gekregen hebben.' zeg ik zachtjes.
    Ik leg mijn hand over de hare heen en knijp er zachtjes in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik dan en kijk Jake aan. Zijn hand ligt over die van mij heen en ik glimlach eventjes. 'Dat is zo dankzij jou,' zeg ik zachtjes. 'Als ik je bloed niet had gekregen, dan was het te laat.' Ik zucht een keer zachtjes en pak dan een handtas waar ik mijn mobiel, portemonnee en allerlei dingetjes gewoon in stop. 'Ik ben klaar om te gaan,' zeg ik dan.

    [Ik wil dat het kind van Jake is.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach naar haar en neem haar terug mee naar beneden. Ik pak mijn auto sleutels en open de deur dan.
    Ik wacht tot ze ook buiten is voor ik de deur kan sluiten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Je negeert me xd]

    Leslie Day
    Jake pakt de autosleutels en ik trek mijn jas nog aan. Dan stap ik naar buiten en loop naar de auto toe. Ik neem plaats aan de passagierskant en doe mijn gordel om. Dan kijk ik even naar de omgeving buiten en zucht een keer zachtjes. Ik heb zin om te shoppen met Jake, het lijkt me gezellig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En ik wil dat het van Nate is xd Ellie?!!!! Wat vind jij?]

    Jake
    Ik ga ook in de wagen zitten en steek de sleutel in het contact waarna ik hem start.
    Ik rij de weg op, op weg naar het winkelcentrum.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okay. Dan weet ik de middenweg. Het is van Paul :Y)]

    Leslie Day
    Jake rijdt de weg op en ik zet de radio zachtjes aan. 'Pfoe hé,' zeg ik dan met een glimlach. 'Zie ons hier zitten.. Op weg naar het winkelcentrum om te kijken voor babyspullen, voor onze baby.. En dat is allemaal begonnen met een avondje uitgaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [iewl neee]

    Jake
    'Het lot kan rare plannen maken.'glimlach ik en concentreer me ondertussen op de weg.
    Ik sla de juiste afslag in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dan is het van Jake :Y)]

    Les
    'Inderdaad, maar met dit lot, als dat met jou is, ben ik toch wel heel blij,' zeg ik zachtjes. Ondanks dat het lot grotendeels tegen me lijkt, door alle fouten dingen die gebeuren. Maar die liggen allemaal aan mij en niet bij het lot. Jake slaat af en ik neurie zachtjes mee met de muziek. 'Ik vraag me af wanneer ik precies beval,' zeg ik dan.

    [Zullen we ook een keer een paar maanden doorspoelen? Niet nu gelijk, maar binnenkort ofzo]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.