• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    .


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Met moeite pak ik mijn gsm. If you love her, then let her go. Ik hou van je.... Maar we weten beiden dat dit niet gaat werken. Je houd te veel van Jake en misschien is het beter als we nu al afscheid nemen. Ik blijf altijd van je houden, Nate x stuur ik nog naar haar en laat mijn gsm dan uit mijn vingers glippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik krijg een sms en als ik die lees, merk ik pas op dat het van Nate is. Ik gooi mijn telefoon stuk tegen de muur en ik neem niet de moeite om het op te ruimen. De tranen lopen nog steeds over mijn wangen en ik trek een kussen uit elkaar, van verdriet, maar ook woede. De veertjes gaan door de kamer heen en dwarrelen langzaam neer. Uiteindelijk val ik uitgeput op bed, tussen de veertjes, in slaap en ben voorlopig niet van plan om wakker te worden, te weinig energie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Als ik geen antwoord krijg zucht ik en kreun dan terug gepijnigd.
    Ik pak mijn gsm terug en bel Oliver. 'Flits me even naar jouw toe wil je?' brom ik.
    Niet veel later lig ik in mijn eigen kamer. Oliver kijkt iets bezorgt maar ik wuif het weg. 'Tegen een rots aangebotst, het geneest wel.'
    En na een tijdje val ik in slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Volgende dag? En vindt Jake Leslie zo op het bed liggend met de ravage om haar heen? Xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    nvm, en oke xd

    Jake
    Ik kom na een vermoeiende dag én nacht thuis en loop naar de slaapkamer, misschien kan ik nog een uurtje slapen voordat Leslie terug komt. Mijn ogen worden groot als ik de veren overal zie liggen, brokstukken zie van Leslie's gsm en haar liggend op het bed met nog sporen van tranen op haar gezicht. Ik ga naast haar zitten en schud haar zachtjes wakker. 'He? wat is er gebeurt?'

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dat vroeg ik al aan je :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    nvm, en oke xd

    Jake
    Ik kom na een vermoeiende dag én nacht thuis en loop naar de slaapkamer, misschien kan ik nog een uurtje slapen voordat Leslie terug komt. Mijn ogen worden groot als ik de veren overal zie liggen, brokstukken zie van Leslie's gsm en haar liggend op het bed met nog sporen van tranen op haar gezicht. Ik ga naast haar zitten en schud haar zachtjes wakker. 'He? wat is er gebeurt?'


    [had niet gezien xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word er niet echt wakker van als Jake aan me schouder schud en zacht iets aan me vraagt. Ik ben gewoon te uitgeput en heb gisteren te veel dingen gedaan, wat eigenlijk niet hoort als je zwanger bent. 'Hm,' mompel ik dan en leg een hand over mijn gezicht. Ik voel me nog steeds heel verdrietig en rot, maar ik weet niet of dat ook te zien is of niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ze ziet er niet goed uit en de pluimpjes plakken aan haar. Ik til haar in één beweging op en draag haar naar de badkamer. Ik laat een bad vollopen en begin haar voorzichtig uit te kleden. Dan laat ik haar in het warme water zakken en ga naast het bad zitten zodat ik kan zorgen dat ze niet kopje onder per ongeluk gaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het is eigenlijk heel raar dat ik niet wakker word van Jake's handelingen. Dat hij me optilt, uitkleedt etc. Ik word pas een beetje meer wakker als ik water om me heen voel. Ineens spartel ik wild met het idee dat ik verdrink en ik kijk dan verwart om me heen. Ik zie ineens Jake en dat hij met me in het bad zit. Er liggen pluisjes in het water en Jake heeft me vast. 'Hoe kom ik hier?' vraag ik dan met een schorre stemx


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik heb je in bad gestopt, je zat onder de pluimpjes.' zeg ik zachtjes iets bezorgd.
    'Wat is er gebeurt? Toen ik thuiskwam daarnet was de slaapkamer een bende.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake klinkt bezorgd en ik sla mijn ogen neer. 'Niets bijzonders,' mompel ik dan als hij vraagt wat er gebeurd is. Ik kan hem namelijk niet vertellen dat Nate me doodleuk een soort van gedumpt heeft. Misschien heeft Nate gelijk en moeten we elkaar inderdaad niet meer zien. Ik druk mijn hoofd tegen Jake's borstkas en kijk voor me uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik streel door haar haren en druk een kus op haar haren.
    'Heb je ruzie gekregen met die vriendin van je?' vraag ik zachtjes, mijn hand streelt over Leslie's buik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake's aanrakingen zijn zo anders dan die van Nate, maar meer dan welkom. Alsof, doordat Jake me in zijn armen heeft, hij mij echt bij elkaar houdt. 'Ja, ik heb ruzie met haar gekregen en dat werd versterkt door de hormonen,' mompel ik, haast emotieloos. Ik ben nog steeds heel erg moe, maar ik kan nu niet meer slapen. Jake's hand streelt over mijn buik en ik kijk hem dan heel even aan. 'Ik heb gisteren voor het eerst beweging in mijn buik gevoelt,' zeg ik dan zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.