• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {-.-'' En alweer een mislukte zelfmoordpoging. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik kijk even moeilijk naar Nate, ze had me wel bedrogen met hem he. Hij kijkt al even moeilijk terug.
    'Als jij dat wil.' zeg ik dan zachtjes en steek mijn hand uit naar Nate. 'Wat denk je er van neef? Zullen we proberen al dat gedoe te vergeten?' Nate kijk naar mijn hand en neemt die dan met een glimlach aan. 'Natuurlijk.' Dan kreunt hij terug pijnlijk. 'Ribben.' brengt hij uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'



    I like this one xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel me even duizelig, aangezien ik dus een slagader heb geraakt, toen ik mijn pols open sneed. Jake en Nate leggen het dan bij en een zwak glimlachje vormt zich op mijn gezicht, voordat ik op de vlakte neersla en buiten westen ga. Te veel emoties, te weinig bloed, dankzij de zwangerschap ook te weinig energie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schrik als ik haar zie vallen en zie het bloed. 'Nate pak mijn schouder' beveel ik. Hij doet wat ik zeg en ik flits ons alle 3 naar het ziekhuis. 'Kan iemand me helpen!' roep ik. Er komen direct 2 dokters aangelopen. De ene neemt Nate mee en de andere ontfermd zich over Leslie. Ik wijk ondertussen geen moment van haar zijde.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het is helemaal zwart voor mijn ogen en ik hoor geen geluiden, voel niets, zie niets. Eigenlijk is het wel prima zo. Oneindigheid, maar toch is ook alles afgelopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ze beginnen haar wond dicht te naaien. 'Ze heeft een bloed te kort, we hebben een donor nodig.' 'Ik doe het wel;' zeg ik direct en ik ga snel naast haar liggen als ze zeggen dat ik dat moet doen. Ze prikken een naald in me die verbonden is aan Leslie's arm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ondanks dat het best zou kunnen, dat ik dood zou zijn, weet ik dat ik het niet ben. Ik denk dat je het wel merkt als je echt dod bent, wat nu dus nog niet het geval is. Ik ben nog levend, maar tegelijkertijd kan ik helemal niets. Misschien lig ik wel in coma? Maar... hoe moet het dan met het kindje?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Is dit schadelijk voor het kindje?' De dokter kijkt even op een soort schrijfspellement. 'Het kindje is in orde, maar ze moet snel wakker worden anders krijgt het onvoldoende voeding.' 'Leslie alsjeblief, word wakker. Voor mij? Voor het kindje?' smeek ik zachtjes tegen haar. Ze laten nog steeds mijn bloed naar haar overlopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Naarmate ik meer bloed binnenkrijg, voel ik me ook beter en meer kwikker. Na even open ik traag knipperend mijn ogen en raak ik verwart door de omgeving waarin ik lig. Het eerste wat ik zie, is bloed en ik slaak een zachte, schorre gil, waarna ik de naald uit mijn arm trek. Dan pas zie ik de rest van de kamer, met wazige ogen en zie dan Jake en nog een onbekende man. 'Waar ben ik?' vraag ik met een zachte stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik haal opgelucht adem en prevel 'Dank u.' in de lucht bedoelt voor de hogere macht en ik heb geen idee wie dat hier is.
    'Je bent in het ziekenhuis l-.' Ik wilde lieverd zeggen maar ik weet niet of ze dat wel wil. De dokter kijkt of het genoeg bloed is en haalt dan de naalden uit ons. Ik voel me duizelig aangezien mijn bloed vermindert is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor Nate iets zeggen, maar ik weet niet wat precies. Ik versta het niet. Hij praat dan tegen mij en zegt dat ik in het ziekenhuis ben. Als ik goed om me heen kijk zie ik dat de man een dokter is. Hij haalt dan naalden eruit, maar ook uit Jake. Logisch beredeneer ik dat Jake mij bloed heeft gegeven. 'Voel je je wel oke?' vraag ik aan Jake. Ik probeer hem aan te kijken, maar ik ben nog duizelig. 'Aangezien je net bloed hebt gegeven..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Weet je Lizl o 3o

    VICTORRYYYY FOORRR MEEE!

    Jake en Les zijn weer bij elkaar én Jake en Nate hebben het bijgelegd ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Duizelig dat is alles.' zeg ik zachtjes, ik trek haar twijfelig iets dichter en pak haar hand vast waar mijn ring nog om zit.
    Dan sta ik recht en trek haar zachtjes ook overeind.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik ook,' mompel ik dan en Jake trekt me dichter naar zicht toe en pakt mijn linkerhand beet. HIj trekt me dan overeind en ik tril even op mijn benen. 'Misschien is het verstandig als jullie beiden nog even blijven liggen,' zegt de dokter, maar ik wuif het weg. Hij weet niet dat we demonen zijn en dus makkelijk weer bloed aanmaken. 'Waar is Nate?' vraag ik dan aan Jake en kijk naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.