• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Nate is bij een andere dokter, ze zijn naar zijn ribben aan het kijken, het intapen waarschijnlijk.' zeg ik.
    'Zullen we wachten aan de ingang? Nate zal wel naar daar gaan?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'O, oké,' zeg ik dan. 'En is goed. We wachten daar wel.' Ik zucht een keer zachtjes en ik trek dan Jake kort in een knuffel. Bijna was ik echt dood geweest. Ik bedenk me nu ineens dat Nick nog die brief heeft.. Snel laat ik de brief daar verdwijnen en verbranden in een willekeurige openhaard. Dan kijk ik Jake aan en druk een kus op zijn wang. 'Sorry,' fluister ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Voor wat? Ik ben al blij dat ik je nog bij me heb.' zeg ik zachtjes en dat meen ik. Ik heb hen nog niet helemaal vergeten maar dat is normaal zeker?
    Ik weet het nog niet eens 2 uur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Voor wat ik je allemaal aangedaan heb,' zeg ik dan. 'Als je wilt, mag je me overal mee controleren. Mijn mobiel, wat ik doe, met wie ik ben, waar ik heen ga.' Er verschijnen tranen in mijn ogen. Ik heb niet zozeer spijt dat ik het gedaan heb, maar wel van het feit dat ik het Jake aangedaan heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dat wil ik niet, ik wil gewoon dat je eerlijk tegen me bent en ik vertrouw je. Ik was kwaad dat het je gedaan had ok? Maar ik zou gebleven zijn dan, het was het liegen erover waar ik woedend van werd.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik dan kleintjes. 'Ik zal eerlijk tegen je zijn, over elk ding,' zeg ik zachtjes. 'Zelfs als ik mezelf stiekem bevredig,' maak ik er dan een klein grapje van. Ik kijk even naar Jake. 'Grapje, dat laatste doe ik niet. En dan bedoel ik dat ik het je wel zou vertellen, maar dat ik het niet stiekem doe. Weet je, laat maar, mindfuck.' Ik ben namelijk nog steeds een beetje duizelig, dus als ik zo erg ingewikkeld na ga denken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach zachtjes en trek haar voorzichtig op mijn schoot. Mijn hoofd ligt tegen haar rug.
    5 minuten later komt Nate. 'En?' 'Ingetapt, meer kunnen ze niet doen.' zegt hij. 'Ik moet terug naar het werk.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt me voorzichtig op zijn schoot en na even komt Nate. Hij zegt dat hij weer terug naar zijn werk moet en ik knik dan eventjes. 'Succes op het werk...' zeg ik zachtjes. Wat moet ik anders zeggen of doen, geen kus, want dat kan niet meer en gaat nooit meer gebeuren..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Nate drukt snel een kus op haar wang en slaat even op mijn schouder voor hij wegloopt om te kunnen flitsen.
    Ik til glimlachend Leslie op. 'Ja ik ga je dragen.' zeg ik omdat er daar meestal een reactie op komt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate zegt me gedag door een kus op mijn wang en hij slaat ook nog even op Jake's schouder. Jake tilt me dan ineens op en ik wil al vragen waarom hij dat doet, als hij er al iets over zegt. Een kleine glimlach staat op mijn lippen. 'Oké dan, dan laat ik me maar dragen,' zeg ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik draag haar naar buiten en flits ons dan naar huis. 'Zin ik een kopje thee?' vraag ik haar glimlachend als ik haar op de zetel leg.
    Ik ga op de grond zitten in afwachting op een antwoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Waarom ga je op de grond zitten?' vraag ik aan hem. 'En ja, graag een kopje thee,' zeg ik dan met een hoofdknikje. Ik kijk even naar mijn arm en zie er dan een hechting in zitten. 'Jake... kan je alsjeblieft die hechting eruit halen, mijn huid is toch alweer genezen..' En ik vind het sowieso een naar aanzicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik laat een soort pincet verschijnen en trek ze dan voorzichtig los. Dan sta ik glimlachend op.
    Ik laat een kop thee voor haar verschijnen. Ik geef het haar voorzichtig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake haalt de hechtingen eruit en ik knik dan. 'Dank je,' zeg ik dan als hij er klaar mee is. Dan laat hij een kop thee verschijnen en ik pak die voorzichtig aan. Ik ga er mee overeind zitten. 'Kom naast me zitten, als je wilt,' zeg ik tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ga naast haar zitten en trek haar iets dichter.
    Ik zwijg en strijk zachtjes over haar schouder terwijl ik nadenkend voor me kijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'