• Yeah, voor mijn nieuwe verhaal. Ja, ik schrijf weer, wonderbaarlijk. 8D
    Goed, wat ik wil hebben. Ik heb al drie geblende plaatjes waar je nog van mag maken wat je wilt, dat zijn deze: 1, 2, 3.
    Of als je zin hebt om zelf iets te creëren mag je uit de volgende wat stuff uitkiezen.
    Eén van deze: 1, 2, 3, 4
    En één van deze: 1, 2, 3, 4. Al moet je dan even de linker eraf knippen hehe.

    Het is nogal moeilijk om goede plaatjes te vinden, achtergronden maken me ook niet echt uit.
    Wat er nog meer op moet: The wet alley cat en als het mooi is, iets kleiner eronder: The Walking Saints

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:38 ]


    Your make-up is terrible

    Wil je er ook nog een achtergrond bij? (Ik zie namelijk alleen maar plaatjes van mensen en niet echt een achtergrond) Ik wil wel wat proberen namelijk (;


    26 - 02 - '16

    Als ik vanavond terug bij mijn moeder ben, waar ik mijn bewerkingsprogamma's op de pc heb, wil ik het wel voor je proberen ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Devourer schreef:
    Wil je er ook nog een achtergrond bij? (Ik zie namelijk alleen maar plaatjes van mensen en niet echt een achtergrond) Ik wil wel wat proberen namelijk (;


    Achtergrond maakt niet zo heel veel uit, al is het gewoon zwart of zo.


    Your make-up is terrible

    Sikowitz schreef:
    Als ik vanavond terug bij mijn moeder ben, waar ik mijn bewerkingsprogamma's op de pc heb, wil ik het wel voor je proberen ;3


    Dankjewel. :3


    Your make-up is terrible

    Nog meer mensen die het willen proberen?


    Your make-up is terrible


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 13:43 ]

    I already like them. :9~


    Your make-up is terrible

    Hoe erg ik het ook haat, ik ga het ook even proberen. Voor jou :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aanschouw!


    Klik op het plaatje voor groter beeld

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 17:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu moet ik nog gaan kiezen, haha. Die van jou is echt mooi geworden.


    Your make-up is terrible