• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

FAMILIES

[ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik knik dan als hij klaar is met praten. 'Oké, ik hoop dat je het leuk hebt gehad,' zeg ik dan en pak voor mezelf ook wat kleren en ondergoed. Die trek ik aan en ik begin met mijn haar te doen. Ik kijk in de spiegel en maak eerst mijn haren gewoon wat minder nat, maar nog wel vochtig. Zoals wij het vroeger altijd noemde als we iets deden wat eigenlijk nutteloos was, maar je afleiding gaf, bezigheidstherapie.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Dat vind ik nu echt eng. Ze reageert er niet op... het is alsof... ze niet eens meer om me heeft?
    'Leslie?' fluister ik zachtjes maar schud dan mijn hoofd. Ik ga naar de slaapkamer en begin de veren te laten verdwijnen. Ik raap haar gsm op en kijk of hij nog hersteld kan worden. Ik haal haar simkaart en geheugenkaart eruit en laat een nieuwe gsm voor haar verschijnen, net dezelfde. Ik steek de kaarten er terug in en leg haar gsm aan die ik dan op het nachtkastje leg.

Leslie Day
    Jake fluistert zachtjes mijn naam en ik kijk via de spiegel naar hem, maar hij schudt dan zijn hoofd en loopt weg. Even frons ik weer en maak dan eerst mijn haar af. Als dat klaar is, loop ik terug naar de slaapkamer en zie dat Jake heeft opgeruimd en ik weer een telefoon heb. 'Dank je,' zeg ik tegen Jake. 'Hoewel ik niet eens zo vaak gebeld of gesmst word.' Ik stop mijn mobiel weg en loop de slaapkamer uit, op weg naar beneden en ga richting de keuken.

Jake
    Ik kijk haar na en ga op het bed zitten. Gewoon het feit dat ze zo luchtig doet over wat gebeurt is, maakt me bang, ik zou veel liever gehad hebben dat ze tegen me schreeuwde en ik haar moest smeken om bij me te blijven, dat zou tenminste het teken zijn dat ze nog om me heeft.

Leslie Day
    Ik kijk richting de trappengang en Jake volgt me niet. Is er soms iets mis? Ach, zal vast wel niet. Ik pak in de keuken wat te drinken, sinaasappelsap, en schenk ook een glas voor Jake in. Met het glas loop ik weer naar boven. 'Sinaasappelsap, vers geperst, dat is niet echt koken, maar toch zelf bereid.. Dus dat is tenminste iets wat ik wel kan maken.' Ik houd het glas aan Jake voor.

Jake
    Ik reageer niet en kan enkel doods voor me uit kijken. Vreselijke gedachten schieten door mijn hoofd.
    Gedachten over haar die me verlaat, gedachten over dat ik het kindje nooit zal zien opgroeien.

Leslie Day
    Jake reageert niet op me en kijkt met een haast doodse blik voor zich uit. Ik zet de glazen neer en ga naast Jake zitten, naar hem toe gedraaid. 'Wat is er Jake?' vraag ik dan aan hem. 'Je reageert niet op me...' Ik schud zachtjes aan zijn schouder en vraag me nu toch echt, lichtelijk bezorgd, af wat er is. Is er nog meer gebeurd dan alleen die orgie?

Jake
    'Hou je niet meer van me?' zeg ik zachtjes en scheur mijn blik los van het punt waar ik naar zat te staren.
    Ik kijk haar triest aan. Ik begin nu pas de angst en het verdriet te voelen die Nate al die jaren mee had gedragen volgens mij, alleen bij hem was het dan nog erger en dat was mijn schuld.

Leslie Day
    'Wat?' vraag ik dan verbaasd aan hem. 'Natuurlijk houd ik nog van je, hoe kom je erbij dat ik dat niet meer zou doen?' ik knuffel Jake dan. Is hij er misschien achter gekomen dat ik die dingen met Nate heb gedaan.. Nee, dat is onmogelijk.

Jake
    'Waarom reageer je zou kalm? Het is net alsof je het totaal niet erg vind.' zeg ik nog steeds zachtjes.
    MIjn handen liggen gewoon in mijn schoot.

Leslie Day
    Jake knuffelt niet terug en daardoor trek ik me ook terug. Anders voelt het verkeerd. 'Ik reageer zo, omdat ik je daarstraks beloofd heb om niet boos te worden. Daarbij, vind ik het wel erg, maar het komt door drank. Je hebt de laatste tijd stress en opgekropte gevoelens door mij. Je loopt de hele tijd op je tenen, zodat ik niet ineens een huilbui heb of woedeaanval. Die emoties hebben zich gewoon omgezet in oude gewoontes toen je eenmaal dronken was... Dat kan ik je niet kwalijk nemen.'

jake
    Ik kijk haar even aan en schud mijn hoofd. 'Het kwam niet eens door jouw Leslie. Ik vond het leuk.' zeg ik met een nadruk op leuk.
    Dat is het ergste van allemaal zelfs nu, nu ik bij haar zit en nuchter ben weet ik dat als ik zou mogen kiezen om het over te doen, ik het zou doen ook.

[Bad Jake xd]

NAH! Jake!

Leslie Day
    Ik klem mijn kaken opeen en voel nu toch echt woede opkomen. 'Dus eerst ga je zielig lopen doen, omdat je denkt dat ik niet meer van je houdt, en daarna zeg je tegen me dat je het VERDOMME LEUK VOND?' Nu schreeuw ik tegen hem. 'Weet je wat, laten we Leslie even pijn doen. Aangezien ze zich toch al zo geweldig voelde en zichzelf in slaap heeft gehuild. Wat maakt het nog uit?' Ik laat een mes verschijnen en snijd daarmee mijn pols open. 'Niets maakt nog uit, dit dus ook niet. Dit had ik namelijk gisteren ook al willen doen, alleen ik hield me in met de gedachte aan jou.' Mijn pols bloed heel erg, maar het maakt me niets uit. Ik heb nu toch geen leven meer. Zelf ga ik vreemd met de neef van Jake en Jake heeft een orgie en zegt dan ook nog achteraf dat hij het leuk vond. 'Bye Jake,' zeg ik dan kwaad en schop eerst het glas sinaasappelsap van het nachtkastje af en laat mezelf daarna verdwijnen. Ik verschijn in een willekeurig bos in Canada en zak daar dan neer tegen een boom aan terwijl ik naar het bloed kijk wat neer drupt op de grond.

Ik vind Nate op dit moment echt beter bij haar passen xd