• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Echt?' zeg ik en kijk even naar haar buik. 'Papa is hier.' glimlach ik en strijk over haar buik maar er komt geen reactie.
    Iets teleurgesteld ga ik verder met praten maar laat het zo, misschien was het eenmalig. 'Het komt allemaal wel weer goed, bel haar anders straks eens? Dan kunnen jullie het uitpraten?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake lijkt blij te zijn met het nieuws en ik bijt op mijn lip als hij dezelfde tekst zei als Nate gisteren. Het verschil is dat er dit keer een reactie komt. 'Gisteren kwam er ook geen verdere reactie toen ik het probeerde,' zeg ik geruststellend tegen Jake. Mijn emoties stop ik gewoon achter slot en grendel, iets waar ik goed in geworden ben. 'Ik denk niet dat het nog goed komt,' zeg ik dan tegen Jake en glimlach eventjes. 'En bellen.. Dan moet ik eerst een nieuwe mobiel laten verschijnen. En laat die vriendin maar zitten. Ze heeft het verpest en ik heb er geen zin meer in... Dus, wat heb je eigenlijk gisteren en vannacht allemaal gedaan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ah je weet wel. Wat dingen uitgezocht en zo.' zeg ik iets vaag. Ik kan haar toch moeilijk de waarheid vertellen? De jongens hebben me meegesleept naar een nachtclub vannacht en ik heb iets te veel gedronken, gelukkig is alcohol snel uit ons systeem, ik had haar niet verwacht nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Aangezien ik echt op Jake let, zie ik dat hij niet de waarheid vertelt. Ik lach zachtjes. 'Jake, wat heb je wel gedaan?' vraag ik dan aan hem. 'Het maakt mij niet uit, maar ik ben benieuwd naar wat je wel gedaan hebt.' Nu ik niet meer aan het verdriet denk, is het makkelijker om vrolijk te zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'De jongens hebben me meegesleept naar een discotheek.' Ik vertel haar niet alles, ik zou haar kwetsen en ze is al verdrietig genoeg nu.
    Ik streel terug over haar buik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach naar Jake en druk een kus op zijn wang. 'En? Was dat alvast als vrijgezellenavond of omdat we een kind krijgen?' vraag ik aan hem en kijk hem aan. Ik lig wel lekker zo in bad met Jake. Hij streelt over mijn buik en ik voel weer een klein stampje. 'Voelde je dat ook?' vraag ik dan aan hem en glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik antwoord bewust niet op haar vraag. Dan voel ik een stampje en glimlach eventjes terwijl ik in gedachten verzonken ben.
    'Ja het word een voetballer.' grap ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake maakt een grapje dat het een voetballer wordt en ik lach met hem mee. 'Of een voetbalster,' zeg ik dan met een glimlach. Ik haal een hand door mijn haar en ook over mijn gezicht. 'Maar het was dus leuk gisteravond en vannacht?' vraag ik aan hem. 'Dat moet dan wel een wilde nacht zijn geweest, aangezien je er... ongeslapen uitziet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Laat het vallen Les.' zeg ik zachtjes. Ze weet niet half hoe wild.
    Ik laat mijn hoofd tegen de muur aanleunen en leg mijn ene hand gewoon om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dan zachtjes dat ik het moet laten vallen en ik frons even. 'Ik heb liever dat je zegt wat er gebeurt is,' mompel ik dan, 'aangezien het nu lijkt alsof er iets gebeurd is. Wat het ook is, Jake, ik vind het niet erg.. Het was gewoon gebeurt door de alcohol en omdat je met vrienden was, denk ik. Hoewel ik niet weet wat er gebeurd is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd. Ze snapt het niet. Hoe kan ik haar uitleggen dat ze het niet wil weten zelfs?
    Hallo ik was zo dronken dat er een orgie gewoon is gehouden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [.... Lol xd]

    Leslie Day
    Ik kijk Jake aan en ga dan op hem zitten in zijn richting. 'Vertel,' zeg ik dan met licht vernauwde ogen. 'Ik ben nieuwsgierig en wil het weten.' Ik druk een kus op zijn lippen. 'Ik beloof je, dat wat het ook is, ik niet boos zal worden of wat dan ook.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    Jake
    Ik sta recht en pak een handdoek. 'Ik was zo dronken dat ik meegesleurd was in een orgie nu tevreden?' zeg ik haar en kijk haar niet aan. Zoenen door dronken te zijn is één ding, het bed delen met een meisje een ander ding, maar een orgie?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij staat op en pakt een handdoek. Ik volg zijn voorbeeld en sla een handdoek om mezelf ook heen. Hij vertelt dan wat er gebeurd is en mijn mond valt lichtelijk open. 'Een orgie?' Vraag ik aan hem. 'Dus met meisjes? Ik dacht in eerste instantie, zoals je ook gezegd had, dat je dingen zou regelen voor de bruiloft en onze baby. Toen dacht ik dat je iets van een vrijgezellenfeest had en dat is altijd of alleen met mannen, voor de man, of alleen met vrouwen, voor de vrouw... Maar je bent dus gewoon naar een feest gegaan? Dronken geworden en in een orgie terecht gekomen?' vraag ik aan hem. Mijn toon was gewoon heel rustig en kalm, zonder een spoortje woede, verdriet of wat dan ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik was ook bezig met regelen, samen met de jongens en die sleepten mij mee en jah ben ik dronken geworden.' zeg ik. Ze reageert te kalm en dat plus haar hormonen kan niets goed beteken. Ik trek een shirt en een trainingsbroek aan. Ik moet straks de slaapkamer opruimen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'