• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik blaas zachtjes in de thee om die wat af te koelen, terwijl ik naar Jake kijk. Hij lijkt na te denken en ik bijt op mijn lip. 'Waar denk je aan?' vraag ik dan zachtjes. Ik denk terug aan het moment dat hij zei dat hij een orgie had gehad en er met andere woorden, geen spijt van heeft gehad.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Aan hoe stom ik geweest ben.' Zeg ik zachtjes. 'Ik wilde je gewoon kwetsen door dat van Nate.'
    Ik leg mijn hoofd tegen haar aan. 'Sorry Les. Het spijt me dat ik je pijn gedaan heb.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik weet niet of Jake er nu wel of geen spijt van heeft gehad dat hij het gedaan heeft. 'Jij bent niet degene die zich hoeft te verontschuldigen. Dat zou ik duizend maal moeten doen en dan nog een miljoen keer.' Ik kijk Jake aan. 'Wat ik heb gedaan is vele malen erger en dat spijt me. Het spijt me dat ik het gedaan heb, dat ik tegen je gelogen heb en het spijt me vooral dat het met je neef was.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ben vandaag even weg.. Moet mn kamer helemaal schoon maken x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik zou nu een grapje kunnen maken over dat ik al wist dat mijn familie aantrekkelijk is maar doe het niet.
    'Het is goed Leslie.' zeg ik zachtjes. Ik heb het haar nog niet vergeven maar ik loop niet weg. Ik hou teveel van haar om het om die reden uit te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt zacht dat het goed is, maar ik schud mijn hoofd. 'Dat is het niet,' fluister ik zacht, 'maar ik zal er alles aan doen totdat het wel weer echt goed zit.' Ik neem een kleine slok van de thee waarna ik Jake aan kijk. Dan zet ik mijn thee weg en haal de ring van mijn hand. 'Ik verdien het niet om je vrouw te zijn,' zeg ik tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd en schuif de ring terug om haar hand. 'Ik wil jouw als mijn vrouw Leslie, niemand anders. En ik ben al even slecht bezig.' zeg ik tegen haar en kijk haar in de ogen aan. Ik pak haar hand vast ondertussen. 'Je bent lief, schattig en prachtig. En ja je maakt soms een fout maar die maken iedereen. Het is menselijk.' zeg ik glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake schuift de ring terug om mijn vinger en zegt dat hij mij als vrouw wil. Hij kijkt me recht aan en pakt mijn hand vast. 'Het was anders wel één va de stomste die ik had kunnen maken,' zeg ik, maar sla dit keer mijn ogen niet neer. 'Ik wil alles voor je doen, dat wilde ik al, maar je mag alles van me vragen, wat je dan ook wil. Ik doe het voor je. Wanneer dan ook.' Ik bijt heel even op mijn lip. 'Het spijt me,' zeg ik dan weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Alles wat ik nu wil is dat je je mooie glimlach laat zien, ik kan er niet tegen om je verdrietig te zien.' zeg ik zachtjes.
    Ik trek haar voorzichtig op mijn schoot en druk een kus op haar schouder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij mijn mooie glimlach wil zien en even schiet er ook een glimlach over mijn gezicht, maar dan van verlegenheid. Ik bijt heel even op mijn lip en kijk dan om naar Jake. 'Dat kan best,' zeg ik dan en glimlach eventjes naar hem. 'Dat kan zeker.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach en zing zachtjes Somewhere only we know hopend dat ze invalt met haar prachtige stem. Ik wieg haar iets heen en weer. Het is stil in huis, enkel mijn stem klinkt en hopelijk ook de hare straks.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 19:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol, ik wist gewoon dat het die versie zou zijn :P dit is het liedje dat Jake altijd met Kate zong c:]

    Leslie Day
    Jake begint zachtjes te zingen en wiegt me ondertussen heen en weer. Hij heeft echt een hele aangename stem om naar te luisteren. Ik val zachtjes in en kijk dan om naar Jake. Er staat weer een glimlach op mijn gezicht terwijl ik zing.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [awel xd juist daarom en i love Max schneider :P]

    Jake
    Ik zie de glimlach waardoor er ook een glimlach op mijn gezicht komt. Als het liedje gedaan is fluister ik 'En wat gaan we doen vandaag?' in haar oor.
    Mijn armen liggen losjes om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Heb je zijn cover gehoord van Don't you worry child, al eens gehoord? Of de cover van titanium? c:]

    Leslie Day
    Jake glimlacht ook en hij vraagt fluisterend in mijn oor wat we gaan doen vandaag. Ik kijk achterom naar hem. 'Misschien dat we.. kunnen gaan shoppen voor baby dingetjes? Gewoon neutrale dingen, aangezien we nog niet weten of het een jongen of een meisje wordt. Maar dingen zoals een babybadje, kinderwagen, al die dingen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nog niet xd ]

    Jake
    'Lijkt me leuk. Maar dan moeten we wel een neutraal kleur kiezen dus niet blauw of roze.... groen of zo?' grinnik ik lichtjes.
    Ik draai haar zodat ze me makkelijker aan kan kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'