• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk Jake aan, maar went mijn blik af bij zijn vraag. 'Met Nate voelt alles gewoon zo simpel en ik heb het gevoel haast alsof ik het moet doen, hoewel ik het wel wilde. Alleen.. Nate die had helemaal niets. En dat kwam allemaal doordat jíj Elena vermoordt hebt, zonder überhaupt een reden daarvoor te hebben.' Ik kijk Jake aan. 'En ik was degene die het hem kon geven. En ja, het voelde voor mij ook fijn, omdat Nate me goed behandelt en lief voor me is. Maar jij bent degene waar ik van hou en bij wie ik wil zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dus je hebt het met hem gedaan.' meer had ik niet nodig. Ik heb een misstap nu begaan die een uur of 2 heeft geduurd maar weet ik veel hoelang zij 2 nu al bezig zijn. Ik wend mijn hoofd nadenkend af. 'Ik ga naar Mila.' zeg ik dan gewoon en laat mezelf verdwijnen. Bij Mila aangekomen zak ik in elkaar. Nate heeft het alweer voor me verpest. Mila schrikt en rent naar me toe om me terug recht te helpen. 'Wat is er gebeurt?' Ik kijk haar dof aan. 'Leslie heeft een geheime relatie met Nate.' Mila kijkt me even geschrokken aan en ik laat me in de zetel vallen. Tranen van verdriet, angst én teleurstelling rollen over mijn gezicht. Hoe kon ze?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 17:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mijn topics


    Don't be like the rest of them, darling

    Je hebt net wat gemist Ellie xd Jake en Leslie hebben ruzie xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Weet je Lizl, ik haat je :') je hebt me beloofd dat Jake niet achter het gebeuren zou komen.. Daarvoor krijg je straf :Y)]

    Leslie Day
    Zie je, misschien had ik nog beter kunnen liegen? Nee, want dan zou hij alleen maar meer boos geworden zijn als hij er wel achter gekomen zou zijn. Ik slik een keer en pak dan wat spullen snel bijeen in een tas. Ik heb toch geen reden meer om hier te zijn. Ik stuur een sms naar Nate. Alles is voorbij, altijd. Dat wij elkaar nog zien. Mijn relatie met Jake, mijn leven en het is de laatste keer dat iemand mij ooit heeft gezien. Ik verzend de sms en schrijf dan een brief voor Jake.
    Jake,

    Het spijt me. Alles wat ik ooit verkeerd gedaan heb. Ik dacht gewoon niet helder na, alles was een warboel in mijn hoofd en mijn gevoel vertelde me dat het wel kon. Ik heb je al eerder gezegd dat ik niet goed kan nadenken door de hormonen, dat ik dan gek word. En dat is gebeurd... Het spijt me, voor alles. Dit zal de laatste keer zijn, ooit, dat je, of wie dan ook, van me hoort. Ik kan je toch niets goeds geven. Geen goede toekomst, alleen maar pijn. Het spijt me. De dingen die ik heb gedaan... Zijn onvergeeflijk. Er is nog maar 1 ding wat ik kan doen om alles hopelijk goed te zetten.

    Ik hou van je,
    Tot in de eeuwigheid en zelfs daarna.


    Er stromen tranen over mijn wangen en ik bijt hard op mijn lip. Ik moet ook Nick iets laten weten... Katherine..
    Hi lieve Nick,
    Het spijt me dat je het op deze manier te weten moet komen, maar ik vertrek, voorgoed. Ik heb foute dingen gedaan.. Ik zag in het geheim Nate nog, wat totaal verkeerd was. Ik dacht niet helder meer na. Sorry voor alle fouten die ik heb gemaakt en kan je alsjeblieft ervoor zorgen dat Katherine mij vergeet. Ik wil niet dat ze zo'n slechte moeder heeft. Desnoods laat je haar denken dat Hayden haar moeder is.

    Het spijt me, maar dit is het laatste wat je ooit van me zult horen,

    Liefs,
    Leslie


    Ik laat alle brieven verschijnen op de plaatsen waar ze horen. Nog even en alles is voorbij en dan kan ik geen schade meer aanrichten. Ik kijk naar mijn buik. 'H-het spijt me, kleintje, dat ik niet weet wie je vader is en d-dat ik je zelfs niet de kans kan geven om er achter te komen w-wie het is, omdat ik aan alles een einde ga maken.' Mijn stem trilt, net zoals heel mijn lichaam. Dan laat ik mezelf verdwijnen en verschijnen op een plaats waar ik vroeger altijd kwam. Waar ik vroeger woonde. Ik kniel neer bij de plek waar mijn vader en moeder lagen begraven, alles van hen is allang weggerot. 'Het spijt me, pap en mam, dat ik jullie teleurgesteld heb, maar geloof me... Ik heb echt mijn best gedaan.' Ik weet zelf al niet meer waarom ik kleren heb gepakt om mee te nemen, aangezien dit toch het einde is. Ik laat een sterrenschot verschijnen en zucht een keer zachtjes. 'Vaarwel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik lees het berichtje en mijn ogen schieten wijd open. Ik stuur snel naar Jake Help Les! en flits mezelf naar de plaats waar Leslie is.
    Mijn ribben protesteren en ik zie Leslie staan, met een sterrenshot. 'Leslie niet doen.' komt er als een fluistering over mijn lippen. Een gepijnigde uitdrukking ligt op mijn gezicht als ik naar haar toe ren. Ik sla de sterrenshot weg en val. Op dat moment is Jake er, die haar in een omhelzing trekt. Ik blijf zwaar ademend liggen, het rennen heeft me veel energie gekost.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik had gezegd dat Nate het niet zou vertellen, Jake is er op eigen houtje achter gekomen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nou en, alsnog..]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    x'D Heb het gelezen


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik wil de sterrenschot door mijn hart steken, maar ineens wordt die uit mij handen geslagen, ik had niet eens door dat er iemand gekomen was. Ineens word ik in een omhelzing genomen, door Jake, en zie ik Nate op de grond liggen. Ik verbreek de omhelzing. 'Nee, niet doen,' zeg ik tegen beiden. Ik help Nate overeind. 'Dit is allemaal mijn fout en dit is de enige manier om die recht te zetten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Maar het is steeds zo verschrikkelijk iritant als iemand probeert zelfmoord te plegen en dan word tegengehouden x'D We zouden hierna de 2de generatie kunnen doen.. Maar dan is het zo zielig voor Leslie.. Of Leslie komt later (in de tweede generatie) plots terug ofzo :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Moet eten...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik ga zitten aangezien rechtstaan me nu niet goed afgaat en we kijken haar beiden. 'Dat is een grove leugen leslie.' zeg ik tegen haar zachtjes.
    Jake gaat naast haar staan en kijkt haar aan. Ik kijk weg van hen 2. 'We lossen het samen op oke? Met zijn drieën. We hebben je nodig Leslie. In ons leven. Of ja ik weet het niet hoe het met hem zit maar ik alleszins weg.' zeg ik zachtjes. Nate begint nu te praten. 'Weet je wat je zei voor ik sprong?" Ik wil niet dood maar soms denk ik dat het beter is maar als ik dat doe dan trek ik 3 mensen mee in mijn dood." dat zei je. En je had gelijk. Als je die pijl gebruikt, dan volgen wij jouw.' 'Denk ook aan Katherine.' zegt Jake nu zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Slecht idee zou veeeeeeeeeeeeel te triestig zijn

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 18:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ugh.. Neeeeeeee.. I like my idea.. Daarmee heb je veeeeel meer drama en kan Leslie stiekem zien hoe iedereen verder is gegaan na haar 'dood' }


    Don't be like the rest of them, darling