• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ze heeft gelijk en dat doet me pijn, ik ben niet helemaal dezelfde jongen meer als een week geleden.
    Geen idee hoe dat komt maar het is zo, ik heb haar gekwetst... alweer. Ik probeer haar mes af te pakken maar voor ik het weet is ze weg.
    Ik zucht en pak mijn gsm en bel naar haar. 'Pak op, pak op.' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WAT?!

    NEE. No way. Nee nee nee. Dat gaat niet gebeuren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik hoor mijn telefoon rinkelen en zucht. Ik neem op, ondanks dat ik zag dat het Jake was. 'Wat is er?' vraag ik dan aan hem. 'En maak je geen zorgen. De wond is al bijna dicht. Ik kom over vijf minuten ofzo wel weer naar huis.' Ik kijk even voor me uit en het is gelukkig erg stil in het bos.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Thaha maar het is zo xd Jake is iets terugvallen in de hartloze demon fase xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Ik ben een zak ok? Ik weet het al lang én sorry dat ik van mijn nacht genoot.' zeg ik. Het klinkt hard maar ok.
    'Alsof jij niets fout doet ik durf te wedden dat je vandaag bij Nate was.' Ik had ooit eens een berichte van haar gelezen en er stonden iets te veel x'jes in. Ik heb er nooit iets over gezegd omdat ik haar niet kwijt wilde.

    [DOemDoemdoemdoeeeeeeeeem!!*dramatische wending*]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake doet echt gemeen tegen me. 'Je bent niet zomaar een zak, je bent een onuitstaanbare klootzak,' zeg ik dan tegen hem via de telefoon. 'Maar ik hou wel van je.' Jake spreekt dan ineens over Nate en ik versteen dan. Nee. Hij kan het niet weten. 'Hoe kom je daarbij?' vraag ik dan aan hem. Ik klem mijn kaken opeen en ik voel een echte pijn opkomen vanuit mijn borstkas. Dit gaat niet de goede kant op


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Je gsm.' zeg ik kort en druk af. Het is dus zo. Ik pak mijn koffer en begin er kleren in te gooien. Ik wil weg, gewoon om alles te laten koelen. Zij is woedend, ik ben woedend en ik weet niet eens wat ze precies met Nate gedaan heeft, voor hetzelfde geld is het gewoon smsen maar dat kan me nu niet schelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik vloek luid als hij me ophangt. Ik bel gelijk weer terug, hij moet opnemen. Kom op. Jake en ik gaan trouwen, dan kunnen we dit toch ook wel uitpraten. Ik zorg ervoor dat er een verband om de wond heen komt en zucht dan een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik druk op het rode telefoontje. Als het dringend is kan ze nog altijd verschijnen maar ik heb geen bevestiging van de feiten nodig.
    Ik doe mijn koffer dicht en ga even op het bed zitten. Waar moet ik nu naartoe? Mila? Ashley?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 16:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drukt me gewoon weg! Ik grom een keer en verschijn dan weer thuis. Hij zit op het bed met een koffer naast zich. 'Jake, waarom ga je weg?' vraag ik dan aan hem. 'En nee, ik was vandaag of vannacht en gisteren eigenlijk, niet bij Nate.' Ik kijk Jake strak aan. Als hij mijn sms'jes wil checken, dan mag dat, aangezien ik ze allemaal verwijderd heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar aan met toegeknepen ogen. 'Geef me dan de naam van die vriendin van je en laat me haar bellen om het haar te vragen.'
    Ik denk niet dat Mevrouw Day daar aan gedacht heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Oke, is goed,' zeg ik dan. Hij gelooft me niet, wat logisch is aangezien ik ook niet bij een vriendin was. 'Hier is het nummer,' zeg ik dan en lees het nummer voor. Dit is een nummer van een vriendin die me altijd gelijk dekt als het nodig is, zonder enige informatie nodig te hebben. Ik klik het nummer dan aan en de telefoon gaat over. 'Met Caitlinn,' klinkt het dan van af de andere kant. 'Hee Cait, met mij,' zeg ik dan. 'Het spijt me van gisteravond, maar Jake wil je nu aan de lijn. Hij gelooft niet dat ik gisteravond bij jou was.' Ik geef de telefoon dan aan Jake.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 16:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    EACHT! IK GA AANPASSEN!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    'Oke, is goed,' zeg ik dan. Hij gelooft me niet, wat logisch is aangezien ik ook niet bij een vriendin was. 'Hier is het nummer,' zeg ik dan en lees het nummer voor. Dit is een nummer van een vriendin die me altijd gelijk dekt als het nodig is, zonder enige informatie nodig te hebben. Ik klik het nummer dan aan en de telefoon gaat over. 'Met Caitlinn,' klinkt het dan van af de andere kant. 'Hee Cait, met mij,' zeg ik dan. 'Het spijt me van gisteravond, maar Jake wil je nu aan de lijn. Hij gelooft niet dat ik gisteravond bij jou was.' Ik geef de telefoon dan aan Jake.


    Aangepast


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    nvm

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 16:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'