• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Ja ik zal je vergeven dat weet ik zeker.' zeg ik zachtjes iets glimlachend. 'En wil je me alle slechte dingen vergeven? De orgie, het verzwijgen dat ik het wist en het pijn doen van je?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij zeker weet dat hij me zal vergeven en ik kan een heel klein glimlachje, al is het kort, opbrengen. Ik schud mijn hoofd als hij vraagt of ik hem wil vergeven voor die dingen. 'Dat zijn geen dingen die ik je moet vergeven, aangezien het je goed recht was. Als ik jou was geweest, dan had ik mezelf nog veel meer pijn gedaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dan ken je me niet zo goed want ik haat het om jouw pijn te zien hebben Leslie. Ik haat het als ik kil tegen je ben.' zeg ik zachtjes. Ik trek haar iets dichter wat makkelijk gaat aangezien we nog steeds liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Misschien ken je mij ook niet zo goed,' zeg ik zachtjes terug. 'Aangezien je dit waarschijnlijk niet had verwacht.' Jake trekt me dichter en ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. Er lopen nog steeds wat tranen over mijn wangen af en toe, hoewel ik nu niet meer echt hoef te huilen. 'Dit was een moeilijke tijd,' zeg ik dan zachtjes.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Maar samen slaan we er ons doorheen.' zeg ik zachtjes en druk een kusje op haar lippen. 'Nu we toch aan het praten zijn.... waarom wilde je geen boterhammen eten? Heb je niet juist meer honger?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ja, dat gaat ons lukken,' zeg ik dan en dit keer staat er voor het eerst weer een iets bredere glimlach op mijn gezicht. Dan vraagt Jake verder naar waarom ik geen boterhammen wilde eten. 'Nee, ik heb niet meer honger, nu ik zwanger ben,' mompel ik dan. 'En ik wil niet dikker worden..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar aan en glimlach. 'Voor mij ben je nooit dik, je blijft perfect.'
    Ik druk mijn lippen zachtjes op de hare. Eventjes. Gewoon om aan te tonen dat ik nog van haar houd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dat ik voor hem nooit dik ben. 'Dat zie je dan vanzelf wel,' mompel ik en dan bedoel ik niet zwangerschapdik, maar zoals nu. Er begint zich een buikje te vormen, maar het ziet er niet mooi uit. Nu lijkt het dik, in plaats van zwanger. En om dat nog meer tegen te gaan, eet ik minder. Jake kust me dan zachtjes en even kus ik hem terug, maar niet meer dan dat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik strijk zachtjes over haar haren. 'Leslie geloof me je bent niet dik, je bent zwanger, je draagt een kindje in je buik.' glimlach ik. 'En ik zou je nooit dik kunnen vinden. ' ik zucht en sta dan op. Uit het nestje. Ik denk dat het praten is afgelopen. Ik loop naar de kast en kies een outfit Hemdje, met shirt eronder, grijs-blauwe jeans en boots.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Omnomnom, Avan Jogia, aka Jake Sadler <333]

    Leslie Day
    'Ja, maar voor anderen niet,' zeg ik zachtjes. Jake stapt dan uit bed, maar zelf blijf ik nog even liggen. 'Jake,' begin ik dan nog, er is nog één ding dat ik wil vragen, 'ik denk niet dat ik je familie nog onder ogen durf te komen.' Ik kijk Jake aan met een onzekere en ook enigzins verdrietige blik. Mijn enige kans op een familie en dan verpest ik die op deze manier.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar aan en ga op het bed zitten. Ik neem haar hoofd tussen mijn handen en kus nog eens haar lippen. 'Je hoort bij mij en niets veranderd dat.' zeg ik zachtjes. 'Mijn familie accepteerd dat maar als je het hen niet wil vertellen zou ik het verstaan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het is moeilijk om mijn blik af te weden, wanneer Jake mijn hoofd tussen zijn handen heeft. 'Maar dan verzwijg ik iets voor ze, dat hoor ik ook niet te doen, ondanks dat ik dat eerst wel gedaan heb tegenover jou. Ik wil niet dezelfde fout weer maken.' Er rolt weer een snik over mijn lippen. 'De enige kans om zo'n familie te hebben en die heb ik zelf vergooit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Je zult altijd familie hebben Les. Katherine, Nick, Luna, ik, het kindje, Nate en mijn moeder. Zij snapt het best. Ze heeft zelf fouten gemaakt en ze weet hoe gelukkig je me maakt.' zeg ik zachtjes en kijk haar qan. 'Wees niet verdrietig.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat is anders,' zeg ik zachtjes. 'Op je moeder na, zijn we zelf de oudsten. Geen opa, oma, tante, moeder, oom, vader, niets.' Jake zegt dat ik hem gelukkig maak en even kijk ik hem gepijnigd aan. 'Dus jij vindt dat ik je nu gelukkig maak?' Want ik weet dat het niet zo is. 'Oke, ik ben niet verdrietig.' Ik ban heel het verdriet weg en glimlach dan breed naar Jake. Het lijkt echt, maar het is helemaal nep. 'Zo beter?' vraag ik breed glimlachend. Dan laat ik de glimlach weer verdwijnen en voel me weer gewoon verdrietig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik wil gewoon niet dat je je verdrietig voelt en ok onze relatie zit nu even in een dip maar dat gebeurt bij elke relatie... waarschijnlijk nu wel niet zo met Nate en dat orgie en zo, maar door ruzies, leugens en negeren. Maar we kunnen het wel Les, we kunnen het weer zoals vroeger laten maken. Je hebt gelijk nu ben ik niet gelukkig maar alle andere momenten, als we dansen, zingen, zoenen, de liefde bedrijven, toen je me je jawoord gaf wel. En dat kwam allemaal door jou door gewoon jezelf te zijn.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'