• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik loop voorzichtig met haar tegen me aan naar het bed en laat ons er beiden op vallen.
    Ik trek haar tegen me aan en streel door haar haren, de haren die ze binnenkort zal verliezen. Klote kanker. Engelen kunnen helen maar jammergenoeg geld dat enkel voor breuken, wonden, hart of ademhalingsproblemen.

    Alexi
    Ik kus hem direct terug en hoe wilder de kus word, hoe steviger ik me tegen hem aandruk. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en de tongkus gaat dan terug verder. Ik begin met mijn onderlichaam tegen het zijne te schuren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt 'zo cute' en ik kijk in de richting ervan. 'Ah, dat ziet er inderdaad schattig uit,' zeg ik dan. 'Dat kan toch wel voor beiden? Het blauwe voor de jongen en het schattige voor het meisje? Of vindt je dit niet uniseks genoeg?' vraag ik twijfelend aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik vind het perfect.' glimlach ik en druk een kus op haar wang. Ik kijk of ik een verkoper zie en loop er dan naartoe. 'De babybedjes moet je die bestellen?' Hij knikt en heeft me een papiertje. 'Je moet de serienummers opschrijven van de meubels.' zegt hij en ik knik vriendelijk waarna ik het nummer van het bedje opschrijf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (?)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dan heb je zelf de perfecte keuze gemaakt,' zeg ik terug als hij een kus op mijn wang drukt. Jake vraagt er nog wat informatie over aan bij de verkoper. Dan trek ik Jake mee. 'kijk!' zeg ik tegen Jake. Het is een onwijs schattig babybadje van Winnie The Pooh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach en schrijf dat nummer onder het nummer van het bedje. 'Zouden we hier verf kunnen kopen? Dan kunnen we de kleur van de babykamer ook al beslissen.' Ik druk een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat moet hier vast ook wel te vinden zijn,' zeg ik dan glimlachend. Ik kijk op de borden die door de winkel hangen en we komen dan vanzelf uit bij de verf. 'Een neutrale kleur he?' Zeg ik dan. 'Hm... Misschien dat we wit op de muren kunnen gebruiken met gekleurde meubeltjes? Of vindt je dat dan te modern? Te strak?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Wit is te wit denk ik.... een lichte kleur misschien? Zoals licht geel of licht groen.' zeg ik zachtjes. 'Beige? Gebroken wit?'
    Ik trek haar iets dichter en druk mijn lippen op de hare. 'Ze smaken naar aardbei.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dan denk ik dat licht groen het mooiste is, dat is lekker fleurig, geel is zo... geel.' En ik lach zachtjes. Jake trekt me iets dichter naar zich toe en kust me weer. Ik grinnik zachtjes. 'Dan even jouw lippen ook proeven,' zeg ik dan en druk allemaal kusjes op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    En hier staan we dan, kussend, midden in een babywinkel. Ik glimlach door haar kusjes en fluister zachtjes 'Ik hou nog steeds van je.' tegen haar lippen.
    Het is gewoon zodat ze haar daar niet onzeker over voelt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake fluistert zachtjes tegen mijn lippen dat hij nog steeds van me houdt en ik kijk dan op naar hem. 'Dank je,' fluister ik dan tegen zijn lippen. Aangezien het me echt goed doet. Ik voel dan weer iets in mijn buik en pak Jake's hand. Ik leg die tegen mijn buik aan en voel het weer. 'En volgens mij is de kleine het met ons eens.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hou jij ook van mama?' glimlach ik tegen haar buik. 'Natuurlijk wie houd er nu niet van je mama.' Ik kijk haar met een grijns aan en druk mijn lippen nog eens op de hare terwijl mijn hand over haar buik streelt. 'Zullen we naar de kassa? We kunnen later de andere spullen uitzoeken?' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip, omdat ik het echt heel lief vind, wat Jake zegt. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij en streelt over mijn buik. Ik ben weer wat dikker van gister, maar ik houd het nog zo veel mogelijk in bedwang met minder eten. 'Is goed, we kijken een andere keer wel goed voor de kleuren van de kinderkamer.' Ik trek hem mee richting de kassa om het bestelformulier in te leveren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik haal mijn creditkaart uit en betaal zo de meubelen. Volgende week worden ze blijkbaar geleverd. Ik krijg een betaalbewijs en loop dan met haar naar de auto. 'Zal ik je een massage geven thuis?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake neemt me mee terug naar de auto en hij vraagt aan me of ik van hem een massage wil thuis. Ik knik dan met een glimlach. 'Ja, graag,' zeg ik dan. 'Lekker ontspannen. Wil jij dan ook een massage?' ik kijk hem vragend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.