• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Is niet nodig, ik wil dat jij gelukkig bent.' zeg ik zachtjes. Ik heb geen massage nodig, ik ontspan zelf ook als ik haar masseer.
    Ik laat haar instappen en loop dan naar mijn kant. Ik start de wagen en rijd de weg terug op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik kan alleen gelukkig zijn, als jij dat ook bent,' zeg ik glimlachend tegen hem. We gaan weer op weg naar huis en ik kijk uit het raam. 'Wanneer konden we nou precies de meubels ophalen? Of werden die thuisgebracht?' ik lette daarstraks niet echt op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ze worden thuisgebracht.' zeg ik glimlachend en rij naar huis. Ik leg muziek aan en voor we het weten zijn we thuis.
    Ik druk nog een kusje op haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'O, oke, dat is handig,' zeg ik dan, dan hoeven we daarvoor er niet meer op uit. We komen thuis aan en Jake drukt een kusje op mijn wang. Ik stap dan met een glimlach op mijn gezicht uit en doe de voordeur open. Ik sgtap naar binnen en trek mijn jas uit. Ik hang die op en kijk dan achterom naar Jake. 'Nu gelijk de massage?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Nu dus shirt uit Les.' Glimlach ik. Ik loop alvast naar de woonkamer naar de bank en laat een flesje olie vrschijnen voor de massage. Ik sta terug op om een cd in de stereo zodat er rustige muziek door de kamer gaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn shirt uit, oke. Ik doe wat Jake zegt en trek mijn shirt uit. Ik kijk niet naar de littekens op mijn armen, maar ik ga gewoon al liggen op de bank. Ik hoor rustige muziek door de kamer gaan en ik wacht dan tot het gebruikelijke. Jake die op mijn kont komt zitten en dan begint met masseren.

    [Lol. En nu gaat Jake haar vermoorden of pijn doen :Y) omdat hij nog steeds gekwetst is (krul) haha, grapje :p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ga oo haar kont zitten en doe wat olie op mijn handen. Ik zet mijn handen op haar rug.
    'Les ? Genoot je ervan?' Vraag ik onzeker. Doelend op de sek met Nate.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt op mijn kont zitten, zoals verwacht, en hij zet zijn handen tegen mijn rug aan met wat olie erop. In plaats van dat hij begin met masseren, vraagt hij aan me of ik genoot. In eerste instantie begrijp ik niet wat hij bedoelt, totdat ik de onzekere toon hoor. 'Waarschijnlijk niet op de manier die jij denkt.. Ik genoot van de seksuele opwinding die voldaan werd.' Door de zwangerschap wil ik me namelijk ook nog weleens erg opgewonden voelen. 'En voor als het iets uitmaakt, het is maar 1 keer gebeurd.. Toen ik nog wel nadacht en niet door de hormonen echt bezeten werd, heb ik hem afgewezen zodra het die kant op ging.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    2 kr xd na de tocht nr de watervallen en de zee volgens mij


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [na de watervallen wel xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik masseer haar rustig. 'Heb je dan zo veel zin daarin door de zwangerschap? Ik dacht dat het maar een beetje verhoogt was.' zeg ik zachtjes, iets plagend. Ik doe mijn best om haar zo veel mogelijk te laten genieten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat kan best :Y)]

    Leslie Day
    Jake begint met masseren en hij plaagt me dan een beetje. Gelukkig, hij vat het goed op. 'Het klinkt beschamend om ja te zeggen,' mompel ik dan. Waar ik eigenlijk indirect ja mee bedoel. 'O... En Jake.. Wat ik gedaan heb, dat ligt niet aan jou. Ik kwam namelijk helemaal niets tekort bij je..' Ik weet zelf niet eens waarom ik het precies gedaan heb. Alsof iemand [lizl] me influisterde om het te doen. Ik ontspan onder Jake's handen en ik kan er van genieten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik druk af en toe een kusje in haar hals zoals vroeger en glimlach. 'Misschien toch wel.' zeg ik zachtjes, ingaand op het te kort gedeelte. 'Ik weet dat ik de laatste tijd niet zo'n zin had.' Ik had haar namelijk veel gewoon bevredigd en het dan zo gelaten, in plaats van de liefde te bedrijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er staat een kleine glimlach op mijn gezicht als Jake af en toe een kusje in mijn hals drukt. Ik kreun ook heel soms. 'Nee, dan lag het aan mij, alsnog,' fluister ik. 'Aangezien ik de reden was, dat jij geen zin had.' Want als hij geen zin in mij heeft, ben ik niet aantrekkelijk genoeg of wat dan ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.