• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Awhhhh' glimlach ik en kijk haar aan. 'Echt schattig.'
    Ik kijk verder en zie nog schattige pakjes liggen met een beertje erop en zo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach als Jake heel schattig awhhhh zegt. 'Dat klonk heel schattig,' zeg ik tegen hem en glimlach naar hem. 'Nog schattiger dan al deze kruippakjes bij elkaar.' Er zijn hier namelijk veel schattige kruippakjes.

    [Moet gaaaaann]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ja, maar Nate kon er niets aan doen. Doordat Jake zijn verloofde vermoordde op de trouwdag, is Nate in het verkeerde circuit geraakt en kan hij er niet meer uitkomen...


    He still doesn't look like Nick. :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik lach even verlegen en sla mijn arm om haar middel. Ik kies nog iets simpels. 'Kijk deze hier! Met zo'n bloem maak je wensen wat toepasselijk is omdat de mijne is uitgekomen.' glimlach ik doelend op zowel het kindje als Leslie;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake slaat zijn arm om mijn middel en laat dan weer een pakje zien. Nu ben ik degene die verlegen weg kijkt. 'Mijn wens was al uitgekomen op het moment dat je me voor het eerst kuste.' Ik glimlach dan, nog steeds verlegen, naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Nadat ik je mijn koningin noemde.' Die bewuste avond staat in mijn geheugen gegrift, het was perfect.
    Ik druk een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'En jij de koning van de wereld was, en nog steeds bent,' zeg ik. Jake drukt een kus op mijn lippen en ik glimlach naar hem. Ik ga op mijn tenen staan en druk een langere kus op zijn lippen. 'Ik hou van je,' zeg ik zachtjes tegen zijn lippen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach zachtjes als ze zegt dat ik de koning van de wereld ben. Ik kus haar terug en til haar iets op zodat ze makkelijker aan mijn lippen kan.
    Na de kus pak ik haar hand vast en loop naar de kassa om de kruippakjes te betalen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake tilt me iets op, zodat ik hem beter kan kussen en daardoor glimlach ik tegen zijn lippen aan. Hij pakt dan mijn hand en we lopen naar de kassa. Ik strijk een lok achter mijn oor en haal dan mijn portemonnee uit mijn tas, om de kruippakjes te betalen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik steek haar portemonnee terug in haar tas en haal mijn eigen portefeuille uit. 'Ik betaal.' zeg ik en glimlach naar haar.
    Ik geef het meisje achter de kassa het gevraagde bedrag.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake steekt mijn portemonnee weer terug en hij betaalt het dan. Het meisje glimlacht naar ons, 'Wanneer ben je uitgerekend?' vraagt ze dan aan me. Ik kijk even naar mijn buik en ik schat dat het eruit ziet alsof ik anderhalve maand zwanger ben. 'Ergens in augustus,' zeg ik dan. Ik verstrengel mijn vingers met die van Jake. 'Dank je,' zeg ik als ze het tasje aangeeft. 'Welke winkel nu?' vraag ik dan aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik koos voor de kruippakjes dus het is nu jouw buurt.' glimlach ik, maak onze vingers los en sla mijn arm ondertussen om haar middel.
    Ik draag de zakken in mijn andere hand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Oke,' antwoord ik dan. Jake slaat zijn arm om mijn middel en ik begin dan met lopen. 'Dan gaan we nu voor babyspullen kijken zoals de kinderwagen, babybedje, al die dingetjes. En ik weet de perfecte winkel.' Eigenlijk is het gewoon een hele grote babywinkel. Ik loop er heen met Jake. 'Tada,' zeg ik dan glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach zachtjes door haar enthousiasme en loop met haar dan de winkel binnen.
    'Wat eerst?' mompel ik en ga dan naar de babybedjes. Ik zie een schattig bedje staan. 'Zo cute.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    }mijn topics{


    “To live will be an awfully big adventure.”