• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik draai Nate om en kijk hem dan aan. 'Waar dan ook je wilt,' zeg ik dan en druk een kus op zijn lippen. Dan ga ik andersom op hem zitten, zodat mijn rug naar hem toe is en streel hem dan over zijn bovenbenen en lies.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ze begint me te strelen over mijn bovenbenen, net niet bij mijn kruis en ik trek haar naar me toe zodat ze op me ligt. Ik druk nu mijn lippen in haar hals. 'Wil mevrouw een bisnummer misschien?' grap ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik heb in dit alles nog niet veel emoties laten zien, maar nu wend ik mijn blik af. Ik bijt hard op mijn lip en bal mijn vuisten, ondertussen onbewust knijpend in Joshua zijn hand. Dit was het ergste nieuws tot nu toe. Ik had nu geen directe kinderwens, maar ooit wou ik wel een kleintje van mij rondlopen hebben. Een lief meisje als Jazmin of een leuke jongen zoals Tommie. Sinds ik hun ken, is het me gewoon duidelijker geworden. Ooit wil ik kinderen.
    Maar nu... Nu wordt dat zo goed als onmogelijk. Ze mogen me veel afnemen, maar niet m'n toekomst. Joshua is mijn toekomst en ik wil iets delen met hem. Ik wil kinderen met hem. Nu nog niet, laat ik daar duidelijk in zijn, maar ik weet gewoon dat ik ooit zo'n kleintje wil.
    Ik zucht verslagen en laat mijn schouders hangen. Maar die chemo moet ik sowieso doen, of ik sterf... Dan heb ik zeker nooit een kindje, een kleine schattige baby...
    "Ok." mompel ik dan gewoon, omdat ik me besef dat ik al lang niks gezegd heb en er misschien op een reactie van mij wordt verwacht.

    {ik ga de laatste van Alexi nu zoeken ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Nate trekt me naar zich toe, waardoor ik niet meer makkelijk bij zijn benen kom. Hij drukt zijn lippen in mijn hals en vraagt of ik een bisnummer wil. Ik grijns ondeugend en knik dan. 'Hm, ja, dat wil ik,' zeg ik dan. 'Aangezien jij zo onweerstaanbaar bent.' En dat terwijl hij gewoon een trainingsbroek aan heeft.

    [Moet eten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Mijn handen glijden over mijn eigen lichaam naar de ander kant van mijn shirt en ik kijk hem iets ondeugend aan waarna ik die met trage bewegingen over mijn hoofd trek. Ik beweeg nog steeds langzaam.

    Axton
    Ik bijt op mijn lip en blijf haar aankijken. Een kriebeling gaat door mijn maagstreek en het wordt een beetje licht in mijn hoofd. Dat komt vast doordat het bloed nu ergens anders heen stroomt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik sla mijn arm beschermend om Braxlin heen en druk een kus op haar haren. 'Het komt allemaal wel weer ok lieverd. En de dokter zegt niet dat er geen kans meer is.' zeg ik zachtjes tegen haar aangezien ik denk dat ze daarmee inzit. Ik streel zachtjes over haar schouder en ik kijk dan naar de dokter. 'Als er geen vragen meer zijn, kunnen jullie gaan.' zegt hij. Ik schud zijn hand even en leid dan Braxlin naar buiten. 'Alles ok?' zeg ik bezorgt en kijk haar aandachtig aan.

    Alexi
    Ik zie hem op zijn lip bijten en grinnik even zachtjes. Ik doe verder met de strip act en het volgende dat uit gaat is mijn jeans.
    Alles gaat langzaam uit met uitdagende bewegingen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik glimlach. Dat is dan ongeveer de 3de keer vandaag, alhoewel in de douche was gewoon bevredigen maar toch.
    Ik begin zachtjes haar lichaam te strelen en dan voornamelijk haar intieme zones.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik haal mijn schouders op. Iets in me wou gaan schreeuwen: Ik heb fucking darmkanker, hoe kan het goed gaan? Natuurlijk is alles niet ok!
    Maar ik weet wel dat hij hier helemaal niets aan kan doen en ik mag mijn verwarde en angstige gevoelens niet op hem gaan uitwerken. Dus zucht ik gewoon en knik.
    "Ja, hoor... Er zijn geen uitzaaiingen en er hebben al zoveel mensen kanker overleefd, dat lukt me ook wel." zeg ik dan gewoon.

    Axton
    Ik blijf haar aankijken, alsof mijn ogen aan haar lichaam vastgelijmd zijn. Ik volg elke beweging, als gehypnotiseerd en blijf ondertussen op mijn lip bijten.
    Onbewust grijp het deken vast in mijn handen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Kom dan gaan we naar huis, we gaan je eens goed verwennen.' zeg ik zachtjes en pak haar stevig in mijn armen, even kijk ik om me heen, als ik niemand zie flits ik ons terug naar huis. In mijn kamer. 'Ben je moe? Heb je iets nodig?' Ja het overbezorgde gevoel komt nu helemaal.

    Alexi
    Al snel sta ik gewoon in het blauwe ondergoed, één van de sexy setjes die hij gekozen had. Ik beweeg nog steeds, draai me om, doe mijn bh dan terug traag uit, laat hem op de grond vallen en bedek mijn borsten met mijn handen, dan draai ik me om en bijt iets pesterig op mijn lip. Ik laat dan ook mijn handen zakken. 'Einde voorstelling.' lach ik zachtjes. Ik heb enkel nog mijn slipje aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Nee, ik ben niet moe en ik heb niets nodig, dank je." zeg ik zacht.
    Ik wil me losmaken uit zijn grip om op het bed te gaan liggen, maar zelfs daaraan denken, liet mijn hart bijna openscheuren. Dus in plaats daarvan druk ik me dicht tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik krijg tranen in mijn ogen, maar dwing die om binnen te blijven. Niet huilen, er gaat niemand dood.

    Axton
    Ik sta langzaam op van het bed en stap op haar af. Mijn handen zet ik op haar heupen en ik druk haar dicht tegen me aan. Zacht druk ik mijn lippen op haar lippen, maar laat de zoen dan wilder worden.
    Mijn handen streleven van haar heupen naar haar rug, van boven naar beneden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }moet gaan babystitten, bye{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    nvm

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik loop voorzichtig met haar tegen me aan naar het bed en laat ons er beiden op vallen.
    Ik trek haar tegen me aan en streel door haar haren, de haren die ze binnenkort zal verliezen. Klote kanker. Engelen kunnen helen maar jammergenoeg geld dat enkel voor breuken, wonden, hart of ademhalingsproblemen.

    Alexi
    Ik kus hem direct terug en hoe wilder de kus word, hoe steviger ik me tegen hem aandruk. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en de tongkus gaat dan terug verder. Ik begin met mijn onderlichaam tegen het zijne te schuren.

    [Succes!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate begint me te strelen en ik bijt even op mijn lip om een giechel te onderdrukken. Ik sta op, van Nate af, en trek hem dan mee overeind. Ik blijf zijn hand beethouden, terwijl ik hem mee naar boven neem. Een kleine geniepige glimlach staat op mijn gezicht, aangezien ik van plan ben om Nate vast te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik laat me door haar naar boven trekken en in de slaapkamer gekomen sla ik mijn armen om haar middel.
    Ik begin kusjes in haar hals te drukken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'