• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop naar buiten om tegen Nate te zeggen dat ik maar beter naar huis kan gaan, maar dan hoor ik hem zingen. Ik bijt hard op mijn lip, tot bloedens toe, als ik de tekst echt hoor. Hij laat me gaan.. Wil hij me helemaal niet meer zien? Maar ik wil hem wel zien.. Nee, oke, dat is egoïstisch. Ik slik een keer en laat mezelf een eind achter hem zachtjes op de grond neerzakken met mijn knieën opgetrokken. Mijn hoofd is in mijn armen verborgen, die weer op mijn knieën steunen. Dit is zo messed up.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik voel een aanwezigheid achter me en kijk om. Niet ver van me zit Leslie. 'Ga naar huis Les, het eindigt toch hetzelfde. Ik blijf alleen achter.' Ik weet het, zij weet het. Zij trouwt met Jake, Jake word zogoed als de vader van misschien mijn kind en waar ben ik? In een hoerenhuis terwijl ik mijn emoties af moet schermen voor alles en iedereen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk op als Nate tegen me praat. 'Oke,' fluister ik zachtjes. Ik sta op en bijt weer in mijn lip. Dan loop ik naar hem toe. 'Mag ik je nog een keer kussen?' vraag ik dan zachtjes aan hem. 'En ik ben het er trouwens niet mee eens dat je alleen achter blijft..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kijk haar aan. 'Ik heb 2 mensen. Jij en het kindje en neem me niet kwalijk maar is het niet zo dat die twee nu bij Jake horen?' zeg ik iets kil en kijk terug van haar weg. ze mag me kussen maar het is haar eigen keuze. Ze doet me pijn, waarom ziet ze dat niet?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate doet kil tegen me en ik bijt weer op mijn lip. 'Ja, en dacht je dat je die hiervoor zou hebben?' vraag ik dan aan hem. 'En inderdaad, je hebt ons, het kindje en mij.. Maar je duwt ons weg.
    En sorry, ik doe je pijn, maar ik weet niet wat ik moet doen, want ik wil je geen pijn doen.. Ik wil dat je gelukkig bent en wat in het verre verleden gebeurd is, nooit gebeurd zou zijn. Dan hadden wij elkaar niet ontmoet en ik waarschijnlijk Jake helemaal niet, maar dan had je gelukkig geweest. En dat is alles wat ik wil....' Er loopt een traan over mijn wang en daarom draai ik mezelf om en begin terug richting het huis te lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes en draai me om. Het is niet levensgevaarlijk al kan ik er buitenwesten van raken. Ik wil gewoon... dood ...ja dat is het. Ik spring van de kliffen, het water in. Het is ijskoud en ik ga kopke onder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk achterom, want ik hoor het hem nog fluisteren dat hij van me houdt. Ik schrik als hij ineens springt, van de kliffen af en ik ren naar de rand toe. 'Nee!' Schreeuw ik dan. Hij gaat kopje onder en het water kan niet anders dan bevriezend koud zijn. 'Nate!' Maar natuurlijk kan hij me niet horen. Wat moet ik doen? Hem achterna springen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    De koude verkleumd me waardoor ik niet kan bewegen en ik min of meer bewusteloos raak. Als Leslie slim is, gaat ze gewoon naar huis.
    Ik ga hier niet dood van, als ik bij kom heb ik misschien iets gebroken maar dat geneest. Het is niet hetzelfde als een gebroken hart.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie Nate niet boven water komen en ik bijt weer op mijn lip. Ik moet lager zien te komen. Ik laat mezelf verschijnen op een rots die dichter bij het water ligt. Dan hef ik mijn handen en maak een groot gebied van het water warmer. Misschien dat ik Nate zijn energie wel kan voelen in het water.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    De temperatuur verhoogt iets maar het blijft ijskoud. Ik voel mijn lichaam tegen de rotsen slaan maar kan niets doen.
    Ik bid enkel dat ze niet zo stom is om me achterna te springen en zeker met de baby.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel zijn energie en dan ook hoe hij tegen de rotsen geslagen wordt. 'Nee!' Jammer ik dan. Er lopen tranen over mijn wangen. Waarom doet hij dit? Dit lost helemaal niets op. Ik moet hem uit het water krijgen! Maar zelf ga ik niet het water in, dat is te gevaarlijk voor de baby en ik weet dat Nate dit gewoon overleeft. Ik kan hem eruit flitsen? Ik concentreer me op zijn lichaam en probeer hem eruit te flitsen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Het water verdwijnt en ondanks dat ik nog steeds niet helemaal bij bewustzijn ben weet ik dat ik iets gebroken heb.
    Ah jah.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het verbaast me dat het lukt, maar Nate verschijnt op de rots naast me. Ik spring naar die rots toe en flits Nate en mij dan naar zijn huis toe. Ik laat hem opdrogen en leg hem op zijn zij op het bed neer. 'Klootzak,' fluister ik dan zachtjes. 'Denk je soms dat dit mij niet ook pijn doet?' Ik weet dat hij me niet kan horen, of dat denk ik toch tenminste. 'Ik wil dat je gelukkig bent, dat je een gezin hebt, maar ik ben niet de goede persoon voor jou. Sorry, maar Jake en ik zijn samen en eigenlijk hoor ik hier niet eens te komen, omdat ik nu ook Jake nog eens verraad. Maar ik kan en kon je gewoon niet zomaar achterlaten.. Het is fijn om bij je te zijn... En ik hoop dat het meisje wat je gaat inpalmen het waard is.' Ik slik een keer. 'Ik ben gewoon ten einde raad en het liefste van alles maak ik er gewoon een eind aan, bij mezelf, maar dan neem ik drie mensen mee het graf in waarschijnlijk. De baby, Jake en jou.. En ik wil ook niet dood. Maar het zou alles wel makkelijker maken..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik hoor haar stem en kreun zachtjes. Jammer genoeg ben ik niet meer bewusteloos en voel ik de pijn terug. 'Leslie ga dan naar huis, als je het moeilijk vind, je hoeft niet te kiezen. Ik maak de keuze voor je.' en met die woorden flits ik haar met het beetje kracht dat ik nu heb naar huis. Ik sluit gepijnigd mijn ogen en zucht. Stomme ik. Nu ben ik haar kwijt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    O... Nate is weer bij. Ik wil nog tegen hem in gaan als ik ineens weer thuis ben. Hij heeft de keuze voor me gemaakt. Ik huil onverstoord en loop naar de slaapkamer toe. Ik ga in bed liggen en maak mezelf tot een bolletje. Ik ben Nate kwijt, hij wil me nooit meer zien.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.