• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate geeft me niet gelijk de kans om hem naar het bed toe te nemen, want in plaats daarvan slaat hij zijn armen om mijn middel en drukt hij kusjes in mijn hals. Ik kreun een keer zachtjes en trek hem dan mee richting het bed. Ik druk mijn lippen op die van hem en duw hem dan op het bed. Ik hang boven hem en laat dan in mijn linkerhand, die op het bed steunt, handboeien verschijnen. Terwijl ik met mijn rechterhand zijn linkerhand omhoog doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik blik opzij en zie de handboeien in haar hand. 'Oh nee he?' mompel ik en kijk haar met grote ogen aan.
    'Serieus?' Ik haat het om machteloos te zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Waarom moet hij nou opzij kijken? Zodra hij ze gezien heeft, laat ik ze verdwijnen. Ik ga het op de andere tour doen. 'Wat serieus?' vraag ik dan onschuldig aan hem. 'Wil je niet nog een bisnummer?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Misschien had ik ze verbeeld, kan ook natuurlijk, want Leslie kijkt me iets verbaast aan en onschuldig tegelijkertijd.
    'Jawel hoor.' zeg ik haar en druk mijn lippen op de hare;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Nate lijkt te denken dat het ineens weg is. Ik verbreek de kus en kijk hem aan. 'Waar had je het dan over toen je zei; o nee he? Serieus?' Ik kijk Nate vragend aan en druk een paar kleine kusjes op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate[/]
    'Laat maar. Ik ben aan het halucineren.' zeg ik zachtjes en kijk haar dan glimlachend aan. Ik druk terug kusjes op haar lippen en streel haar borst door haar bh heen en laat dan mijn hand onder haar bh glijden waarna ik haar tepel masseer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Nu begin ik benieuwd te raken,' zeg ik met een lachje tegen hem. 'Kom op Natie, wat zag je?' Hij drukt dan weer kusjes en ik kreun zachtjes als hij eerst mijn borsten streelt en daarna ook mijn tepel masseert. Ik druk mijn lippen in zijn nek en plaats er kusjes, lik langs zijn huid en bijt er ook zachtjes in af en toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Handboeien.' zucht ik toegeeflijk. Ik draai rondjes langs haar tepels en zucht genietend door haar lippen.
    Ondertussen voel ik iets wakker worden tussen mijn benen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Handboeien?' vraag ik met een klein lachje. Ik druk een paar kusjes weer in zijn nek. 'Is dat soms een teken van stiekem verlangen naar handboeien?' plaag ik hem. Misschien dat ik er zo toch nog kom op deze manier. Gewoon het spelletje door blijven spelen, op Nate inspelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik houd er niet zo van om afhankelijk te zijn van iemand.' En dan bedoel ik zowel tijdens de seks als in het leven.
    In het leven doet het je toch pijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm, dat zeg ik ook altijd,' merk ik op en kijk Nate aan. Ik besluit het gewoon niet te doen, die handboeien. Ik kreun dan weer zachtjes en druk mijn lippen op die van hem. 'Ik ben ook nooit graag vastgebonden... Hoewel..' Ik word het eigenlijk nooit, maar wanneer Jake het doet is het meestal toch wel leuk...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach en draai de rollen om zodat ik op haar lig nu. Ik knip met gemak haar bh los en kijk haar ondertussen in de ogen.
    Mijn lippen dwalen af over haar huid, naar haar borsten en ik begin kusjes te drukken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ineens liggen we weer omgedraait en heeft Nate de leiding genomen. Ik grijns even heel lichtjes. Hij knipt dan mijn bh open kijkt me in de ogen aan. Zijn blik houdt heel even, voor een kort moment, die van mij gevangen. Zijn lippen drukken dan kusjes op mijn borsten en ik sluit met een zachte kreun mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik laat mijn hand, over haar buik naar haar slipje glijden en wrijf dan over de stof.
    Mijn andere hand verwend haar andere borst terwijl mijn lippen nog steeds hun werk doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn hand verdwijnt ineens en wrijft dan over de stof van mijn slipje. Ik kreun weer en blijf zo liggen, hoewel ik mijn benen iets wijder leg. Als ik mijn ogen open, kijk ik met een opgewonden blik naar Nate. Ik ben al een beetje nat en bijt op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.