• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate's aanrakingen maken alles gevoelig, waardoor ik meer en meer kreun en ook sneller bij mijn hoogtepunt begin te komen. Als we weer kussen, kan ik mezelf amper inhouden om het niet te ruw te doen, zo opgewonden voel ik me gewoon en vooral dan gevoelig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik maak er een lome tongzoen van, iets om haar te pesten, en mede ook zodat ik mezelf toch nog iets kan beheersen.
    Ik voel het genot sneller door me stromen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De tongzoen is loom en ik kreun gefrustreerd tegen Nate's lippen aan. Het is zo traag, maar toch wel fijn. Mijn hoogtepunt is nu gevaarlijk dichtbij, maar ik houd me nog in. Misschien dat Nate dan weer eerst klaarkomt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik stoot rustig verder en na een tijdje kom ik met een luide kreun klaar.
    Mijn spieren spannen zich op en ik probeer ondertussen door te stoten zodat ze ook klaar kon komen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate stoot nog door nadat hij klaargekomen is en niet veel later kom ik ook klaar, maar dan met een zachte schreeuw aangezien mijn lichaam heel gevoelig is door zijn aanrakingen. Mijn ademhaling gaat sneller dan normaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Nu ben ik wel iets uitgeput. Ik laat me naast haar vallen en zorg dat het deken over ons heen ligt. Mijn armen liggen om haar middel.
    'Ik vond het fantastisch.' zeg ik zachtjes in haar oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate valt naast me en het deken over ons heen voelt aangenaam. Zijn armen liggen om mijn middel en hij fluistert dat hij het fantastisch vond. Ik kan het genot nog door me heen voelen haast. 'Ik ook,' fluister ik terug. Ik voel dan weer een klein stompje in mijn buik en ik lach zachtjes. 'Volgens mij wil de kleine ook wat zeggen, maar ik weet niet of hij het goedkeurt of zegt dat we rustiger moeten doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Wil je geen broertje of zusje kleintje?' lach ik zachtjes, druk mijn lippen op haar schouderblad en mijn handen glijden iets naar boven zodat ze op haar buik blijven liggen. Ik streel er zachtjes over.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes. 'Dat horen we vanzelf wel van hem of haar, misschien wel hij het inderdaad niet en alle aandacht voor zichzelf.' Als Nate's handen over mijn buik strelen, lijkt alles rustiger. Alsof ook de baby gerustgesteld wordt. Een zachte zucht rolt over mijn lippen en een glimlach staat op mijn gezicht. Ik begin moe te worden, maar ik wil nog niet slapen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Moe?' vraag ik haar. Ik was het in elk geval wel, vandaag was uitputtend, zowel fysiek als emotioneel.
    Ik streel nog steeds over haar buik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik. 'Ja, ik ben moe,' zeg ik dan zachtjes. Zodra ik ga slapen, is deze avond voorbij. En dat wil ik niet, maar ik weet dat ik waarschijnlijk over vijf minuten sowieso al in slaap val. 'Vandaag was echt een van de geweldigste en leukste dagen uit mijn leven.' De watervallen, het picknicken, Nate die redelijk goed reageert op het feit dat ik ga trouwen met Jake, de eerste stompjes van de baby en dan alle seks..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Haar woorden doen me glimlachen en ik zucht dan. 'Slaapwel Les, slaapwel baby.' glimlach ik en wrijf nog eens liefkozend over haar buik.
    Ik trek haar iets dichter en doe dan de lichten uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Slaapwel Nate,' zeg ik zachtjes terug en ik val al in slaap, voordat Nate de lichten heeft uitgedaan. Misschien was het vandaag iets te veel inspanning voor een zwanger meisje. Ik heb zo het idee dat ik morgen heel de dag alsnog moe ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik hoor haar rustige ademhaling en zucht. De vrolijkheid valt volledig van me af, en een depri gevoel blijft achter.
    Ze gaat trouwen... er is dus helemaal geen kans meer in een toekomst voor ons. Na wat gepieker worden mijn ogen zwaar en zak ik weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kom de woonkamer in thuis en hoor dan de baby. Het is een jongetje dat vrolijk aan het kirren is. Als ik kijk wie de baby vast heeft, is het Nate en niet Jake. 'Hi lief,' zegt hij tegen me en kijkt me even aan voordat hij weer over het buikje van het jongetje streelt. Ik kijk om me heen en zie dan een dood lichaam naast de bank liggen. Jake's lichaam. Met grote ogen kniel ik er bij neer. 'Wees maar niet bang, schat, dat heb ik gedaan. Zo kunnen we altijd bij elkaar zijn, wij als gezin.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.