• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik kijk even naar haar op en glimlach. 'Je zou het hier leuk vinden kleintje, de vrijheid, de golven, het strand.' zeg ik zachtjes. 'Als het anders was geweest zou ik je waarschijnlijk hebben leren vliegen over de golven en genieten van wat je hier hebt. Ik zou je meenemen naar de watervallen en jij zou de derde persoon geweest zijn die die plek zou betreden.' Eigenlijk was het niet echt voor leslie's oren bedoelt aangezien ik haar hier misschien pijn mee deed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Katherine
    'Maar waarom dacht je dan dat je overdreven reageerde?' vraag ik aan papa, want ik snap het niet meer helemaal. 'En waar heb je die gave vroeger gebruikt en nu ineens weer?' We komen aan bij de slaapkamer en ik zie Hayden opkiijken vanaf haar bedd.

    Leslie Day
    Nate knielt iets neer bij mijn buik en houdt zijn hand er nog steeds tegen aan. Ik voel dan weer iets en Nate voelt het ook. Ik zie de -oprechte- glimlach op zijn gezicht en hij fluistert tegen zijn buik aan. 'He rustig maar kleintje, papa is hier.' Even word ik er stil van en bijt zachtjes op mijn onderlip. Ik leg dan mijn hand op Nate's hand. 'Ja, rustig maar kleine, je mogelijke papa is hier.' En ik glimlach dan naar Nate. Eigenlijk vind ik het niet erg dat hij 'papa' zei.


    Nick
    'Omdat ze dat niet verdiende, hoe dom ze ook bezig was' andwoorde ik, 'Geen idee, meestal houd ik het wel in de hand. Maar deze keer gebeurde het gewoon.' zeg ik voordat we de kamer inlopen en ik zie Hayden opkijken van haar bed 'Hey' zei ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nate spreekt de hele tijd tegen mijn buik en ik bijt op mijn lip. Het doet me een gevoel van schuld geven, aangezien ik hem niet kan geven wat hij wil, waarschijnlijk. 'Dat klinkt echt heel lief,' zeg ik dan zachtjes tegen hem. In mijn buik voel ik weer wat gerommel en ik vraag me af of Nate het ook voelt. 'Het kindje zou het hier vast geweldig gevonden hebben,' fluister ik tegen hem, hoewel ik niet weet of hij wel antwoord wil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Misschien.' zeg ik zachtjes, we zullen het nooit weten. Ik ga terug gewoon liggen en trek haar tegen me aan.
    Ik druk een kusje op haar wang en streel over haar buik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Waarom werd je boos op haar?' vraag ik dan weer. 'Wat had ze fout gedaan in jouw ogen?' Als we de kamer in gaan, verschijnt er een glimlach op papa's gezicht en zegt hij Hayden gedag. 'Hi,' antwoordt ze dan met een glimlach terug. Ik ga gewoon op papa's bed zitten met een boek, aangezien die twee meestal nu gaan flikflooien. En ja hoor, Hayden staat op en loopt naar papa toe. Ze drukt een kus op zijn lippen. 'Waarom was je zo lang nog weg?' vraagt ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Nate zegt zachtjes misschien en ik weet wat hij daarmee bedoelt. Dat we het nooit te weten komen. Ik kijk Nate aan als we weer op gelijke hoogte liggen. 'Zullen we weer normale kleding aan doen?' stel ik dan aan hem voor. Nate's hand streelt over mijn buik en het voelt erg fijn aan, alsof zijn hand er speciaal voor gemaakt is. Hoewel ik nog geen rond gespannen buikje heb, ben ik wel weer dikker geworden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik knik en laat een trainingsbroek voor me verschijnen. 'Wil je een shirt of gewoon kleren?' vraag ik haar. Een iets te groot shirt zou haar wel nog leuk staan. Mijn armen liggen nog steeds om haar heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate laat voor zichzelf een trainingsbroek verschijnen en ik besluit me daar aan aan te passen. 'Doe maar een shirt,' zeg ik dan. 'Dan zijn we lekker samen lui.' Zo vuil ik me namelijk altijd als ik zulk soort kleding aan heb. Ik druk dan weer een paar kleine kusjes op Nate's lippen. Ik bedenk me dan nog dat ik het ondergoed aan heb dat Nate voor me heeft uitgekozen. Sexy kant ondergoed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik laat een shirt verschijnen die mooi over haar kont zal vallen en geef het haar. Ik sta even op om het kostuum uit te doen en trek de trainingbroek aan. Ik vouw het pak op. Ik hou de kleren, denk ik, het zijn herinneringen voor later.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Met een glimlach pak ik het shirt aan en ik kijk even naar Nate's lichaam als hij zich omkleedt. Ik sta ook op en zet dan als eerste de tiara af, die ga ik zo wel weer opzetten. Dan doe ik, het zij met een beetje moeite, de jurk uit en leg die netjes weg voordat ik het shirt aan doen. Dan pas pak ik het shirt erbij en trek die aan. Hij valt gelijk goed en komt tot net over mijn kont heen. 'Perfect,' zeg ik dan met een glimlach en druk weer een kusje op Nate's lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach en pak de kleren. Ik loop ereven mee naar mijn kledingskast en leg ze in een apart vak. Dan loop ik terug naar haar en druk nog een kusje op haar lippen. 'De pizza is klaar denk ik.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate pakt de kleren op en brengt ze ergens heen. Ik wacht gewoon op hem en rek me een keertje uit en knak hier en daar wat. Als hij weer terug is, glimlach ik naar hem en knik als hij fluistert dat de pizza's nu wel klaar zullen zijn. 'Ik denk het ook,' zeg ik dan. Ik pak zijn hand en trek hem nee naar de eetkamer. 'Ga maar zitten,' zeg ik glimlachen en pik stiekem nog snel een kusje. Dan loop ik naar de oven en zet die uit. Ik pak borden uit de kast en leg die op het aanrecht neer. Ik zet de oven open en buk erbij. De pizza's haal ik eruit en leg ze op de borden. Dan doe ik de oven weer dicht en loop met de pizza's naar Nate. 'Wat wil je drinken?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Limonade is goed.' glimlach ik en volg haar met mijn ogen.
    Ik laat bestek verschijnen en een kaarsje en steek die dan ook aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik en loop naar de frigo. Uit de deur pak ik limonade en uit een kastje ook twee glazen. Al snel zijn die gevuld met drinken en zet ik ze neer op tafel, terwijl ik plaatsneem. 'Smakelijk eten,' zeg ik dan met een lieve glimlach tegen Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik steel nog een kusje 'Smakelijk.' fluister ik zachtjes en begin dan te eten.
    Rustig. Ik geniet van de pizza en van Leslie die voor me zit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'