• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik laat me nog iets meer zakken naar beneden en trek haar slipje dan uit.
    Dan berg ik mijn hoofd tussen haar benen en begin haar rustig te beffen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ineens trekt hij mijn slipje uit en ik kreun iets harder als zijn hoofd tussen mijn benen zit en hij me beft. Ik bijt op mijn lip en druk een vuist tegen mijn mond om niet hardop te kreunen. Ik moet mezelf ook nog eens inhouden om niet mijn benen rond zijn nek te slaan, want hij moet nog wel kunnen stoppen als hij dat wil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kijk even op en begin haar even te vingeren. 'Wat wil je het allerliefste?' vraag ik haar lief.
    Met die vraag bedoel ik eigenlijk hoe ze wil klaarkomen, beffen, vingeren of door liefde te bedrijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vingert me als hij opkijkt om lief aan me te vragen wat ik het allerliefste wil. 'Met jou vrijen,' zeg ik dan tegen hem, zachtjes. Een lichte blos staat op mijn wangen, terwijl ik een beetje verlegen weg kijk. Misschien dat hij dat wel helemaal niet wil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik ga terug normaal op haar liggen. 'Don't look away gorgeous, verstop je mooie ogen niet.' glimlach ik en druk een kusje op haar lippen. Ik kijk haar gewoon even aan en doe dan mijn trainingsbroek en boxer in één keer uit. Mijn handen glijden terug over haar lichaam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ga een film kijken, baaaayyyyyy <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bye :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nawh, sad smile :\

    Leslie Day
    Nate komt weer op me liggen en met een lichte aarzeling kijk ik zijn kant op als hij me gorgeous noemt en zegt dat ik niet moet wegkijken, dat ik mijn mooie ogen niet moet verstoppen. 'Als ik over elk ding dat ik mooi of leuk vind aan jou zal praten, dan kan ik voor altijd door blijven praten.' Hij kleedt zichzelf dan uit en streelt me weer. Ik breng mijn hand naar zijn lid en streel die dan ook, terwijl ik weer kusjes op zijn lippen druk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Hm ik heb vele onperfectheden maar als ik naar jouw kijk zie ik niets van onperfectie (zijn dat eigenlijk woorden?).' zeg ik zachtjes. Ik kreun als ik haar hand op mijn lid voel en streel haar nog iets meer. Dan neem ik tussen haar plaats. 'Klaar?' vraag ik voor de zekerheid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nope xd
    Maar ik snap wat je bedoelt]

    Leslie Day
    'En dat... Is een vertekend beeld,' fluister ik tegen hem. 'Maar dat maakt niets uit. Dat hebben we allemaal van een ander.' Nate streelt mij ook nog even en neemt dan plaats tussen mijn benen. Hij vraagt of ik zeker ben en ik knik met volle overtuiging. 'Ja, neem me,' fluister ik en leg mijn hand tegen zijn wang en kus hem zo goed en zo kwaad als ik kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik ga helemaal over haar hangen en leg haar benen om mijn rug. Dan stoot ik rustig bij haar naar binnen en doe verder met een rustig tempo.
    Mijn handen strelen haar lichaam terug gevoelig maar ik zet één hand naast haar neer zodat ik haar ondertussen kan zoenen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij legt mijn benen om zijn rug en stoot dan in me. Ik was al nat genoeg, zodat het geen pijn doet of stroef ging. Hij beweegt in een rustig tempo en zijn aanrakingen zijn haast sensueel. Hij kust me dan en ik leg mijn handen tegen zijn wang en kus hem gewillig terug. Jake is gewoon weer totaal uit mijn gedachten verdwenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Mijn lippen banen zich een weg terug naar haar hals en mijn vrije hand streelt haar nog steeds.
    Ik voer het tempo iets op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Wanneer zijn lippen die van mij verlaten, komen mijn kreunen weer de ruimte in, zonder demping. Mijn ogen zijn even gesloten, maar dan open ik ze om naar Nate te kijken. Ik begin dan ook gewoon hem weer te strelen over zijn lichaam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Onze kreunen vullen de kamer en ik probeer haar zo gevoelig mogelijk te strelen ondertussen.
    Mijn lippen druk ik na een tijdje terug op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'