• Heey ik schrijf een verhaal over verkrachtingen zodat mensen de meisjes die worden verkracht meer kunnen snappen en nier zomaar gaan oordelen ! Vinden jullie dit een goed idee?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ...

    Ik zelf zou het niet lezen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    Ik zelf zou het niet lezen.
    oké :p


    ...

    Als je het wilt doen, moet je het doen. Heel simpel. Ik hoop wel dat je er iets van afweet en niet een random lul verhaal schrijft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Als je het wilt doen, moet je het doen. Heel simpel. Ik hoop wel dat je er iets van afweet en niet een random lul verhaal schrijft.
    nee heb er wel ervaring mee omdat t bij een goed vriendin van mij is gebeurt dus probeer alles zo goed te schrijven


    ...

    BrokenHeelsx schreef:
    (...) nee heb er wel ervaring mee omdat t bij een goed vriendin van mij is gebeurt dus probeer alles zo goed te schrijven

    Okay, let er trouwens ook op dat je AN schrijft. Dat vinden de meesten mensen hier fijn, verder dan dat, succes met schrijven en sterkte voor je vriendin.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 23:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Okay, let er trouwens ook op dat je AN schrijft. Dat vinden de meesten mensen hier fijn, verder dan dat, succes met schrijven en sterkte voor je vriendin.
    Dankje en Dankje :) en zou proberen het goed te schrijven :)


    ...

    Ik ben zelf ook bezig met een story waarin ik een verkrachting verwerk ;p
    Alleen heb ik er gelukkig geen ervaring mee. Ofja, de dochter van een vriendin van mijn moeder heeft het helaas wel meegemaakt, maar zij staat nogal ver van mij af.

    Iniedergeval succes met schrijven! En als je je story af hebt, wil ik wel een kijkje nemen (:


    Inspiration can hit you any time

    Als jij het wilt schrijven moet je het zeker doen.


    I still think of the guitar bible.

    Het is wel erg dat er mensen zijn die zulke meisjes beoordelen. 0.o Anyway, als je dat wilt doen, ga je gang. Ik zou het persoonlijk alleen niet lezen.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 6:56 ]


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Het is wel erg dat er mensen zijn die zulke meisjes beoordelen. 0.o Anyway, als je dat wilt doen, ga je gang. Ik zou het persoonlijk alleen niet lezen.

    Agreed, hoewel, als je er als een 2de rangs hoer bij loopt vind ik het niet al te raar dat de kans bestaat dat je aangerand wordt. Betekent niet dat mannen dat dan ook echt moeten doen.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 9:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kan over alles schrijven waar je je de drive voor voelt. Ofwel, de question is meer: vind jij het een goed idee om over te schrijven? :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Sikowitz schreef:
    Ik zelf zou het niet lezen.


    •*• Lululu •*•

    Ik zou het niet lezen, maar als jij het graag wil schrijven, moet je dat zeker doen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik zou het wel lezen. Ik heb iets meegemaakt dat er een beetje op lijkt.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    Als je het wilt doen, moet je het doen. Heel simpel. Ik hoop wel dat je er iets van afweet en niet een random lul verhaal schrijft.


    Decide that you want it more than you are afraid of it.