• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    (...)

    [Hoe was het?]

    Katherine
    Ik voel ook nog steeds de boosheid van papa, aangezien hij daar wel helemaal mee lijkt vol te zitten. Dat doet mij ook naar voelen. 'Waarom werd je boos?' vraag ik dan aan papa. 'Wat had ze verkeerd gedaan?' Hij vertelt dan dat zijn kracht mensen pijn doen is en dat hij dat tegen haar gebruikt had. 'Dus ze had heel veel pijn? Gebruik je die gave wel vaker?'


    Nick
    'Waarom werd je boos?' Vroeg ze, 'Wat had ze verkeerd gedaan?' Vroeg ze 'Waarschijnlijk reageerde ik gewoon te overdreven, en had ik al te lang woede opgepropt. 'Dus ze had heel veel pijn? Gebruik je die gave wel vaker?' Vroeg ze toen. 'Ik heb het jaren niet meer gebruikt' Zeg ik dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    Ik kniel iets neer bij haar buik en houd mijn hand op dezelfde plek. Weer voel ik iets tegen me hand, alsof er plots een bultje op haar huid komt en weer weg gaat. Ik glimlach nu gemeend. 'He rustig maar kleintje.' fluister ik zachtjes. 'Papa is hier.' Het was er uit voor ik het kon tegen houden. Beter had ik Nonkel Nate of zo gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Maar waarom dacht je dan dat je overdreven reageerde?' vraag ik aan papa, want ik snap het niet meer helemaal. 'En waar heb je die gave vroeger gebruikt en nu ineens weer?' We komen aan bij de slaapkamer en ik zie Hayden opkiijken vanaf haar bedd.

    Leslie Day
    Nate knielt iets neer bij mijn buik en houdt zijn hand er nog steeds tegen aan. Ik voel dan weer iets en Nate voelt het ook. Ik zie de -oprechte- glimlach op zijn gezicht en hij fluistert tegen zijn buik aan. 'He rustig maar kleintje, papa is hier.' Even word ik er stil van en bijt zachtjes op mijn onderlip. Ik leg dan mijn hand op Nate's hand. 'Ja, rustig maar kleine, je mogelijke papa is hier.' En ik glimlach dan naar Nate. Eigenlijk vind ik het niet erg dat hij 'papa' zei.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik bijt even gepijnigd op mijn lip door dat ze mogelijke zegt maar verberg dat voor haar. Zachtjes streel ik over haar buik en begin zachtjes dingen te fluisteren. Als het kindje bang is en ik het gerust moet stellen. 'Ik hou van je.' zeg ik zachtjes dan tegen de buik. 'Net zo veel als ik van je mama houd.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate streelt zachtjes over mijn buik en begint er dingen tegen te fluisteren. Ik kan ze horen, aangezien mijn zintuigen beter zijn dan die van mensen. Hij zegt zachtjes tegen mijn buik dat hij van 'je' houdt, hij heeft het tegen het kindje. Hij zegt dat hij net zo veel van het kindje houdt, als van mij. Daarop volgt een weer een stompje, misschien dat het kindje het wel hoort. 'Hij of zij hoort je,' zeg ik zachtjes tegen Nate. 'en ik denk dat het kindje blij is met je aanwezigheid. Of eigenlijk weet ik dat wel zeker.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach even naar haar en druk dan een kusje op de stof die haar buik bedekt.
    Binnen 3 maanden zal ik afscheid moeten nemen van hem of haar en van Leslie. Dus ik zal het nooit weten of ze blij zou zijn met mijn aanwezigheid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate drukt een kus op mijn buik en ik glimlach dan. Mijn hand gaat kort door het haar van Nate. Dan zorg ik ervoor dat mijn bloot is, door een kleine aanpassing aan de jurk. Ik leg zijn hand dan weer op mijn warme buik. 'Ik zal met Jake gaan praten, dat je een keer op bezoek kan komen als de baby geboren is..' Ik weet nu al zeker dat ik er ruzie over zal krijgen, aangezien Jake en ik dat altijd krijgen als het om Nate gaat, maar dat heb ik er voor over.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik twijfel even. 'Ik wil niet teveel van jullie verwachten, als ik je kindje één keer mag zien zou het al een geschenk uit de hemel zijn.' zeg ik zachtjes. Ik wil niet dat ze ruzie krijgt met Jake... oke leugen, dat wil ik wel maar ik wil niet dat ze daardoor pijn heeft. Na die één keer zal ik proberen voor goed uit hun leven te verdwijnen. Dat maakt alles minder ingewikkeld voor haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ons kindje,' verbeter ik hem dan zachtjes. Er is namelijk echt een grote kans dat het kindje ook van Nate is. 'En ik zal er alles voor doen om het te verwezenlijke, zelfs als Jake het er niet mee eens is.' Ik glimlach naar Nate. 'Die ene keer ruzie kan er best wel bij. Hoewel stress niet echt goed is voor de zwangerschap, maar dit is dan ook geen normale zwangerschap.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [lol laten we doen dat het kind ook echt van Nate is? xd en in het vervolg kan dat kind op zoek gaan nar zn echte vader ^^]

    Nate
    Ik druk mijn lippen even op de hare en streel over haar buik. Zachtjes, teder en liefdevol. Ik pak haar hand dan terug vast. 'Laten we naar binnen gaan, straks vat je kou en dat is ook niet goed voor de zwangerschap.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [.... Wil je dat? xd ik vind het dan gewoon zo zielig dat het wéér niet van Jake is xd]

    Leslie Day
    Zijn lippen zijn even op die van mij en hij streelt ondertussen mijn buik. Ik glimlach zachtjes tegen zijn lippen aan en knik dan als hij weer voorstelt om naar binnen te gaan. 'Dat is goed, binnen is het sowieso aangenamer, behaaglijker.' Ik begin weer met teruglopen, zo heel lang stuk is het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ze kunnen altijd nog een tweede kind hebben in het vervolg, bv dit word een jongen en dan later een meisje xd]

    Nate
    Ik loop met haar mee en binnen brand te kachel al, het is er lekker warm. 'Pizza salami dus.' glimlach ik en laat 2 diepvriespizza's verschijnen. Ik zet de oven aan en laat me in de zetel vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okay.... als dat is wat je wilt ^^ zolang het maar gewoon goed blijft tussen Jake en Leslie c:]

    Leslie Day
    Binnen is het heerlijk warm en Nate glimlacht over de pizza salami. 'Ja, daar heb ik erg trek in,' zeg ik dan met een brede glimlach. Ik ga naast hem in de zetel zitten en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. 'Over hoe lang zijn de pizza's klaar?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik gok een halfuurtje.' zeg ik. Tegen dat de oven volledig opgewarmd is... Ik begin kusjes over haar gezicht te drukken en glij terug naar haar buik. Ik leg mijn hoofd op haar buik en begin te luisteren alsof ik iets zal horen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Oké, dat kan ik nog wel opbrengen voordat ik aan het meubilair begin te knagen,' maak ik er een grapje van. Dan drukt Nate kusjes over heel mijn gezicht en ik giechel een keer zachtjes. Nate zijn hoofd eindigt dan op mijn buik en ik houd mezelf gewoon stil. Ik heb geen idee wat er zich afspeelt, maar wel dat het in ieder geval goed zit tussen die twee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.