• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er staat een brede glimlach op mijn gezicht en ook ik begin met eten. Eigenlijk was dit nagenoeg een perfecte dag. Ondanks dat ik Nate heb verteld dat ik ga trouwen met Jake, het moment dat ik de baby voelde, was alles weer goed. En eigenlijk lijkt het nu alsof Nate sowieso de vader is, alsof ik deze ring van hem heb gekregen en ik weet ook zeker dat als je ons zou zien, menig mens ook zou denken dat we samen zijn. 'Het smaakt goed,' zeg ik met een knikje richting de pizza. 'Wat kunnen we toch goed koken!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ga douchennnnnn


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Echt he! We kunnen zo een restaurant openen.' speel ik het spelletje mee. Ik glimlach en steek mijn been iets meer naar haar uit zodat ik tegen haar voet kan wrijven. Ik eet ondertussen met een glimlach verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach om wat Nate zegt. 'Arme mensen,' zeg ik dan met een vermakelijke glimlach. 'Die krijgen dan waarschijnlijk een voedselvergiftiging... Of we moeten een bordje bij de deur ophangen; komen eten op eigen risico. De eigenaar en eigenares kunnen niet koken. Behalve pizza... Die ze niet eens zelf maken..' Ik voel dan Nate's voet en ik voetjevrij dan met hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Op het menu staat: tamtamtamtam' zeg ik iets onheilsspellend. 'Diepvriespizza!' zeg ik dan vrolijk en eet verder terwijl ik nog steeds met mijn voet over de hare aan het wrijven ben. Ik drink wat van de limonade.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate zorgt ervoor dat er een stralende glimlach op mijn gezicht staat. Nate is helemaal vrolijk en ik ook. De pizza is lekker en ik geniet ten volle van deze dag. Vanavond is het een oneindige avond, morgen bestaat op dit moment niet. Ik pak ook wat drinken en al snel is mijn glas leeg. Ik dronk nogal gulzig. 'En, hebben we nog iets voor vanavond/vannacht op de planning?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach en denk even na. 'Niet dat ik weet, ik sta open voor voorstellen. We kunnen altijd nog in de jacuzzi.'
    Ik eet mijn bord leeg en kijk haar dan aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'De jacuzzi klinkt goed... En wat dacht je ervan als ik je een massage geef?' vraag ik dan aan hem. 'In tegenstelling tot koken, kan ik dat wel goed.' Ik lach naar hem en ik heb ondertussen lekker warme voeten. Mijn bord is ook leeg en ik veeg mijn mond dan af. 'Dus, wat nou als ik eerst ga afruimen, jij lekker op de zetel gaat zitten en je heerlijke zelf zijn. Dan kom ik daarna naar je toe.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik wil eerst protesteren dat ze niet alleen moet afruimen maar knik dan glimlachend en loop naar de zetel waar ik me op laat vallen.
    Ik kijk wat naar het plafond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij knikt na enige aarzeling en ik glimlach naar hem. Snel sta ik op en begin met afruimen. Al snel is dat ook klaar en ik ga eerst naar boven. Daar zoek ik naar massageolie en vind een lekker geurende. Bingo. Ik trek dan het shirt uit, waardoor ik alleen nog maar het sexy ondergoed aan heb. Ik loop naar beneden. 'Op je buik liggen, Sadler,' zeg ik dan met een verleidelijke glimlach. Met langzame passen loop ik naar hem toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik zie haar staan en Ow Boy, schiet er door mijn hoofd, die outfit vraagt enkel om problemen. Ik draai me om en lig nu op mijn.
    Ik sluit mijn ogen zodat ik het rode niet meer zie en ook niet meer in verleiding word gebracht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie Nate's blik en grijns dan lichtelijk. Ik ga op zijn kont zitten en breng mijn lippen naar zijn oor. 'Ontspan en geniet,' de woorden die hij ook tegen mij heeft gezegd meerdere malen. Hij heeft zijn ogen gesloten. Dan doe ik wat olie, die best koud is, op mijn handen en begin Nate's rug te masseren.

    [Mort gaan, ik ga shoppen ^^{


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik laat een goedkeurend kreuntje over mijn lippen rollen en geniet van Leslie's handen op mijn rug.
    Ik voel me ook ontspannen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik even zachtjes als ik Nate hoor kreunen. Hij ontspant en ik glimlach. Rustig aan ga ik door en masseer nu het midden van zijn rug. Ik druk dan zacht mijn lippen in zijn hals en plaats er kleine kusjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik zucht even gewoon omdat haar handen zo lekker aanvoelen. Er komt kippenvel op mijn armen als ze begint kusjes in mijn hals te drukken.
    'Leslie.' fluister ik zachtjes. 'Neee.' Ik grinnik even zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'