• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    De straat is verlaten, het is donker, vies en koud. Ik zit op de stoep voor een huis met mijn hoofd in mijn handen. Ja ik zie mezelf op een afstand zitten. Ik trek de jas dichter om me heen en wat verder klinken de klokken, de klokken die aangeven dat er mensen getrouwd zijn en in dit geval zijn het Leslie en Jake. Ik zie een klein kindje huppelen, het loopt me vrolijk voorbij en net als de andere kerkhangers merkt het me niet op. Ik voel de pijn die mijn ziel op dat moment heeft. Het beneemt me de adem... Ik... Ondertussen kan ik in mijn slaap ook niet meer ademen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word wakker nadat ik dit gezien heb en wrijf dan gelijk in mijn ogen terwijl mijn hart veel te snel klopt, niet dat ik er dood aan kan gaan, maar goed. Ik kijk dan naar Nate naast me, misschien dat hij wakker is en ik zie inderdaad niet een rustige ademhaling. Dan merk ik op dat hij helemaal niet meer ademt. 'Nate?' vraag ik dan en mijn ogen worden groter. Ik breng mijn oor naar zijn lippen. Geen ademhaling te horen. Ik schud dan zachtjes aan zijn schouder. 'Nate?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Het zwart voor mijn ogen... Hoestend word ik wakker terwijl ik naar adem hap. Het lukt me niet ik ben te veel in paniek door de droom dat ik niet meer weet hoe ik adem moet halen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate wordt hoestend wakker en is helemaal in paniek. Ik ben echt bang gewoon, maar doe dan wat denk dat goed is. Ik geef hem een klap in zijn gezicht. 'Adem, Nate, ademen,' zeg ik dan met een trillende stem, gewoon door de droom die nog aan me kleeft en het feit dat Nate niet ademt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    ik voel haar hand tegen mijn kaak en hap dan terug naar adem, na een tijdje lukt het me maar het is nu iets hyperventilerend.
    Rustig, word gewoon rustig verdomme! spreek ik mezelf streng toe in mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het lukt nog steeds niet gelijk goed, want hij hapt naar adem en uiteindelijk hyperventileert hij. 'Nate, rustig,' zeg ik dan dwingend. 'Denk aan mij, aan de watervallen die naar beneden storten, aan de sterren hoog aan de hemel.' Ik kijk naar Nate. Laatste poging.. 'Denk aan ons kindje.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik denk aan een klein baby'tjs dat in mijn armen ligt en mijn adem word terug rustiger. Ik laat mijn hoofd terug op mijn kussen vallen en sluit mijn ogen terwijl ik me nog steeds op mijn ademhaling en het beeld concentreer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate wordt rustiger na mijn laatste woorden en hij gaat weer goed liggen, terwijl zijn ademhaling weer wat rustiger wordt ook. Ik pak zachtjes zijn hand en leg die op mijn buik neer. 'Rustig maar,' fluister ik tegen Nate. 'Het was maar een droom.' Met mijn losse hand streel ik zachtjes door zijn haren heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Geen droom, eerder een waarschuwing.' zeg ik zachtjes. Want wat in mijn droom gebeurde zal ook echt gebeuren. Leslie en Jake trouwen, het kindje zal me nooit kennen want als ik al op bezoek mag gaan dan is hij of zij nog veel te klein om me te herinneren en ik blijf alleen achter. Ik druk een kus op haar buik en laat even mijn hoofd in haar schoot liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Mijn droom leek ook een waarschuwing,' mompel ik amper hoorbaar, misschien niet eens hoorbaar. Nate drukt een kus op mijn buik en legt zijn hoofd terug in mijn schoot. Ik blijf hem door zijn haar streling en buig mijn hoofd naar dat van hem om hem een kusje te geven op zijn lippen. Daarna kijk ik hem weer aan met een klein glimlachje. 'We kunnen alsnog de hele nacht opblijven en praten?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik moet werken morgen en jij moet naar Jake.' zeg ik iets kort. Ik moet me op Daphne richten en Leslie vergeten na vandaag, dat is de enige oplossing.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate wordt kortaf en ik merk al welke kant dit op gaat. Mijn blik is neergeslagen, maar niet naar Nate, maar naar mijn handen. 'Oke,' zeg ik zachtjes. 'Je mag zo blijven liggen als je wilt,' en dan bedoel ik met zijn hoofd in mijn schoot. Ik ga zelf ook weer liggen en staar naar het plafond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik schud mijn hoofd en sta op. Ik pak mijn boxer en trainingbroek en trek die vlug aan. Ik stap naar beneden, naar buiten. Ik ga terug op de kliffen zitten en kijk voor me. Het is te donker om de zee te zien maar ik hoor de golven en dat is genoeg. Only know you love her when you let her go

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 11:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate vertrekt naar buiten en ik denk dat het misschien maar beter is als ik nu al vertrek, in plaats van morgenochtend. De stemming zal er namelijk alleen maar slechter op worden. Nate zet me namelijk nu al van zich af en duwt me weg. Indirect tenminste. Door kortaf te doen en ook weg te gaan van mij. Ik bijt op mijn lip en sta dan op. Het is koud zo zonder Nate of kleren aan. Ik laat een slaapkleedje verschijnen en trek die dan aan. Ik kan gewoon weer terug naar huis.. En stel dat Jake dan zou vragen waarom ik thuis ben, dan zou ik zeggen dat ik ruzie heb gekregen met die ene vriendin waar ik zogenaamd hoor te zijn nu.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Een eenzame traan rolt over mijn wang. Zachtjes begin ik de woorden te zingen. 'Well you only need the light when it’s burning low Only miss the sun when it’s starts to snow Only know you love her when you let her go Only know you’ve been high when you’re feeling low Only hate the road when you’re missin’ home Only know you love her when you’ve let her go And you let her go Staring at the bottom of your glass Hoping one day you will make a dream last The dreams come slow and goes so fast You see her when you close your eyes Maybe one day you will understand why Everything you touch all it dies But you only need the light when it’s burning low Only miss the sun when it’s starts to snow Only know your love her when you’ve let her go Only know you’ve been high when you’re feeling low Only hate the road when you’re missin’ home Only know your love her when you’ve let her go....' Ik heb niet de beste stem maar de tekst past gewoon bij nu. Enkel het verschil is dat ik al weet dat ik van haar hou, voor ik haar laat gaan.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 12:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'