• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik zwijg en kijk over het water even uit. Hoelang zal dit kunnen duren?
    Op een gegeven moment zal het onmogelijk worden en zal ik degene zijn die uit haar leven moet verdwijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:

    Nick
    Katherine leek geschrokken en vroeg toen waarom Luna dat had gedaan toen we in de gang waren, 'En je nek is een beetje rood...' Zegt ze en ik zie haar op haar lip bijten met een onzekere blik in haar ogen. Wat moest ik zeggen, 'Ik werd een beetje te boos' Zeg ik dan, 'Mijn kracht is nou niet echt bepaalt iets waarmee je mensen helpt, het is om mensen pijn te doen. En voordat ik het wist gebruikte ik die op haar' Zeg ik dan de rest kon ze waarschijnlijk wel invullen.


    [Hoe was het?]

    Katherine
    Ik voel ook nog steeds de boosheid van papa, aangezien hij daar wel helemaal mee lijkt vol te zitten. Dat doet mij ook naar voelen. 'Waarom werd je boos?' vraag ik dan aan papa. 'Wat had ze verkeerd gedaan?' Hij vertelt dan dat zijn kracht mensen pijn doen is en dat hij dat tegen haar gebruikt had. 'Dus ze had heel veel pijn? Gebruik je die gave wel vaker?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik sla mijn armen om zijn nek en trek hem in een knuffel. Ik houd hem stevig beet en probeer zo mogelijk haast in hem te kruipen. 'Have faith,' zeg ik zachtjes tegen hem. Ik druk een kusje op zijn wang, zijn kaak, zijn hals. 'Have faith.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik ben enkel realistisch.' zucht ik zachtjes maar kijk haar dan toch aan en tover een glimlach op mijn gezicht.
    We wandelen terug en ik houd haar hand iets beter vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Zelfs als je realistich ben, kan je erin geloven,' zeg ik tegen hem. Hij kijkt me aan en glimlacht dan alsnog naar me. We wandelen weer terug en hij houdt mijn hand vast. Ik verstrengel onze vingers weer en zucht ook zachtjes. Ik vraag me af wanneer ik moet vertellen dat Jake en ik gaan trouwen. Dat moet toch een keer gebeuren, want anders hoort hij het zeker weten via via.

    [Wanneer moet ze het vertellen, niet vanavond hoor, maar wanneer wel? c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nu lijkt me ook wel een gepast moment xd]

    Nate
    Ik kijk terug zwijgend voor me uit en mijn duim streelt over de achterkant van haar hand.
    Ik zie een prachtige schelp liggen en raap die op. Ik steek die in mijn zak en kijk dan even naar haar.
    Ik geef het haar later wel, er moet eerst nog iets mee gebeuren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja maar ik wil het niet verpesten xd.. verpest ik het dan?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nee eerder... bevestigen xd en het word ooit verpest hoor xd één date zal ereens onder lijden]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Maar deze is zo speciaal....]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [reden te meer ^^ ik beloof dat Nate er redelijk normaal op zal reageren ...? (zolang Leslie bij hem is xd)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okay...]

    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip en denk aan de ring die eigenlijk aan mijn hand hoort te zitten. Die heb ik expres afgedaan, zodat Nate het niet zou zien. Zijn duim streelt over mijn hand en ik stop dan met lopen. Ik houd Nate tegen en kijk hem dan aan. 'Nate... als we dan toch realistisch zijn,' zeg ik zachtjes tegen hem. 'Ik moet je wat vertellen..' Ik kijk nu naar de grond. 'Voordat ik je brief kreeg, was alles gewoon goed tussen mij en Jake, maar ik las je brief en toen ik tegen Jake zei dat ik een brief van je had gekregen, pakte hij hem en verbrandde hij hem. Ik ging daarna hierheen, met ruzie. Toen ik uiteindelijk weer terug was, heb ik tegen Jake gezegd dat het goedmaken niet van mijn kant zou komen. Dus toen had Jake dat heel groots opgevat en voor een hele flashmob gezorgd in een raar voorval. En uiteindelijk eindigde het bij hem...' ik laat de ring aan mijn hand verschijnen. 'En toen vroeg hij me ten huwelijk.' Ik kijk, met licht betraande ogen, op naar Nate. Ik wacht af op zijn reactie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik luister zwijgend naar wat ze zegt en mijn gezicht verhard even maar er komt dan een masker voor. Ze voelt zich al rot genoeg denk ik. 'Gefeliciteerd.' zeg ik dan gewoon tegen haar en kijk even naar het water. Ik moet het vrolijk houden én helemaal omdat ze nu zal... Ik slik even. Trouwen. 'Zullen we terug gaan?' zeg ik dan met een glimlachje 'Ik denk wel dat je honger hebt.' Jake... ik haat je, je pakt alles van me af wat me dierbaar is.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 21:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie gewoon de verandering even in zijn gezicht, maar al snel weer normaal trekken. Hij zegt gefeliciteerd tegen me en kijkt dan weg. Hij stelt dan voor om terug te gaan en er staat een klein glimlachje op zijn gezicht. 'Ja, is goed,' antwoord ik zachtjes. 'En ja, ik heb ook honger.' Ik houd zijn hand nog steeds beet en kom weer zachtjes in beweging en glimlacht eventjes een klein beetje naar Nate. Laat ik mezelf gewoon vrolijk houden, hoewel ik nu heel veel spijt heb van mijn keuze om het te vertellen. 'Ik moet je wel iets vertellen, ik kan totaal niet koken..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik ook niet, dus we zijn met zijn tweeën.' zeg ik dan zachtjes lachend, echt gemeend is het niet, maar ik doe mijn best.
    'Ik laat wel pizza voor ons verschijnen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet zachtjes lachen als hij zegt dat hij ook niet kan koken. 'Laten we het dan ook maar niet samen proberen, anders ben ik bang dat ik je op de een of andere manier vergiftig.' Een pizza. 'Wel pizza salami dan,' zeg ik met een knipoog. Ik voel dan iets in mijn buik en sta gelijk stil. Voelde ik dat echt? Ik kijk even naar Nate en trek dan zijn hand tegen mijn buik aan. Weer voel ik iets. 'Is dat stompje?' vraag ik dan zachtjes, verwondert, aan Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.