• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Natuurlijk prinses.' zeg ik en glimlach dan. Met een normale stem zeg ik dan fluisterend. 'Geen zogen, deze kant is onbewoond, behalve ik woont er hier niemand.' Ik verstrengel onze vingers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Nick
    Katherine leek geschrokken en vroeg toen waarom Luna dat had gedaan toen we in de gang waren, 'En je nek is een beetje rood...' Zegt ze en ik zie haar op haar lip bijten met een onzekere blik in haar ogen. Wat moest ik zeggen, 'Ik werd een beetje te boos' Zeg ik dan, 'Mijn kracht is nou niet echt bepaalt iets waarmee je mensen helpt, het is om mensen pijn te doen. En voordat ik het wist gebruikte ik die op haar' Zeg ik dan de rest kon ze waarschijnlijk wel invullen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik ga zometeen wokken met mijn klas & de andere klas ((2B & 2C)) (: Ben ongeveer 8 uur terug.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    We gaan dus in deze kleren het strand op. 'We kunnen ook in normale kleren gaan?' zeg ik tegen hem met een glimlach. Hij verstrengelt onze vingers en ik breng onze handen omhoog om een kusje op die van hem te drukken. 'Zeg jij het maar, deze kleren of normale kleren?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Deze.' glimlach ik breed. Is sprookjesachtiger en dat staat gelijk aan romantischer.
    Ik trek haar zachtjes mee naar buiten, naar het pad naar het strand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate zijn glimlach is breed en ik knik dan. 'Dat is helemaal goed,' zeg ik dan. Ik laat sandaaltjes aan mijn voeten verschijnen en Nate trekt me dan zachtjes mee naar buiten. Het zal niet zo'n heel koude avond zijn, denk ik. Ik ben de gedachte vergeten dat ik Jake misschien nog moet sms'en...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik leid haar het strand op en doe mijn schoenen uit. Ik laat ze verdwijnen en thuis verschijnen en kijk haar dan glimlachend aan.
    Ik probeer niet te denken aan het feit datik morgen terug afscheid van haar moet nemen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij leidt me, alweer, en ik volg hem. Ik trek mijn jurk een klein beetje op, zodat het makkelijker lopen is. We komen aan bij het strand en ik laat ook mijn schoenen verdwijnen. Nate kijkt me glimlachend aan en ik druk dan een kus op zijn lippen. 'Het is hier zo mooi, hoe ben je hier ooit terecht gekomen?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach even moeilijk en zwijg even. 'Puur toeval eigenlijk. Nadat Jake Elena had vermoord, was ik zo woedend dat er 2 gedachtes door me heen hingen. Jake vermoorden of wegwezen en ergens rouwen zonder bloed te verspillen. Ik koos eigenlijk voor de eerste optie maar Kate en Mila sprongen tussen ons in dus heb ik me weggeflitst. Gewoon zonder ik een idee waar naartoe. Ik kwam hier terecht.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie dat de glimlach niet helemaal oprecht is en ik kijk hem afwachtend aan. Hij vertelt dan het verhaal en ik kijk hem zwijgend aan. 'O..' zeg ik dan. 'Een geluk bij een ongeluk?' probeer ik voorzichtig met een klein glimlachje. Ik pak zijn hand beet en trek hem mee, om verder te lopen. Dichter naar de zee toe.

    [Hoe laat is het ?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [schemer? Ik weet niet ik gok gewoon aan de hand van de dingen dat ze gedaan hebben xd]

    [Nate/b]
    'Ja ik ben wel blij dat ik op deze plaats terecht gekomen ben.' zeg ik. Ik ben na dat ik dit meisje ontmoet heb, gestopt met nadenken over hoe het zou kunnen geweest zijn als Elena nog leefde. Ze heeft volledig mijn hard verovert.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okay c:]

    Leslie Day
    'En ik ben blij dat ik op deze plek ben, met jou,' zeg ik dan en ga dichterbij hem lopen. Zie ons dan, ik verkleed in een prinsessenjurk met een tiara op en Nate in een pak, wat hem overigens heel erg goed staat. Ik druk dan tijdens het lopen een kusje op zijn wang en zucht een keer zachtjes. Mijn ogen glijden over de omgeving, het is zo mooi..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik leid haar dichter naar het water toe en begin dan gewoon langs de waterlijn met haar te wandelen terwijl het frissen zeewater over onze voeten spoelt. Ik glimlach naar haar en even voelt het gewoon. Als twee tieners die verliefd zijn zonder vriendje, vermoorde verloofdes, demonen, zwangerschap, of pooierzaken. Gewoon wij 2.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het water strijkt zachtjes over onze voeten en Nate glimlacht naar me. Ik stop hem en kijk hem dan aan. Oké, ik moet een stukje omhoog kijken, aangezien hij inderdaad een stuk groter is. De avond is ingevallen en even ben ik stil. Dan ga ik op mijn tenen staan en druk zachtjes mijn lippen op die van hem. Ik stop mijn gevoel voor hem erin. 'Na deze avond, is het nog niet voorbij voor ons,' fluister ik tegen zijn lippen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Reactie van Katherine? (: I'm back }


    Don't be like the rest of them, darling