• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:25 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    x'D Waarom stem je dan niet op mij?


    Don't be like the rest of them, darling

    Misschien voor dezelfde reden dat, als je een wolf bent, je niet op mij stemt xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Nate
    ik begin met haar te leiden en niet veel later zweven we doorheen de kamer.
    het is lang geleden dat ik gewalst heb maar ik ben het niet verleerd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate leidt me en het voelt magisch aan. Ik concentreer me even en laat dan onze omgeving verandering in zo'n ouderwetse omgeving in een landhuis waar zo'n groot feest zou worden gegeven. Gewoon om even de simulatie te wekken van die tijd. In feite zijn we gewoon nog in de slaapkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Dat redt je niet voordat ik je hoofd eraf getrokken heb.' Zegt ze dan, 'Wil je het proberen?' Vraag ik dan sarcastisch. 'Met alle genoegen, nog een paar laatste woorden?' Vraagt ze dan als ik zeg dat ik mijn hooft eraf mag trekken als ze er plezier van krijgt. 'Ik zal wel goed op Katherine letten, haar dingen leren over demon zijn.' Zegt ze en ze draait mijn hooft nog verder.

    {Gaat ze het doen? :Y)
    Misschien komt Nick dan ook weer 'tot leven' nadat iedereen denk dat hij dood is ofzo :Y)}


    Luna Day
    Hij doet sarcastisch en ik krijg er steeds meer plezier in om echt zijn hoofd eraf te rukken. Dan ineens staat Katherine in de deuropening en kijkt me aan. Waarom nou die bruine ogen? Daar heb ik altijd al slecht tegen gekund. Het zijn namelijk precies de ogen van Leslie. Ik zucht en laat nick dan los. Geen nekken breken of wat dan ook, nog niet tenminste. 'Het ziet er naar uit dat je geluk hebt, Nick,' zeg ik tegen hem, lichtelijk dreigend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kijk even om me heen en glimlach. Een illusie waarschijnlijk maar wel een mooie.
    Ik laat haar eens ronddraaien en we zweven verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Nate ziet het verschil en glimlacht erom. Hij laat me een rondje draaien en we dansen dan verder. Het voelt haast alsof we vliegen of zweven, alsof we eindeloos zijn. En in principe kunnen we die drie dingen ook, maar niet op deze manier. Zo heb ik nog nooit met iemand gedanst.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Luna Day
    Hij doet sarcastisch en ik krijg er steeds meer plezier in om echt zijn hoofd eraf te rukken. Dan ineens staat Katherine in de deuropening en kijkt me aan. Waarom nou die bruine ogen? Daar heb ik altijd al slecht tegen gekund. Het zijn namelijk precies de ogen van Leslie. Ik zucht en laat nick dan los. Geen nekken breken of wat dan ook, nog niet tenminste. 'Het ziet er naar uit dat je geluk hebt, Nick,' zeg ik tegen hem, lichtelijk dreigend.


    Nick
    Ook ik merk het op als Katherine plots in de deuropening staat en blijkbaar houd dat haar tegen om mijn nek te breken of mijn hooft eraf te rukken. En ze laat me los 'Het ziet er naar uit dat je geluk hebt, Nick,' Zegt ze dan lichtelijk drijgend tegen mij, Ik wrijf over mijn nek voordat ik andwoord 'de volgende keer' Zeg ik dan en loop naar katherine toe om dan met haar naar mijn kamer toe te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Nick wrijft over zijn nek, waardoor ik haast wel zeker weet dat hij er toch enige pijn aan over heeft gehouden. Een mens zou het allang uitgeschreeuwd hebben van de pijn. Nick zegt, 'de volgende keer,' en ik weet dat dit nog niet voorbij is. Nick gaat samen met Katherine de kamer uit en ik ga terug op mijn bed zitten.

    Katherine García
    Ik kijk, lichtelijk geschrokken, naar het beeld wat ik zie als ik bij de kamer aankom. Papa die wordt beet gehouden door Luna, maar niet op een aardige manier. 'Waarom was dat, papa?' vraag ik hem als we weer in de gang lopen. 'En je nek is een beetje rood...' Ik bijt op mijn lip en kijk onzeker naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Als het liedje gedaan is kijk ik haar glimlachend aan. 'Mijn kleine schattige prinses.' grinnik ik en druk een kusje op haar lippen. Ik vind het jammer dat ik haar nooit mijn vriendin zal kunnen noemen maar het is iets waar ik me jammergenoeg zal moeten bij neerleggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik laat de illusie verdwijnen als het liedje afgelopen is en Nate en ik zijn weer in de slaapkamer. Hij noemt me zijn kleine, schattige prinses. Ik kus hem zachtjes terug met een lichte blos, alweer. 'Waarom vinden mensen me altijd klein?' vraag ik dan met een lachje aan hem. Dan doe ik de hakken uit. 'Die gaan uit, aangezien ze pijn doen aan mijn voeten.' Nu die hakken uit zijn, ben ik inderdaad wel een stukje kleiner dan Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Je bent ook klein.' Grijns ik plagend en kijk haar aan. 'ik ben een kop groter dan jou.'
    Mijn lippen smelten terug samen met de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kijkt me met een grijns aan en zegt dat hij een kop groter is dan ik. 'Ja, jouw ego is een kop groter,' zeg ik dan met een grijns terug. Ik wil nog meer zeggen, maar Nate kust me dan al weer en ik ga met mijn hand door zijn haar heen terwijl ik hem terug kus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Prinses wat dacht u van een wandeling over het strand?' fluister ik tegen haar lippen aan.
    Dit deel is toch zo goed als onbewoond dus we zullen niemand tegen komen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate noemt me prinses en stelt voor om een wandeling over het strand te maken. 'Dat klinkt fantastisch,' fluister ik terug. 'Maar met kleding? Ik bedoel. Deze kleding?' Ik kijk Nate aan en druk nog een paar kleine kusjes op zijn lippen en mondhoek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.