• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    {Waar moet ik op reageren?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    'i' mijn stem blijft haken als een lange piep mijn gehoorgang vult,mijn hart misy een paar slagen en daarna probeer ik me weer los te maken. Diy keer lukte het en snel ren ik naar de deur 'xayn!' schreeuw ik hard maar een dpkter werkt me weer de kamrr uit waardoor ikjard tegwn de deur begin te bonksen en naar Zayn begin te schreeuwen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [LOOOLL, welk liedje zongen Niall en Justin ookalweer? U smile toch?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry, ik zit op m'n hotelkamer Pitch Perfect te kijken. Echt geniaal die film]

    Justin Drew Bieber

    'Jawel, om met bril zie ik er belachelijk uit' mompelde ik. 'En ik we zongen U Smile. Hm, dit is niet bepaald handig. Mijn bril op doen en daarna eigenlijk weer weg moeten. Ik ga even naar de badkamer' zei ik en ik kroop de hut uit. Ik hief mijn hoofd op waarbij hij tegen een stoel knalde. 'AUW!' gilde ik als een meisje en een reeks harde scheldwoorden verlieten mijn mond. Alweer hief ik mijn hoofd op waarbij ik nog een keer mijn hoofd stootte. 'Kut' gromde ik en dit keer kroop ik wat verder. Nu kon ik zonder mijn hoofd te stoten opstaan en met mijn linkerhand op mijn achterhoofd liep ik de badkamer in. Daar zette ik de kraan aan, zette mijn bril af, hield mijn hoofd even onder de kraan en spoelde de gel weg. Toen het eruit was, zette ik de kraan uit en stopte de stekker van mijn föhn erin. Zo föhnde ik mijn haar en na vijf minuten was het droog. Ik trok de stekker eruit, legde hem weer in het kastje en zette mijn bril weer op. Ugh, en dit was nog de mooiste. Door het optreden gingen mijn ogen steeds verder achteruit waarbij ik al een tour met bril moest optreden. Godzijdank had ik een geweldige crew die me hielp. Met een zucht liep ik weer terug, pakte een joggingsbroek uit de kast en trok mijn gewone broek uit. Eenmaal uit hees ik mezelf in mijn joggingsbroek en kroop de hut weer in. Het was pas iets van half vijf, maar ik wist dat ik toch niet naar buiten ging. 'Zoals ik al zei. Met bril zie ik er belachelijk uit' herhaalde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie.

    Ik grinnnik zacht en glimkach als hij terug is.
    'zi lelijk staat ie je niet hoor" zrg ik eerljjk en kruip ondrr het dekbed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ja, tuurlijk. Dan heb je mijn andere brillen nog niet gezien. De rode is niet zo heel erg maar met de ene zie ik eruit als een oud opaatje' lachte ik zacht. Ik hield mijn vinger omhoog en trok mijn ene wenkbrauw op. 'Zie je? Die andere werkt niet eens meer, ik voel hem niet meer! Omdat ik drie keer tegen verschillende glazen deuren ben gelopen. Niemand zei me dat het van glas was!' zuchtte ik. Met een zacht gemompel liet ik mezelf op Mackenzie vallen. 'Purple Ninja aanval' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik glimlach even " eigenwijs'mompel ik. Ineens laat hij zich op mij vallen en ik slaak een kreetje vn schrik en rol me onder hem van daan. 'dat mogen papas niet' ik knipoog glimlachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mijn gezicht betrok even en ik krabbelde van Mackenzie af. 'Hé, dat is serieus, hoor. Door een debiel kind ben ik bijna gestopt met zingen. Omdat dat meisje beweerde dat ik de vader was van háár kind' zuchtte ik. Een glimlach kwam op mijn gezicht. 'Moet je eens weten hoe vaak ik ben aangeklaagd door mensen die gewoon geld willen, of die me in de gevangenis willen' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenziik

    Ik kijk hem medelevend aan en glimlach ' arm kind" glimlach ik en ga weer liggen samen met Justin onderdd dekens liggen en nestel me tegen hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ik ben zo zielig' pruilde ik. Ik trok Mackenzie tegen me aan en keek naar haar. 'Weet je, nu ik er zo over na denk ben ik wel steeds de fout in gegaan. Zelfs wiet gerookt. Maar ach ja, iedereen maakt fouten en ik heb er spijt van' mompelde ik. Ineens kreeg ik een idee. 'Genoeg gezeur. Wat als nou deze week alle zangers meehelpen? Oké, Zayn kan niet zo één twee uit het ziekenhuis komen maar goed. Ik ben er nog, Cher, Nathan, Jamie et cetera. We kunnen wat regelen dat als we weer de stad in mogen er een podium of iets klaar staat en dan treden we gewoon op? Voor een goed doel of zo?' vroeg ik haar. Oh daar ga je weer, Justin. Alweer plannen? 'Sorry, ik houd van goede doelen' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mackenzie
    Ik kijk hem even aan "
    Inderdaad iedereen maaktfouten, dat zou trouwens geen gek idee zijn maar denk je dat Niall en zo dat wel willen?" vragend kijk ik hem aan....
    "ach we kunnen altijd probelre"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Hm, inderdaad. Ik zal het hem vragen' glimlachte ik. Zacht begon ik Next To You. te zingen. Ondertussen sloot ik mijn ogen en liet een zucht horen. 'Ik wil weg hier, ik heb een optreden op Times Square moeten afzeggen' jammerde ik.

    [Sorry, Glee aan het kijken op hotelkamer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie FOy

    Ik glimlach maar toch medelevend. "Ik heb een modeshow moeten afzeggen maar dat is minder dan jou."Ik zucht even "zou je een paracetamol willen halen voor me" ik kijk hem vragend aan. Ik had erg veel lol gehad maar ik merkte dat het te vermoeiend voofr me was geworden en ik beter had kunne rusten. Ik kijk op mijn horloge; half 2 in de middag, ik zucht zacht dit ging nog een lange dag worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb zojuist bevestigd dat het iets van half vijf is, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."