• Alright, het zit dus zo.
    Ik ken een jongen, ik ken hem al best lang, we praatte wel eens, hij verhuisde terug naar Amerika toe en nu is die terug en probeert hij steeds van alles om mij dwars te zitten.

    Ik heb een vriend, en toen ik "Peter" voor het eerst weer tegen kwam, vroeg hij hoe het ging enzo, heel vriendelijk en leuk gepraat. En toen vertelde ik dat ik met mijn vriend had, die hij ook kon. En zei hij van: "Hij heeft jou weten te scoren? Jongen heeft skills om zo'n mooi meisje te daten," en was die aan het complimenten enzo. En nu, telkens als ik alleen ben, zegt die wel iets tegen me, en zodra ik bij mijn vriend in de buurt ben zegt die niets.

    Laatst, voordat ik op reis ging, zei hij tegen mij van: "Ja, ik neem je vriend mee uit als je er niet bent. Gaan we basketballen, en erna drinken en chickies scoren." En ik was echt kwaad op hem daarvoor, ik dacht echt van; "Wtf man, je praat bijna niet met ons en mijn vriend vindt jou helemaal niet aardig." En dus vertelde ik mijn vriend dat en was hij ook geïrriteerd erdoor omdat hij dus gewoon een foute beeld van mijn vriend wilt geven.

    Erna vertelde "Peter" ook dat hij met mijn ex had gepraat, en "Peter" zei van: "Ja, ik dacht dat jij wel een lief meisje zou zijn. Maar je hebt helemaal niet zo'n goed karakter." En ik was echt stom verbaasd, aangezien mijn ex echt gekloot had met van alles en hij gewoon niet weet hoe het is gegaan. Dus was ik boos op hem en zei dat hij mij juist gebruikt had voor van alles. Hij geloofde liep gewoon weg dus natuurlijk voelde ik me weer klote.

    Hij is nog een keer naar me toe gekomen om hallo enzo te zeggen en eventjes te vragen hoe het ging maar telkens als mijn vriend erbij is, helemaal niets. En ik heb gewoon afstandelijk tegen hem gedaan en geprobeerd te negeren of kort te antwoorden. En hij heeft me een paar keer op Facebook proberen uit te nodigen als vriend maar ik heb het gewoon genegeerd. En nu gisteren krijg ik een berichtje: Dus je voegt me niet toe omdat je me niet kent ofzo?

    Seriously, wtf? Ik weet niet wat ik hier op moet terug zeggen?
    Hij is echt een van die jongens die me probeert zwart te maken bij mijn vriend, of juist mijn vriend bij mij.
    Ugh! Heeft iemand advies? Zou ik het gewoon negeren of erop ingaan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Bom erop. Dat is het enige wat helpt. :Y)
    Niks van die jongen aantrekken, hij is gewoon stikjaloers en zulke mensen moet je niet eens aandacht geven.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zo een jongen kickt erop als je niet reageert. Ik heb dat ook wel een keer gehad maar dan was het een vriendin van mij (Vroeger beste vriendinnen met mij verhuisde ook). Ik heb haar gewoon de waarheid vertelt dat ze niet tussen mij en mijn beste vriendin zou komen. Volgensmij was het wel duidelijk want ze heeft daarna nooit meer tegen me gepraat.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Negeer hem, hij is je vriendschap niet waard als hij zo over jou praat, je vriend neerzet als een fout iemand en je lijkt te gebruiken voor zijn eigen doeleindes. En als je er echt last van hebt en hij je niet met rust wilt laten kun je ook naar de politie stappen, hij lijkt je nogal te stalken als ik het zo lees.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 15:19 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik zou gewoon zeggen dat hij je met rust moet laten. Hij is kennelijk niet meer de jongen die je ooit hebt leren kennen en het zou jammer zijn dat hij tussen jou en je vriend komt te staan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Negeren. Zo te lezen zien je vriend en jij allebei in wat voor een irritant jong het is, dus ik zou je geen zorgen maken en hem gewoon laten stikken. Misschien dat hij zelf nog 'ns in ziet hoe idioot hij bezig is.


    Bad decisions make good stories.

    Passerby schreef:
    Ik zou gewoon zeggen dat hij je met rust moet laten. Hij is kennelijk niet meer de jongen die je ooit hebt leren kennen en het zou jammer zijn dat hij tussen jou en je vriend komt te staan.

    Dat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Passerby schreef:
    Ik zou gewoon zeggen dat hij je met rust moet laten. Hij is kennelijk niet meer de jongen die je ooit hebt leren kennen en het zou jammer zijn dat hij tussen jou en je vriend komt te staan.


    26 - 02 - '16

    Passerby schreef:
    Ik zou gewoon zeggen dat hij je met rust moet laten. Hij is kennelijk niet meer de jongen die je ooit hebt leren kennen en het zou jammer zijn dat hij tussen jou en je vriend komt te staan.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Don't give that kid any more fire to burn on. Blokken, verwijderen en links laten liggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Totaal negeren en zeg je vriend hoe het werkelijk zit.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Barnabas schreef:
    Bom erop. Dat is het enige wat helpt. :Y)
    Niks van die jongen aantrekken, hij is gewoon stikjaloers en zulke mensen moet je niet eens aandacht geven.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.