• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    'Tuurlijk mag je hier slapen' glimlachte ik. Ik stond op, liep naar Niall's kamer en pakte zijn matras. Even bleef ik stilstaan bij het bed van Zayn. Met een knikje liep ik met het matras naar de hut en legde hem erin, om er ook wat lakens op te leggen. Ik kon het niet laten om mijn mobiel te pakken en Twitter te starten. @justinbieber: Pray for Zayn, people. Please tweette ik en ik legde mijn mobiel terug. 'Ik weet het allemaal niet meer. Wat hebben we eigenlijk verkeerd gedaan?' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik bijt even op mijn lip en zie dat Justin mijn matras al verplaatst heeft. Ikl oop naar de kamer en pak Zayn zijn dekens en kussen. Vervolgens trek ik mijn jogingsbroek en een shirt aan en pak een sweater van Zayn. Ik loop terug en laat me vallen op het matras. Ik verstop mezelf onder de deken die naar Zayn ruikt waardoor ik weer begin te huilen. Ik kon het gewoon nog niet geloven. Hij was gewoon weg!! Ik haal even mijn neus op en teken vormpjes op mijn buik terwijl ik voo me uit staar en aan Zayn denk.

    Mackenzie Foy.
    Medelevend kijk ik naar Niall die helemaal gebroken was, iets wat ik begreep. Justin zat even op zijn mobiel en ik kruip weer tegen hem aan voor de warmte.
    "Ik vind het zielig" fluister ik zachtjes tegen Justin. Zielig voor Zayn omdat hij amper wat in zijn leven heeft meegemaakt. Zielig voor Niall, hij heeft al zoveel ellende gehad en nu nog dit ook. Zielig voor de fans en voor de bandleden. "Is het misschien iets om een filmpje van Niall fans en Zayn fans te laten maken. Dat iedereen een filmpje kan uploaden en dan een flim van maken voor Niall??" stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lol craig en cher doen neits meer blijkbaar=)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ik weet het. Ik vind het echt heel erg. Maar het enige wat we kunnen doen is bidden' fluisterde ik. Ik sloeg mijn armen weer over Mackenzie heen en maakte een instemmend geluidje. 'Dat kunnen we doen. Zullen we het morgen via een twitcam vragen? Of we kunnen een filmpje maken. Dat doen we morgen wel. Zoveel nieuws in één klap is best wel vermoeiend' mompelde ik. Een gaap verliet mijn mond. 'Ik ga slapen. Het mag dan wel vroeg zijn, maar ik ben doodmoe ineens' zei ik en ik sloot mijn ogen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ik glimlach en knik "Ik ga alvast een berichtje zetten op twitter. @MackenzieFoy; Dear Directioners, we need your help!! Zoals de meeste al mee gekregen is helaas Zayn overleden aan verwondingen. Niall heeft het nu echt heel zwaar en we willen hem een op pep filmpje geven. Dus maak een video met iets leuks of liefs voor Niall maar ook voor de andere boys en stuur het naar Justin of mij op xxx snel verzend ik hem. Het was nog steeds middag en ik zucht weer even en kruip onder mijn dekens. Ik hoor Niall nog steeds snikken en aangezien Justin al half sliep ging ik onder mijn dekens vandaan. "Nialler?" fluister ik zacht en hoor hem even stoppen en hij trekt de deken omhoog. Met een klein glimlachje kruip ik bij hem onder de dekens en druk hem stevig tegen me aan terwijl ik langzaam in slaap viel en Niall ook.

    Niall Horan.
    Zodra Mackenzie tegen me lag te slapen werd ik ook moe. Ik klampte me vast aan haar alsof ze mijn laatste redding was, en misschien is ze dat ook wel.
    Ik kijk rond me en zie dat ik in het ziekenhuis ben. Daar is dezelfde dokter, recht voor me en ik hoor hoe hij het zegt. "hij heeft het niet gehaald, sorry en gecondoleerd" zegt de man en kijkt even medelevend. aan. Ineens springt Harry voor mijn neus. "Jij vuile eikel, jij hebt hier voor gezorgd. Als jij niet zo'n sukkelige klein kind was leefde hij nog. Waarom Zayn waarom niet jij. jAan jou hadden we toch geen bal" tierd hij boos. Hard begin ik te huilen "het spijt me Harry, het spijt me" zeg ik snikkend. Ik voel hoe hij zijn knie verheft en voel een trap in mijn edele en krimp in. Boos loopt Harry weg en komt Liam. "Ik had je anders in geschat Niall. Dat je niet bij ons meer wou oké maar om dit te flikken" sist Liam ijzig kalm. Tranen stromen weer "sorry" fluister ik weer. Dan komt Louis, hij zegt niets maar kijkt me eng aan. Ineens stompt hij hard in mijn maag "Je verdient dit" schreeuwd hij haard Ik slaak een schreeuw van pijn. Bezweet schiet ik overeind, hijgend en angstig kijk ik rond en merk amper dat er tranen op mijn wangen zijn geplakt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik haalde rustig adem, en dacht na. Wiens schuld was het nou? Die van Niall niet, en al was het zijn schuld kon ik niet kwaad zijn omdat hij het al zo moeilijk had. Ik kwam er pas later bij, en Cher was er ook al. Had Cher...? Nee, zoiets zou Cher nooit doen. Of wel? Als ze het niet had gedaan, dan was er nog maar één optie. Zelfmoord. Dat wilde Zayn toch niet? Vol zorgen dommelde ik weg in een diepe slaap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik zucht even zacht en negeer de opkomende pijn in mijn lichaaam. Zonder Mackenzie te wekken stond ik op en pakte mijn mobiel als zaklamp.
    Wacht!? zag ik daar paracetamol liggen? Perfect, het zou geen pijn doen en stil dus ze zouden het pas morgen ofzo merken en dan leek het alsof ik een harstilstand had gehad. Snel liep ik erheen en pakte een strip die ik mee griste en het glas water. Zo stil mogelijk ging ik weer liggen en pakte de pilletjes eruit. Ik propte alle 10 de pilletjes in mijn mond en dronk veel water. Jakkes dit was vies. Snel typte ik een berichtje om Justin te bedanken en mijn ouders datik van ze hield. zodat ze die konden lezen. Ik hoestte even en daarna werd alles wazig. Het werkte, dacht ik blij. Zayn ik kom eraan.!!!!

    [kwas douche


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Het was alweer later en ik zat momenteel in mijn badjas op mijn bed. Elk moment moest Craig weg, helaas. Ik hoorde het geluidje van mijn telefoon en keek naar de tweets. Huh, Justin had getweet dat we moesten bidden voor Zayn? Zayn lag toch gewoon veilig in het ziekenhuis? Toen ik de tweet van Mackenzie zag, sloeg ik mijn handen voor mijn mond en tranen welden in mijn ogen op. 'Craig, ik ben zo terug' fluisterde ik en ik rende als een gek naar de kamer van Justin. Daar stond een hut en ik kroop er maar in. Aahw, ze lagen zo lief te slapen. Maar bij Niall zag ik een doosje paracetamol. Toen pas zag ik dat er een hele strip uit was. Had Niall die allemaal ingenomen? Als een gek begon ik aan Niall te schudden. 'Niall, Niall ben je er?' fluisterde ik, lichtelijk in paniek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [trololol ow sorry moest ff.]
    Craig Monk.
    Ik glimlach nog even en we gaan op het bed liggen. Ik keek op de klok nog vijf minuten en ik zucht. Cher haar mobiel ging en ze keek op. Ze sloeg een hand voor haar mond en tranen welde op waardoor ik bezorgd raakte. Ze zij dat ze zo terug was en ik keek haar na.

    Niall Horan.

    Vaag merk ik dat iemand hard aan me begint te schudden. "Niall Niall Ben je er?" vroeg een stem lichtelijk in paniek. Ik wou zegegn dat ze moest stopen, ik had genoeg gehad in mijn leven. Ikwou haar hand vast pakken maar het lukte niet, ik probeer mijn hoofd te bewegen en een heel klein stukje maar. Met heel veel moeite kreeg ik mijn ogen open en zag dat het Cher was. Voor ik iets wou doen werd alles zwart en sloten mijn ogen.

    Mackenzie Foy.
    Ik schrik wakker van bewegingen vlak naast me en zie Cher in paniek aan Niall trekken. "whatszupp?" vraag ik verbaasd met een vermoeide stem. "Hij lit te slapen denk" mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Nee, kijk dan wat Niall heeft gedaan, Mackenzie!' fluisterde ik en ik gooide het doosje naar haar. 'Niall? Blijf wakker. Als je wilt, kan je gewoon blijven. Denk je nou echt dat Zayn dit wilt? Wil jij in de hel komen, terwijl Zayn in de hemel zit? Niall, hoor je me? Zayn wilt dit niet. Die paar weken met jullie heb ik Zayn helemaal leren kennen, en hij wilt dit niet, Niall. Denk aan Greg, hij ligt ook in het ziekenhuis. Wat wil je? De hel, zonder Zayn, ijskoud en voor eeuwig, of wil je nog blijven leven met vrienden en familie? En uiteindelijk naar de hemel gaan? Zodat Zayn trots op je kan zijn? Aan jou de keus' fluisterde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    "Nee ijk dan wat Niall heeft gedaan, Mackenzie!" fluisterd ze en goooid een doosje naar me. Dat waren de paracetamols die Justin voor me gehaald lag.
    Mijn ogen worden groot als ik het lege stripje zie. Snel doe ik het ligt aan zodat we beter zicht hebben en sla de dekens van Niall af. Vervolgens maak ik half een bommetje op Justin. "word wakker"roep ik hard en schud hem ruw heen en weer zodat hij wakker word. Dit mocht gewoon niet gebeuren.... "Laat hem overgeven" schreeuw ik naar Cher, ik had het ooit gelezen dat je het eruit moest krijgen. Snel werp ik Cher de bak waar eerst de chips in zat toe.

    Niall Horan.
    In slow motion komt binnen wat iemand zegt. Waarom zou ik eigenlijk in de hel komen ? vtraag ik mezelf en ik ril. Denk aan Greg" zegt de stem en voor mijn gevoel staan mijn ogen wijd open. Ik was gewoon Greg vergeten mijn grootte broer. Toen begon de stem weer over Zayn en ik begon na te denken. Zou Zayn dit zo gewild hebben? Hmm moeilijke vraag.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Met een ruk werd ik wakker. Cher pakte in paniek de kom van Mackenzie af en duwde Niall omhoog. 'Hij heeft tien paracetamols ingenomen, Justin! Hij wilt dood!' gilde Cher. Oh God. 'Laat hem overgeven!' schreeuwde Mackenzie. Oké, dit was eigenlijk heel raar om te doen maar het moest. 'Vinger in zijn keel!' gilde Cher. Snel liet ik Niall's mond opengaan en Cher stak voor een paar seconden haar vinger achterin zijn keel. Afwachtend zat ik toe te kijken. Het was heel raar en vies om te zien, maar wel slim.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [stiekem zit ik heir gewoon te lachen=) ahahah]
    Niall Horan.
    Ik hoorde weer wat stemmen maar wat ze zeiden verstond ik nietl Ineens voelde ik iets vies tegen mijn keel wand en begin te kokhalzen automatisch.
    Ik voel het voorwerp nog een keer en in een razend tempo voel ik iets omhoog komen en ik begin hevig over te geven terwijl tranen in mijn ogen staan.
    Na een poosje bleek mijn maag leeg te zijn en ik begon te rillen van de kou. Ik probeerde met veel moeite wat te zeggen wat niet lukte. Ik wachte even en knipperde pijnlijk mijn ogen open en sloeg ze weer dicht door het felle licht in mijn ogen. Vervolgens maakte ik spleet oogjes.

    Mackenzie Foy.
    Ik was echt blij dat Cher het deed want het zag er echt ranzig uit geloof me maar. Ik zag Niall kokhalzen en vervolgens begon hij veel over te geven. "ik ehm ga water halen voo rhem" mompel ik zacht en ietswat misselijk. Als er iets was waar ik niet tegen kon waren het mensen die overgaven. Zacht liep ik naar de keuken en pakte een kan water en glazen, de rest wou ook wel denk ik. Daarna liep ik terug en gelukkig was hij klaar. Snel vulde ik een bekertje water.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Goed zo, Niall. Geef maar over' fluisterde ik. Ik vond het niet vies, het was om iemands leven te redden. Hé. Ik heb zojuist iemands leven gered. Van binnen juichte ik even en ik grijnsde. 'Nialler? Luister naar me, ik weet dat je me hoort. Je hebt Greg nog, je ouders. En ons. Wij zullen er voor je zijn' zei ik tegen Niall. Justin kwam erbij zitten en pakte het bakje, om vervolgens met dichtgeknepen ogen naar de wc te lopen en het door te spoelen. Arm joch, hij moest de overgeef doorspoelen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik slikte een paar keer om de vieze smaak weg te krijfen. 'Nialler? Luister naar me, ik weet dat je me hoort. Je hebt Greg nog, je ouders. En ons. Wij zullen er voor je zijn' zegt Cher eb met moeite knik ik even. Ik merk fat het licht zachter word gezet en doenmijn ogen verder open. "dankje het spijt me"fpuister ik schor en hoest een paar keer. Mijn lihaam was zo ontsetend moe van alles


    Change is for weirdos ~ Niall Horan