• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Mackenzie Foy.
    Ik slaak weer een zucht ": ik wil niet ziek zijn" mopper ik. "Nee ik ben alleen moe, ik kan alleen neit slapen" mompel ik terug naar hem. "en ik heb het nog steeds koud, kun je Jake de wolf neit even bellen" ik grinnik zacht en mislukt. Ja ik ging om alles een grap maken hoe erg het ook was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Sorry, heb zijn nummer niet' lachte ik zacht. 'Kan ik echt niks voor je doen? Anders voel ik me zo schuldig. Weet je wat, ik houd mijn mond wel. Of niet. Oh nee, daar gaan we weer. Als ik zo begin blijf ik maar doorpraten' pruilde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ik wel" grinnik ik "nee praat maar dat is beter dan een doodse stilte" Ik ga wat anders liggen en lig uit einelijk met mijn hoofd tegen zijn borst.
    Ik gaap even en trek de deken verder over mijn lichaam heen en ril. "Hetgene wat je nu doet vind ik goed, ik bedoel anders lig ik te klappertanden en dit is al minder koud.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Stiekem ben ik Jacob' lachte ik. Zacht begon ik een onbekend deuntje te neuriën. Ik verveelde me niet. Zo bij Mackenzie was fijn, het was fijn om te horen dat ze me graag hier had. 'Oké. Eens kijken. Het enige wat ik de afgelopen week nog heb meegemaakt is dat Selena het uitmaakte' Mijn stem stierf een beetje weg. Het scheen dat Selena niks meende, terwijl ik echt van haar hield.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy

    Ik kijk hem even aan "Selena is een bitch en ze is jou verdriet niet saard jou grootte liefdd komt nog" moedig ik hem aan en glimpacj weer. Ik grrf toe hij ligt echt lekker.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Hm, je hebt gelijk' zuchtte ik. Ik sloot mijn ogen en liet mijn gedachtes in me opkomen. Ik moest toegeven, ik was zelf ook moe. Waarschijnlijk als ik in slaap viel zou ik om tien uur 's avonds weer wakker worden. Na vijf minuten stilte opende ik mijn ogen weer. 'Waar denk je aan?' vroeg ik Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ik glimlach weer even toen hij zag dat ik gelijk had. Ik begreep dus echt niet hoe meisjes zo iets konden doen bij elkaar.
    Ik bedoel je geeft letterlijk je hart aan een ander en dan blijken ze daar voor te doen "Waar denk je aan?" vraagt hij aan me en opent zijn ogen.
    "Ik snap niet hoe mensen dat elkaar kunnen aandoen" mompel ik zacht even en leg mijn hoofd anders terwijl ik nog steeds wat ril.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik nam Mackenzie wat strakker in mijn armen en trok de dekens wat beter om ons heen. Zo was het wat warmer. 'Waarschijnlijk omdat ze een nieuwe cd heeft opgenomen en zo worden er meer verkocht' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.

    Ik glimlach als ik zijn greep strakker voel en hij de dekens straker wikkeld. " Waarschijnlijk omdat ze een nieuwe cd heeft opgenomen en zo worder er meer verkocht" zucht hij en ik wrijf over zijn arm. "Ze is jou gewoon niet waard. Eigenljikj moet je gewoon een lied over haar schrijven om haar terug te pakken" grijns ik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Al gedaan' mompelde ik. 'Maar niet om haar terug te pakken. En dat ga ik ook niet doen om ik heb wel wat beters te doen dan alleen maar over Selena te liggen denken' opperde ik. Het was waar, ik vond het namelijk belachelijk als je alleen maar liedjes daarover ging schrijven. Neem Taylor bijvoorbeeld. Ik bedoel, Taylor Swift is één van mijn beste vrienden maar ze kon nogal overdrijven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik grinnik zacht 'het zijn wel mooie maarja. Ik vind dat het dan geen goede schrijver is als je het zo oplost. Na een keer iemand pijn te hebben gedaan weet je toch hoe je de gevoelens zijn of ben ik nou zo dom. "Heb je wel eens een ander vriendinnetje gehad?" vraag ik zachtg en beschamend.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 16:06 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    'i' mijn stem blijft haken als een lange piep mijn gehoorgang vult,mijn hart misy een paar slagen en daarna probeer ik me weer los te maken. Diy keer lukte het en snel ren ik naar de deur 'xayn!' schreeuw ik hard maar een dpkter werkt me weer de kamrr uit waardoor ikjard tegwn de deur begin te bonksen en naar Zayn begin te schreeuwen.


    Harry Styles

    Ik keek naar Niall en zucht even diep. Ik laat miijn handen door mijn haar gaan.
    Opeens zag ik een dokter komen en ik sta op.
    'Jullie zijn er voor Zayn Malik?'


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik voelde me hopeloos, als hij dit niet zou overleven zou ik het me niet kunnen vergeven.
    Tranen rolde uit mijn ogen terwijl ik knikte naar de dokter. "H-hij overleefd het toch wel?" vraag ik angstig en strompel naar Harry.
    Ik pakte stevig zijn hand vast, geen idee of hij dat erg vond.

    [ff champignons hakken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ja, een paar jeugdvriendinnen' grinnikte ik. 'Door het opnemen van Baby heb ik Jasmine Villegas leren kennen, waar ik een relatie heb mee gehad' lachte ik. 'En Caitlin Beadles, waarmee ik nu erg goed bevriend ben' vertelde ik Mackenzie. Caitlin had ik door Christian, weer één van mijn beste vrienden, leren kennen. Het waren broer en zus. Na een tijdje hadden ik en Caitlin een korte relatie van een paar maanden. Ondanks dat we uit elkaar zijn, zijn we echt beste vrienden gebleven. Niet ongemakkelijk, niet gewone vrienden. 'Hoe staat het met jou liefdesleven?' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ik glimlach "Jij hoeft er geen moeite voor te doen. ehm ik had een vriendje toen ik 8 was een jaartje maar nee dat was het ook" grinnik ik even om de korte tijd.
    :" we waren blijkbaar schattig en ik geef toe hij is echt niet lelijk Tristan is een van mijn beste vriend" ik glimlach even, eigenlijk mistte ik ze wel heel er.g


    Change is for weirdos ~ Niall Horan