• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Mackenzie FOy.
    Lachend kijk ik hem aan "ik ben een vrouw dusja" ik schiet in de lach als hij me uitdaagt.
    Grijnzend stop ik een marshmallow in en begin erop te zuigen. Hij had niet gezegd dat dat niet mocht en nu krompt ie.
    Grijnzend zeg ik "Chubby bunny


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Niet vals spelen!' zei ik en ik propte nog één marshmallow naar binnen. 'Chubby bunny!' grinnikte ik en ik propte er nog één bij. 'Chubby bunny' zei ik dit keer wat moeilijker. Ik lachte waarbij je de drie marshmallows op een rijtje zag zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    "Ik speel niet vals, je mag niet kauwen of doorslikken wel zuigen" onschuldig kijk ik hem aan en prop en drie bij en roep lachend "tsjubjie bjunnjy"
    Ineens spring ik overeind en begin Justin te porren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik lachte hard en duwde Mackenzie van mij af. 'Ook niet zuigen!' mompelde ik. Ik propte er weer één bij en keek geconcentreerd. 'Chwubbfie bmunnwpie' lachte ik. Ik duwde Mackenzie achterover en begon haar te kietelen. 'Spwuuwg uiwt!' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ik grijns even en hij duwt me achterover en begint me te kietelen waar ik dus totaal niet tegen kon.
    "owkee jij jwint djoestijn" komt er uit mijn mobnd terwijl ik zijn handen probeer weg te krijgen. Zo snel als ik kon slikte ik de dingen door en probeerde Justin af te weren.

    "You win" roep ik luid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Jweeeewy!' lachte ik. Ook ik slikte ze door en ik rolde naar de twitcam. 'Hoe het met Jazzie en Jaxon gaat? Goed! Jazmyn is erg gegroeit, netzoals Jaxon' glimlachte ik. Ik las alweer het door en grijnsde. 'Ja joh, ik wist al dat ik er geweldig uit zie zonder shirt' zei ik sarcastisch.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mackenzie Foy
    Zielig met een pruillipje kijk ik hem aan en sla grijnzend zachttegen zijn borst "zie al dat borst haar" grap ik lachend en doe alsof ik eraan trek.
    "och gute het is jou bed tijd alweer" en verschrikt sla ik een hand voor mijn mond en til Justin op, hij was licht en ik gewoon sterk.
    Vrolijk trek ik zijn dekbed erbij en dek hem onder als een moeder en druk een kusje op zijn voorhoofd. "Ik ga je het verhaaltje vertellen van een beer, dat beertje heette net als jou Justin want dat vinden mama's een leuke naam." vertel ik lachend en zit de laptop dichterbij zodat ze mee konden geniete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik stormde van het matras af en keek naar Mackenzie. 'Néé, Justin gaat voor kleine Mackenzie een liedje zingen' grijnsde ik en ik stopte Mackenzie in. 'Hm, eens kijken' grinnikte ik. 'Hush, little baby, don't say a word. Papa's gonna buy you a mockingbird. And if that mockingbird won't sing. Papa's gonna buy you a diamond ring. And if that diamond ring turns brass. Papa's gonna buy you a looking glass. And if that looking glass gets broke. Papa's gonna buy you a billy goat. And if that billy goat won't pull. Papa's gonna buy you a cart and bull. And if that cart and bull turn over. Papa's gonna buy you a dog named Rover. And if that dog named Rover won't bark. Papa's gonna buy you a horse and cart. And if that horse and cart fall down. You'll still be the sweetest little baby in town' zong ik met een grijns.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie FOy\
    Ik grinnik en laat het maar over me heen komen, eigenlijk lag ik best lekker. Hij begon te zingen en ik schiet in de lach op het eind "papa lief" zeg ik met een hoger stemmetje. "Paardje rijden op papa" grijnzend spring ik op zijn rug en klem mijn benen om hem heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Liever niet' En ik slingerde Mackenzie van me af. Weer wierp ik een blik op de reacties en mijn mond viel open. 'Wát? Mackenzie mijn vriendin? Nee, ze is pas dertien en ik ben bijna negentien. Ze is voor me als een klein zusje' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ik kijkhem met een pruillipje aanen ben blij dat ik op de matras valt. Ik kijk even op en hoor Justinpraten. Hard begin ik te lachen en knipoog snel naar Justin en druk een kusje op zijn eang 'en hij is als mijn broer' glimlach ik. 'wees maar niet bang hoor ik val ook niet op zijn type sorry Biebsel maar ik val meer op Horans' grinnikend woel ik door zijn haren. 'en wat vinden jullie van de tent?"vraag ik en laat de webbcam rond draaien en glimlach door dsreacties


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Hé, en net was ik nog lief en een schatje' protesteerde ik. 'De tent die Meneer Bieber gebouwd heeft, ahum' grijnsde ik. Ik keek in de webcam en glimlachte. 'Wat dachten jullie van Shawty Mane?' vroeg ik. Alleen echte Beliebers wist wie Shawty Mane was, mijn rapnaam. 'Oké. Wacht even' zei ik en ik liep de tent uit. Daar pakte ik mijn zonnebril en zette een rode snapback achterstevoren op. Zo kwam ik weer in de tent en grijnsde. Al snel begon ik mijn liedje Hey Girl te rappen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Macke zie
    Ik grijns even ik ga lekker liggen en geeuw vermoeid. Misshien had ik beter toch naar de dokter kunnen luistereb. Met vermpeide ogen kijk ik naar Justin en ik glimlach

    Hij haf m nie verzibse


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik keek naar Mackenzie en keek toen weer naar de webcam. 'Sorry guys, ik wil Mackenzie niet tegenhouden. Gister heeft ze haar hoofd verwond door che.. door een bepaalde reden en vandaag is die weer met skateboarden opengegaan dus is ze gehecht. Ik beloof jullie dat ik vanaf morgen zeg maar videodagboeken ga maken en elke dag zet ik er één op, gelijk nadat ik hem gemaakt heb. Er kunnen meer op staan omdat ik me dan verveel' glimlachte ik. 'Oh, en zouden jullie zo aardig willen zijn om iets liefs achter te laten bij het clipje van mij en Niall? Hij heeft het nogal zwaar momenteel en ik wil wat voor hem terug doen. Namelijk zoveel positieve reacties als mogelijk krijgen, daar zullen jullie me bij kunnen helpen' legde ik in het kort uit. 'Tot morgen, dan maar. Alvast welterusten' glimlachte ik en ik sloot de laptop af. Even snel kroop ik uit de hut, pakte mijn bril en zette hem op. Lenzen had ik vaak in als ik last van mijn ogen had, en als ik geen zin had dan had ik drie brillen. Toch bleef mijn zwarte mijn favoriet. Zo kroop ik weer de hut in en keek naar Mackenzie. 'Sorry, last van mijn ogen. Heb vaak lenzen in' verklaarde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ik lag half in dromenland en hoor dat hij afscheid neemt en dingen aan ze beloofd. Ook vraagt hij ze een berichtje achter te laten bij het clipje van hem en Niall en hij zet een bril op. Ik glimlach even "Sorry, last van je ogen, heb vaak lenzen in" verklaard hij en ik glimlach. "dan hoef je toch geen sorry te zeggen" ik glimlach weer "nu ben ik nieuwsgierig naar dat filmpje en liedje. "wlek nummer hebben jullie gezongen?" Ik vond het echt lief dat hij dat allemaal deed voor Niall. Hij was er misschien jonger maar hij was echt heel erg zorgzaam tegen over andere mensen, een glimlach verschijnt weer om mijn mond hoek bij mijn gedachtes. Ook hoe Justin voor mij zorgde, zijn familie had gewoon geluk met hem en iedereen die hem tegen kwam. Ik wist gewoon honderd procent zeker dat als je hem zou vragen kaal te scheren voor een goed doel dat hij het zou doen ook, alleen om andere al gelukkig te maken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan