• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:03 ]


    El Diablo.

    Mackenzie Foy
    Ik glimlach "het geld zit wel goed hoor" ik glimlach "hij gaat echt super blij zijn"
    "hoeveel uur zit je in de sportschool of ben je met ee goddelijk lichaam gebroen" vraag ik zonder te blozen
    [kga kom nog op mobiel hoor. omg zanger rinus CARNAVAL!!!=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Niall Horan.
    Ik slik weer even om de brok weg te krijgen "
    " ik neem weer een hap lucht en dring mijn tranen terug. "" een traan ontsnapt uit mijn niets ziende oog. "" ik snik zacht en staar naar mijn handen die onder de schrammen zitten " Ik zie dat mijn handen lichtjes trilde "" Ik veeg wat tranen bij mijn goede oog weg "" De waterval begint en ik sla mijn armen voor mijn ogen terwijl mijn schouders schokken ik onhoorbaar.


    Harry Styles

    'Justin en ik hadden het bij gelegd en gingen met Cher en Mackenzie naar de tattooshop omdat we een taqttoo wouden. toen dat gebeurd was kwamen. Cris en Zayn en Greg kwam ook ineens. Dus Zayn moppert iets en ik zeg dat hij best boos op mij mag zijn maar dat hij normaal moest doen en ik ben naar buiten gegaan omdat ik gewoon niet meer kon. Zayn ging naar de Starbucks en Cris trok me ineens me en begon me te schoppen en te slaan. Greg had het gehoord of gezien en kwam me helpen en voor ik het wist sloeg Cris Greg in elkaar en ik was te laf om iets te doen. Cris pakte een mes en dreigde te steken en ineens was Zayn er en hij stak het mes in zijn schouder. Craig de verloofde vam Cher ging helpen maar ik was boos en wou wraak nemen en bedreigde Zayn met het mes. Ik wou hem niet dood hebben, ik wou alleen hem laten inzien dat hij me alles weg neemt, dat hij moest inzxien dat mijn leven al zover verwoest is en toen ineens trok hij het mes uit mijn handen en stak zichzelf neer' zegt hij. Hij begint weer te huilen en hij slaat zijn handen voor zijn ogen. "Ik houd zoveel van hem" snikt hij onhoorbaar en ik leg een hand op zijn schouder. 'Het komt goed Nialler, hij is sterk' zeg ik en zucht even....


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik snik even "ga maar naar hem toe, je hoeft niet bij mij te blijven ik red me wel" mompel ik en veeg wat tranen weg. Ze zagen in wat voor een watje ik was, mijn broer ligt in het ziekenhuis dankzij mij en ik heb ervoor gezorgd dat hun vriend in het ziekenhuis ligt en misschien het wel niet overleerfd. "Jullie hadden moeten door gaan, jullie hadden het beloofd" zeg ik dringend tegen hun. Hun zouden mij vergeten en ik kon in me eentje iets anders doen. Ze verspilde hun talent zo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles

    "ga maar naar hem toe, je hoeft niet bij mij te blijven ik red me wel" mompelt hij. "Jullie hadden moeten door gaan, jullie hadden het beloofd" zegt hij dringend en ik vernauw mijn ogen even. 'One Direction gaat niet door zonder jouw Niall.' zeg ik en kijk hem vastbesloten aan. Wat denkt hij nou. 'En we blijven, we kunnen weinig voor Zayn doen nu.' zegt hij...


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Een lach verliet mijn mond. 'Eigenlijk bijna nooit naar de sportschool. Thuis en in de tourbus vooral kan ik sporten. En trouwens, wegrennen voor meisjes kan ook behoorlijk goed voor je conditie zijn. Ik doe er niet echt wat mee, ik ben wel tevreden zo. Kan eten wat ik wil maar ik kom niet aan' lachte ik. Eigenlijk iedereen die ik kende was zo.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    :ik zorgde voor haat jllie hadden beroemder kumnen worden' zeg ik en zucht weer.
    ' en wat hadden jullie aan me niets dankzij mkjj was er haat ze zouden ook vinden dat njllie door mleten gaan'

    Mackenzie

    Ik schiet in delach 'beters ' glimlacj ik. 'zijn Beliebefs echt zo erg. Ik kfeeg van een creep van veeftig een brief of ik wou ffouwen

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 19:34 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Als ze dreigen, als ze zulke gemene dingen doen, zijn het geen Beliebers. Dan zijn het gewone fans. Echte Beliebers zijn één grote familie zonder geheimen' sprak ik oprecht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik glimlach ' thats true. Heb je veel haters?' het was erhit voor ik het wist."sorry zo bedoelse ik her niet ik wil niet dat jeveel haat krijgt' ratel ik.

    Lol mijnvoete .... Jeej morgen komt dw prins


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Geeft niks, joh. Is een doodnormale vraag' lachte ik. Ik dacht even na. 'Eens kijken. Ik heb meer dan dertigmiljoen fans dus... Waarschijnlijk bij elk miljoen zullen zo'n tienduizend haters zitten. Ongeveer iets van veertigduizend haters' glimlachte ik. Ik keek even op mijn mobiel waar als achtergrond mijn favoriete foto stond. Van mij en Avalanna. Een zwak glimlachje sierde mijn rond en ik beet op mijn lip om de tranen in te houden. Zelfs met één blik kon ik in huilen uitbarsten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik glimlach hoe kunnen ze je hatsn?' ik zie dat hij moiege hedft om niet te huilen en knuffel hem. 'js veeft veel om ze'concluxeef ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Inderdaad. En eigenlijk ben ik hier de grootste fan. Fan van Beliebers' zuchtte ik. Uiteindelijk liet ik Mackenzie de foto op mijn mobiel zien. 'Zie je dat meisje? Dat is Avalanna' glimlachte ik. 'Avalanna had hersenkanker. Maar voor mij is ze bloedmooi. Ze was erg grote Belieber en haar familie en vrienden hebben de actie begonnen: Breng Justin naar Avalanna. Via Facebook ben ik in contact gekomen en ben ik naar het ziekenhuis waar ze in lag heen gegaan. Ze noemde zichzelf Mevrouw Bieber, dus om haar droom waar te maken hadden we een kleine bruiloft. Alle fans beden voor haar, ik ook. Ze werd de beroemde Mrs. Bieber. Zeven maanden heb ik veel tijd met haar doorgebracht. Ze zag me niet als Justin Bieber, maar als gewoon Justin. En dat allemaal terwijl ze nog maar zes was. Een paar maanden geleden is ze gestorven aan de hersenkanker. Het is zo moeilijk om haar te verliezen. De wereld heeft één vechter laten gaan, maar de hemel heeft één engel erbij' glimlachte ik zwakjes, terwijl ik naar onder keek. 'Ik word nogal emotioneel' lachte ik en ik veegde een keer in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 0:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzjr
    Ik glimlach 'weetdat je haar het gelukkigste meisje mag noemen vande wereld. Ze zal erg blij zijn geweesg en ik weet nu al daf zij joou engeltje is. Ik vind het echt mooi dat je dat deed voor haar' zev ik zacht en sla een arm om haar heen.' het einde is jammer maar elke traan is niet van vedxdief maar van gelhk dat je haar hebt geschonken'

    ( mackz ds filosoof hahajshe is just 13


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Mackenzie, je moet dichter worden' lachte ik. Dankbaar knikte ik. Avalanna was het mooiste meisje ooit. En ik zal haar nooit vergeten. 'Wat zullen we doen?' vroeg ik. Ik ging met mijn vinger lichtjes over de tattoo van een kroon die onder mijn schouder zat. Ik mocht niet schreeuwen wat hier nogal moeilijk ging om waarom zit ik hoer? Juist ja. Ik wilde geen knobbeltjes op mijn stembanden krijgen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackeqqnzie Foy

    Ik gronnik even en dacht na. 'uuuhm eten?'stell ik grijnzend voor.
    Ik kijk hem even aan 'chopies!!! Roep ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ineens kwam er iets in me op. 'Doe je best, ik denk dat ik ga skateboarden' lachte ik. 'Tot zo' grinnikte ik en ik klom van het bed af om weg te lopen. In mijn kamer kleedde ik me om zodat ik betere kleding aanhad. Mijn skateboard pakte ik en ik liep naar buiten. De poort was open, dus ik liep er maar doorheen. Precies naast de poort, naast het gebouw, stond een halfpipe. Ik nam een aanloopje en klom omhoog, zette mijn skateboard goed en begon.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."